Mita tuotetta teilla kuluu ihan sikana? Meilla rypsioljya saa kantaa litratolkulla, kun mies juo sita aamiaisella, ja sitten kaytetaan paljon ruuanlaitossa.
Kommentit (18)
Vierailija:
Oletteko jotain ählämelä?ja paistelette päivät pitaleipää kun öljyä kuluu..?
Ainakin tomaattia, appelsiinituoremehua, talouspaperia, sipulia, vadelmia, raejuustoa.
välillä tuntuu, että perunanviljelijät menis konkkaan jos meitin perhe lopettaa perunen syönnin.
2 aikuista ja 1 alle kaksivuotias lapsi. Mä en ymmärrä miten me saadaan sitä leipää kulumaan niin, että esim. ruispala-tyyppisiä pusseja ostetaan 3-4 viikossa, siihen vielä pari vaaleaa leipää päälle ja itse leivotut sämpylät.
noin 30 litraa viikossa, kun on viisi lasta juomassa. Vessapaperia menee rulla päivässä, talouspaperia ei mene, kun en osta, käytetään rättiä, mutta sitä pitää sitten vaihtaa viikon välein. Shampoota menee paljon ja hoitoainetta tosi paljon, kun on kaksi pitkätukkaista tyttöä, jotka lutraa sitä vaikka kuinka kieltäisi. Leipää ja kaakaota ja mandariineja/appelsiineja menee paljon (lasten välipalat).
me ei kyllä juurikaan syödä pullia tms, vaan kahvinkin kanssa melkein aina leipää.
Mies syö hirveesti, lapsi vähempi ja minä en juurikaan :) Kolme henkee meitä ja lapsi on 1v
Jos ei muuten kaupassa käydä tarvitsisikaan, niin vähintään maito on AINA loppu.
maitoa, jogurttia, mehukeittoa ja - balsamiviinietikkaa... Jotenkin ollaan koukussa siihen koko porukka :)
juodaan miehen kanssa. lapset ei tietenkään juo... juodaan ruuallakin
mies ,tyttö ja poika juo litra tolkulla joka päivä
minä en käytä maitoa kuin kahvissa
niin ja mies syö hk,n sinistä kasoittain
Ja talouspaperia sekä siivousliinoja (!). Näitä ajax puhdistusliinoja ja cif ikkunanpesuliinoja, joita voi vaan aina yhden ottaa sieltä paketista ja sillä pyyhkiä... (olenkohan laiskanpuoleinen siivooja :-))
Lisäksi kuluu talouspaperia,aromisuolaa,kahvia ja hedelmiä. 2 aikuista ja 3 lasta (7,5 ja 3v.)
Hedelmiä ja kasviksia menis niin paljon kuin kaupasta jaksaa kanta...
miksei tätä saa 5 litran pänikässä!