Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuo Lola on kyllä ihan säälittävä...

Vierailija
23.03.2006 |

Nyt kun alkaa julkisuus hiipua niin " Lololan ihanat odotuskuvat" seiskassa. Onko rahat loppu vai miksi ei voi tyytyä siihen että se oma 15 min meni jo!?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" haluan imettää laihduttamisen sijaan" no joo, esikoistakin imetti hurjat 5kk, sitten ei enää jaksanut kun maito ei suihkunnut.

" jos kipua ei tunne, ei osaa arvostaa sitä, mitä on tehnyt. kaikki kunnia keisarinleikkaukselle, mutta kipu synnytyksessä kuuluu asiaa"

" julkinen imettäminen on epäkohteliasta" kiva vauvallekin syödä vessassa.

" raskauskilot saavat kertyä"

mikä törppö!

Vierailija
2/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos heille syntyisi todella tummaihoinen vauva. No rakas se varmasti olisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että uskoo, että mustasukkaisuutta ei ilmene, kun huomiota jakaa lapsille tasapuolisesti...

Heh, saas nähä mitä mieltä tästä asiasta on sitten kun on se vauva siinä imetettävänä ja 2v mustis isosisko jaloissa kiukkuamassa...Ainahan lapset on jollain tasolla mustasukkaisia, jotkut enemmän, jotkut vähemmän...

Ja että ovat ihan sopineet, että heille tulee kaksi lasta...

Hävettää tunnustaa, mutta joskus oon jopa pitänyt Lolasta, nyt kun lukee näitä sen kommentteja, pisteet laskee jatkuvasti...

Vierailija
4/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hävettää tunnustaa, mutta joskus oon jopa pitänyt Lolasta, nyt kun lukee näitä sen kommentteja, pisteet laskee jatkuvasti...

Johtuneeko siitä, että samaa ikäluokkaa kanssani. Mutta sittemmin olen " kasvanut aikuiseksi" ja nyt hänen mielipiteensä enintään ärsyttävät. Kasvaisipa hänkin jo aikuiseksi...

Vierailija
5/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentti missä hän sanoi, ettei ole kotiäitiainesta vaan on sen verran kunnianhimoinen että aikoo jatkaa URAn luomista pian synnytyksen jälkeen...

Siis minkä uran, saanen kysyä? Lähinnä hänen uransa on viime aikoinan ollut tuota seiskan sivuilla keikistelyä.

Minäkin joskus pidin häntä ihan suht fiksuna mutta pisteet on kyllä laskeneet ropisemalla...

Vierailija
6/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kateellisia naisia, tunnustakaa!

Maailman kolmanneksi kaunein ja haluaa näyttää kauneutensa myös raskaana, upeaa!!!!!!!!

Täällä maailmalla ! monet raskaana olevat paljastavat sulonsa, ja heitä ihaillaan ei panetella.

Hyi te suomisiskot!

Vierailija
7/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kadehdittavaa on ihmisessä, joka möläyttelee mitä sattuu?

Vierailija
8/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikotie fi

kohdenro 7912816

Vierailija
9/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että uskoo, että mustasukkaisuutta ei ilmene, kun huomiota jakaa lapsille tasapuolisesti...

Heh, saas nähä mitä mieltä tästä asiasta on sitten kun on se vauva siinä imetettävänä ja 2v mustis isosisko jaloissa kiukkuamassa...Ainahan lapset on jollain tasolla mustasukkaisia, jotkut enemmän, jotkut vähemmän...

..

Vierailija
10/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just toi " kipu kuuluu synnytykseen,muuten ei osaa arvostaa sitä mitä on saanut" . On niinkun olevinaan hyväkin äiti ku on sentään alakautta synnyttäny. Mutta mutta, eipä " hyvä äiti" viitsinytkään imettää kuin 5kk eikä aio hoitaa toista lastaankaan itse vaan palaa työelämään suoraan synnytyslaitokselta. Ikäisekseen vielä säälittävän lapsellinen ihminen tuo Lola.

Vierailija
11/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitä Seiskaa on lukea jos noin vituttaa joku Lola. Taidatte olla itse vähän tyhmiä, kun ette tajua, että teikäläisten avulla turhat julkkikset juuri pysyvät otsikoissa.

Vierailija
12/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan. Vaan jos sen naamataulu ja daisarit lehtihyllyltä loistaa, niin eipä tarvi kauaa arvella, kun tietää, että jotakin kuolemattomia viisauksia on taas tullut lauottua.

Vierailija
13/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on vaan ihana piristävää, kun joku kerrankin sanoo niinkuin ajattelee, eikä lehtiä varten kiillota pintaa tyyliin " aion vain ja ainoastaan imettää ainakin 7v. ja meidän vauva käyttää vain ja ainoastaan kestovaippoja, koska olen niin hyvä äiti" .

Hyvä Lola!!!!

Vierailija
14/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä sanomisesta loistaa, ettei paljon ajattele. Niinhän täälläkin kaikki on sanoneet mitä on ajatelleet. Ja paljon on järkevämpää kuin mitä Lolan suusta ryöpsähtelee.

Vierailija:

Mun mielestä on vaan ihana piristävää, kun joku kerrankin sanoo niinkuin ajattelee, eikä lehtiä varten kiillota pintaa tyyliin " aion vain ja ainoastaan imettää ainakin 7v. ja meidän vauva käyttää vain ja ainoastaan kestovaippoja, koska olen niin hyvä äiti" .

Hyvä Lola!!!!

Vierailija
15/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on, että äiti sanoo olevansa kunnianhimoinen? Ovatko kaikki täällä jotain kymmenen vuotta kotona kökkineitä, kun Lolan mielipiteet noin tökkii?

Se on tosin huvittanut minuakin, että hänen sanomisillaan ennen ja jälkeen esikoisen syntymän on helkutin iso ristiriita: kun odotti Deniseä, julisti kuinka vierastaa urakeskeisiä ihmisiä eikä ymmärrä, miksi työ on joillekin niin tärkeä. No, nyt on eri ääni kellossa...

Tästä oppii vain sen että ENNEN lapsen syntymää ei pidä kovin terävästi ottaa kantaa siihen, miten lapsensa kasvattaa, imettää, kauanko on kotona jne. Moni tuttuni on joutunut pyörtämään puheensa, esim. pari vannoutunutta kotiäitiä palasikin töihin kun lapsi oli 9 kk...

Vierailija
16/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuo mitään ajattele, tuskin tuntee masennustakaan.

Vierailija
17/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran hänelle maksetaan jutuistaan niin ihan älykästä niitä on juorulehdille myydä. (Jos kestää vihat niskassaan.) Kun kaikki tuohtuneet mammat niitä vielä ostaa lukeakseen kuinka Lola kehtaakin, niin sitä useammin Lolalta lausuntoja pyydetään. Kotiliedelläkin on jo erillaiset juttukriteerit. Miulta Seiska ei valitettavasti loistolausuntoja huoli edes ilmaiseksi.

Vierailija
18/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkis uraa? Nyt on töissä aamuradiossa, mitä teki sitä ennen? Ennen Deniseä oli kesäteatterissa. Uraa siellä sun täällä, onko sillä joku ammatti? Mikä hän on koulutukseltaan?

Vierailija
19/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI NY KIESUS!!! OLIN LAITOKSELLA SAMAAN AIKAAN KUN HÄN KU ODOTTI EKAANSA JA KYLLÄ NEITI SIELLÄ VAAN VALITTI JA KUULUVALLA ÄÄNELLÄ. SANO JOPA ETTÄ TEKIS MITÄ VAAN ETTÄ TÄÄ OKSENTELU LOPPUIS!!!!! ETTÄ EI JAKSA ENÄÄN!!!!PÖLÖ MIKÄ PÖLÖ!!!

Vierailija
20/34 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä kun on vielä äiti..tai kun siellä seiskan netti sivuilla on lolan kylpyvideo..hei haloo...mille kohderyhmälle tehty siis...??

En käsitä.