Mitkä ovat suosikkipizzantäytteesi?
Itse kun olen viime aikoina tehnyt pizzoja, olen käyttänyt Felixin Hellfire-ketsuppia+tomaattipyreetä + pepperonia, kirsikkatomaatteja, pizzamaustetta ja juustoraastetta.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kinkku, ananas, jauheliha, tacokastike. Juustoa ja oreganoa tietysti.
Ja jos teen itse, tykkään laittaa kinkkua, ananasta, jauhelihaa (voimakkaasti maustettua), suolakurkkua ja hellfireä ja tavallista ketsuppia pohjalle. Juustoa tietenkin päälle ja oreganoa.
Tuplajuusto-anjovis-valkosipuli, johon tulee Aura-juustoa ihan ipanapienesti (oreganon verran).
BBQ Eli kana, pekoni, sipuli, bbq kastiketta vähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei noita kinkkusalamiananaskebab-lättyjä kai voi muuten syödä kuin kankkusessa? Itse ainakin haluan "aitoa" eli just nuo klassiset mozzarella, tomaatti, basilika ja parmankinkku.
Menepäs kysymään makaronimaasta pitsan kotikulmilta mikä on aito pitsa. Siellä oli lakialoite jolla yritettiin kieltää pitsan kutsumisen pitsaksi jos siinä on vääriä täytteitä ja yksi väärä täyte oli kinkku. Sen lisäksi pepperoni/salami on myös mustalla listalla.
Ei kyllä mennyt läpi.
Anjovis, punasipuli, herkkusienet (tomaatti, juusto) tai jauheliha, jalapeno.
Riippuu mistä haen vai teenkö itse.
Itse tehtyyn yrtti-tomaattimurska, jauheliha, herkkusieni, Aura-juusto.
Kotipizzasta kana, pekoni, Aura-juusto tai pepperoni ja Aura-juusto.
Pizzalinestä kinkku ja/tai pekoni, Aura-juusto, persikka.
Jaa että tykkäänkö Aura-juusosta :D :D
Vuohenjuusto, broileri, paholaisenhillo. Muitakin hyviä toki on. Artisokkakin hyvää.
Salami, jalapeno, ananas ja aurajuusto. Valkosipuli lisätäytteenä about kaikkeen.
Yleensä tilaan omavalinnan, ellei tällaisilla täytteillä löydy listalta:
Kinkku, aurajuusto, herkkusieni, ananas, valkosipuli.
Kebab, fetajuusto, tomaatti, sipuli ja smetana.
Aina samat eli mozzarella, herkkusieni, kakarapu, valkosipuli päälle joko oreganoa tai tuoretta basilikaa
Kinkku, ananas, jauheliha, tacokastike. Juustoa ja oreganoa tietysti.