Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joita ei voisi vähempää kiinnostaa miltä näyttää miesten mielestä?

Vierailija
17.06.2017 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun on ollut hyvässä vakisuhteessa iät ja ajat, niin eipä todella tuu mieleen, että oisin ulos lähtiessä miettinyt peilin edessä, miltä näytän miesten mielestä :D  Puolison mieltymyksiä on kiva toteuttaa, ei tosin orjallisesti (koska sille on aikansa ja paikkansa, milloin sopii kulkea alasti).

Vierailija
22/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin rehellisesti sanoa että ei kiinnosta yhtään.

Olen ikäni elänyt vahvojen naisten joukossa, joiden ei koskaan ole tarvinnut miellyttää miestä, yrittäjäperheissä on jokainen tehnyt paljon työtä tasa-vertaisesti, nätti mekko on ostettu omaksi iloksi, palkaksi siitä että on omalla työllä mekon hinnan tienannut.

Jos on nätti mekko, on naama ja tukka laitettava yhtä nätiksi ja kauniit kengät jalkaan ja kynnet myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta mitä miehet ajattelee minusta. Ikää 45v ja naimisissa koht 20-vuotta.

Vierailija
24/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes yrittää laittautua miesten mieliksi 45+ iässä? Se on ihan sama kuinka paljon kuntosalilla ravaa, miten hiukset on laittanut, minkälaisiin vaatteisiin on pukeutunut, kukaan ei huomaa kuitenkaan. Miehet näkevät vain nuoret naiset.

On tässä hyväkin puolensa. Jotenkin paineet ovat poistuneet harteilta ja on enemmän aikaa muuhun kun ei tarvitse laittautua. Minä olen minä, eikä minun tarvitse miellyttää. Rentouttavaa. :)

Vierailija
25/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa jossain määrin miltä näytän ihmisten silmissä. Kuitenkin pukeudun miten tykkään vaikka se olisi erikoista monen silmiin ja pyrin lähinnä siihen että naama näyttää ookoolta, tyylistäni saa ajatella mitä huvittaa. 

Vierailija
26/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kiinnosta mitä miehet ajattelee minusta. Ikää 45v ja naimisissa koht 20-vuotta.

Miehelläsi on varmasti ihana avioliitto.

Vierailija
27/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, heitä kutsutaan vanhapiioiksi.

No täm. Olen ollut ihan kohtuuttoman huono-onninen ihmissuhteissani. Ilmeisesti ihmistuntemukseni on huono enkä halua sydäntäni särjettävän enää kertaakaan.

Vierailija
28/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvanut siihen, ettei moisilla jutuilla ole väliä. Kuitenkin äitini oli nuorena kaunis ja itsekin olen nätti, eli ihan sama välitänkö mitä muut ajattelevat, miehet kiinnostuvat silti.

Vierailija
29/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakin kiinnosta.

Vierailija
30/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kasvanut siihen, ettei moisilla jutuilla ole väliä. Kuitenkin äitini oli nuorena kaunis ja itsekin olen nätti, eli ihan sama välitänkö mitä muut ajattelevat, miehet kiinnostuvat silti.

Sama täällä.

Vierailija
31/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta seksuaalisessa mielessä mutta sosiaalisessa mielessä kyllä. Minä en kehtaa lompsottaa postilaatikolle aamulla tukka pystyssä pelkkä reikäinen paituli päällä hakemaan lehteä. Laitan vähintään takin paitulin peitoksi ja suin tukkaa alaspäin - meikäläisellä tämä kuontalo kun ihan oikeasti sojottaa pystyssä, jos sitä ei harjaa ja laita jollain lenkillä kiinni, vaikka pituutta on hiuksilla 15 senttiä vähintään. Nakuna en myöskään ota aurinkoa, koska joku saattaisi nähdä, enkä tien puolelta kehtaa edes ruohoa ajaa pelkissä bikineissä. Sellaista siveyttä minulla siis on, vaikken muutoin ole kiinnostunut siitä, mitä muut ajattelevat naamataulustani tai ihrakerrosteni paksuudesta tai siitä, ovatko vaatteeni muodikkaat tai pukevat.

Vierailija
32/32 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä haluaisin kovasti olla miesten mielestä haluttava. Ikää on 40 vuotta. Pukeutumisessani tämä ei kyllä näy, pukeudun siististi mutta mukavasti.

En siis halua näyttää haluttavalta vaan olla sitä, jos ymmärrätte eron. Toiset ihmisethän on sellaisia, että niiden feromonit vain ryöpsähtävät hukuttaen ylitsesi eikä sen ihmisen ulkonäöllä ole juurikaan merkitystä. Jos en voi olla sellainen, en välitä olla "tehdyn seksikäskään".

Valitettavasti minulla ei ole tuollaisia feromoneja: miespuoliset työkaverit avautuu minulle kännissä: "Sä olet niin hyvä jätkä, mun ei tulisi ikinä mieleenikään panna sua". Huokaus.