Röökaajat, onko askien varoituskuvilla sinuun mitään vaikutusta?
Vai haluatko vain itsepintaisesti jatkaa terveytesi tuhoamista?
Kommentit (28)
Mä odotan aina että saisin sen hotin nakumiehen kuvan :)
Vierailija kirjoitti:
Hauskin kuva on se kuva homehtuneesta varpaasta ja siinä joku teksti, että olisi tupakoinnin aiheuttamaa. Toinen on reikäinen kurkku ja se reikä näyttää oikeati vähän persereiältä.
"Homehtunut" eli kuoliossa oleva varvas johtuu useimmiten valtimoverenkierron vajauksesta, kun tupakan nikotiini sulkee alaraajojen valtimot ja raajan osat menevät yksitellen kuolioon hapenpuutteesta. "Reikäinen kurkku" on ns.trakeostomia eli henkitorviavanne, joka on jouduttu leikkaamaan potilaalle jonka kurkunpää on poistettu syövän takia: siis äänihuulet, kieli, kurkunkansi ja iso osa suun pohjasta. Osa potilaista voi trakeostomian kanssa puhekanyylillä opetella puhumaan robottiäänellä kun painaa kurkun reiän välillä tukkoon, mutta kaikki ei.
Molemmat sairaudet johtuvat tupakasta. Jotenkin salaa toivon että sinä tai joku ketjussa polttava omaisesi saisitte nuo taudit.
Tänään juuri kioski jonossa ärrällä
yks mies pyysi nätimpää kuvaa askiin.. en voi käsittää. Melkoista itsepetosta. Ei muuta lisättävää kun keuhkoahtaumatauti, syöpä, jne..
Vierailija kirjoitti:
No esimerkkinä se missä hampaat on täysin tuhoutuneet ei yksin johdu tupakasta vaan hygienian puutteesta. Tupakka vain voimistaa, muttei ole itse aiheuttaja.
Kuva, jossa kielessä on joku kasvain, johtuu sekin hygienian puutteesta ja bakteerista, ei tupakasta.
Ei ainakaan pelota.
t. tupakoiva sairaanhoitaja
Ymmärrätkö itse, että tupakointisi syö uskottavuuttasi terveydenhuollon ammattilaisena?
Luuleeko ihmiset, että niitä kuvia lätkitään huvikseen niihin teidän tupakka-askeihinne?
Tupakoitsijat on luusereita! Tupakoimattomat ja tupakoinnin lopettaneet on voittajia!
Ja naisen alapään nuolemisella. Kumma kun siitä, kuinka vaarallista se on vaietaan tällä palstalla.