Käykö kukaan miehensä kanssa kalareissulla? Laavulla?
Tykkään niin paljon lähteä taas Evolle. Siellä ollaan oltu monena kesänä :)
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kävisin jos ois nainen minkä kanssa lähteä.
Sama vika täällä. Eniten kiinnostais lähteä pohjoiseen naisen kans vaeltamaan.
En käy, koska mieheni ei kestä tappaa kalaa.
Vierailija kirjoitti:
En käy, koska mieheni ei kestä tappaa kalaa.
Oletko varma, että hän on mies?
Käydään järvellä uistelemassa. Meren äärellä joudun kalastaa yksin koska mies on "järvi-ihminen" henkeen ja vereen.
Kävisin, mutta miestä ei kiinnosta eräily.
Mies löhöilee tv:n ja tietsikan ääressä, minä menen laavuille ja retkille yksin. Olisihan se kiva kun olisi kaveri mutta näinkin on ok.
3 vuotta Evolla riitti, kiitos ei enää koskaan.
Yritän koko ajan kouluttaa omaa miestä, joka on täysi kaupunkilaispoika. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta, pari viime vuotta olen vienyt puoliväkisin retkeilemään. Itse tykkäisin kulkea metsissä, kalastaa ja keräillä. Olen kiinnostunut luonnosta ja sen antimista....rauhasta, maisemista. Rakastan savun tuoksua ja nuotiotulia. Miehelle on vieraita metsän äänet ja ötökät. No, ehkä se joskus tuosta... Muutenhan se on aivan ihana ihminen.
Paljon käytiin suhteen alussa, 25 vuotta sitten. Telttailtiin (jota silloinen poikaystävä, nykyinen mies tietty tehosti jutuilla siitä, kuinka pitää mennä kippuraan jos joku alkaa hakkaamaan puukolla teltan läpi kuten Tulilahdella ja Bodomilla :) Nukuinko sitten, juu en vaan seurasin rasahduksia ja varjoja. )
Laitettiin mökillä verkkoja ja uisteltiin. Mökit on miehen perheellä Pielisellä ja mun perheellä Saaristomerellä.
Sitten vähemmän, mutta ollaan opetettu lapset jo pieninä mm. soutamaan ja onkimaan mato-ongella sis. matojen etsimisen, koukkuun laittamisen ja kalan irrottamisen ja perkaamisen.
Kävisin mielelläni, jos vaan olisi mies jonka kanssa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävisin mielelläni, jos olisi se mies..