Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna tulisi 14 päivää tipattomana??

Vierailija
16.06.2017 |

Olen vielä ns. vuoronvaihto vapailla ensi tiistaihin. Olisi siis vielä tehokasta tissutteluaikaa helposti tuonne sunnuntainlle. Maanantaina pitää olla jo kunnossa, sillä muuten ei tiistaina pysty raskaaseen ja keskittymistä vaativaan työhön täydellä terällä.
Olen kokeillut mennä töihin vähän huterana ja se on ihan murhaa.

MUTTA nyl olis semmoinen yritys, etten ottaisi vieläkään. Tässä hiivitään ennätysen rajoilla. Olen tottunut viinitissuttaja ja vähintään kerran kuukaudessa väkevillä (kossusnapseja tai konjakkia) muisti pois ja äly veke-

Lähinnä hirviittää, että jos en nyt ota kun on mahdolisuus, en pystykään pitämään juomattomuutta seuravaan vapaaseen vaan korkkaan kesken työvuoron.
Ystäväni oli normaaleissa päivätöissä. Hän selitti jotenkin juomistaan, että on "Pakko" ottaa viimeistään lauantaina aika kunnolla.
Jos hän ei sitä nollausta tee silloin viikonloppuna kun on aikaa ottaa ja toipua, niin viimeistään tulevan työviikon keskiviikkona rapsähtää korkki auki. Eli piti ottaa niinkuin varoiksi.

Mulla vähän samaa, mutta nyt on niin kyspä niihin krapuloihin, rahan menoon, olotiloihin, jotka ovat suorastaan paranoideja krapulassa, etten millään viittisi aloittaa sitä ottamisen rumbaa tänä viikonloppuna!!

Onko täällä muita, jotka yrittää vähentää? Vai onko kesän hulluus jo iskenyt suomalaisiin? Juhannuskin jo näkyy horisontissa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tipattomalla, josta kehittyikin täysi raittius. En halua pelotella tai lannistaa, mutta nuo mietteesi ovat aika hälyttäviä. Tee netissä alholiriippuvuustesti.

Vierailija
2/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos lopettaisit kokonaan? Ei tarvitse ikinä pähkäillä tuollaisia älyttömyyksiä. Kyllä huomaa että on aivosoluja tuhottu ihan urakalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme alkkiksia täällä jos 14 päivää tipattomana on saavutus. Eipä tule pidettyä edes kirjaa, mutta välillä menee kuukausia ettei tule juotua alkoholia tippaakaan, vaikka kaapeissa enemmän kuin tarpeeksi. Jos huvittaa niin otetaan, jos ei niin ei oteta. Yleensä maun takia ainoastaan nautitaan.

Vierailija
4/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein kannustusta ap:ole löytynyt! Ne jotka ei yritä vähentää ovat jo perjantaifiiliksissä ja alkon jonossa. Ja ne jotka ei jo, ovatkin vastaamassa ja ikeästi kommentoimassa kirjoittajan aivoista (aika törkee kommentti se).

Kyllä pitäisi tukea toista joka selvästi huolissaan käytöstä. Eikä vähätellä että 14päivää on liian lyhyt raittiusaika.

No mikä se on sopivan pitkä aika sitten tipattomalla että.minäkin tiedän. Nyt olen ollut ilman viiniä muistaakseni 2 päivää, mutta illalla juon kyllä.

Toivon ap sulle tsemppiä!

Kokeile olla ihan kokonaan ottamatta vielä toiset 14päivää. Ja sitten jatka vielä siitäkin.

Selvät päivät ja ihanat kirkkaat kesäaamut odottaa. Pitää vaan muistaa pysyä edellisenä iltana selvin päin!

Vierailija
5/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vielä ns. vuoronvaihto vapailla ensi tiistaihin. Olisi siis vielä tehokasta tissutteluaikaa helposti tuonne sunnuntainlle. Maanantaina pitää olla jo kunnossa, sillä muuten ei tiistaina pysty raskaaseen ja keskittymistä vaativaan työhön täydellä terällä.

Olen kokeillut mennä töihin vähän huterana ja se on ihan murhaa.

MUTTA nyl olis semmoinen yritys, etten ottaisi vieläkään. Tässä hiivitään ennätysen rajoilla. Olen tottunut viinitissuttaja ja vähintään kerran kuukaudessa väkevillä (kossusnapseja tai konjakkia) muisti pois ja äly veke-

Lähinnä hirviittää, että jos en nyt ota kun on mahdolisuus, en pystykään pitämään juomattomuutta seuravaan vapaaseen vaan korkkaan kesken työvuoron.

Ystäväni oli normaaleissa päivätöissä. Hän selitti jotenkin juomistaan, että on "Pakko" ottaa viimeistään lauantaina aika kunnolla.

Jos hän ei sitä nollausta tee silloin viikonloppuna kun on aikaa ottaa ja toipua, niin viimeistään tulevan työviikon keskiviikkona rapsähtää korkki auki. Eli piti ottaa niinkuin varoiksi.

Mulla vähän samaa, mutta nyt on niin kyspä niihin krapuloihin, rahan menoon, olotiloihin, jotka ovat suorastaan paranoideja krapulassa, etten millään viittisi aloittaa sitä ottamisen rumbaa tänä viikonloppuna!!

Onko täällä muita, jotka yrittää vähentää? Vai onko kesän hulluus jo iskenyt suomalaisiin? Juhannuskin jo näkyy horisontissa..

On hirveä tuo viinanriippuvuus. Tuossahan ei ole sinulla ja kaverillasi kyse nauttimisesta vaan pakosta. Mitäs jos kävisit lääkärissä? Olisiko AA-kerhosta apua? Päivä kerrallaan ilman.... älä ajattele ikuisuutta, vaan ajattele, että tänään en juo. Ajattele kun sitä on ihmisiä jotka ei juo koskaan. Että ilmankin voi olla.

Vierailija
6/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee huomenna 50 päivää ilman alkoholia täyteen. Huvittavinta tässä on se, että asiaa joutuu ihmisille selittelemään. Olenkin ajatellut, että pitänee alkaa vaatia selityksiä sille juomiselle..:)

Vierailija
7/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onnea! Mitä jos päätät, että pääset tuon pakkovaiheen yli. Jos se tekee tiukkaa, tiedät, että sinulla on alkoholiongelma. Jos pelkosi on turha, eikä edes tee tiukkaa, tiedät, että kyse on vain pahasta tavasta, josta voit myös luopua, vetää itsellesi uudet rajat, ilman krapuloita. 

Jos olisin sinä, googlaisin tsempiksi tarinoita, miten ihmiset ovat vain lopettaneet alkoholin käytön, jatkaneet ensin viikon ja sitten vielä toisen ja puolen vuoden jälkeen alkaa huomaa jo muutoksia kaikessa, terveydessä, unenlaadussa, paino tippuu, mieli on kirkkaampi. Jonkun ajan jälkeen tietää, ettei paluuta vanhaan enää ole, koska sitä ei halua. 

Itsekin olen miettinyt, että lopettaisin vuodeksi kokonaan. Vuoden kuluttua katsoisin, mihin haluan omat rajani vetää. Mitään tuollaista kuin sinulla ei ole, mutta usein otan lasillisen tavasta tai tottumuksesta, vaikken edes tarvitse sitä lasillistakaan yhtään mihinkään. Baareissa en käy, se ei ole ongelma. Mutta koko ajan on jotain kissanristiäistä, jossa aina menee se lasi tai pari. Päälle saunasiiderit jne. niin kulutus on melkoista, vaikka luulee olevansa ihan kohtuukäyttäjä.

Vierailija
8/8 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa sanottiin että alkon myynti nousee jossain tuotteessa satoja prosentteja juhannuksen. Ja myynti on ihan mahdotonta sinä aikana!

Ja nyt kun mietin niin tosi moni työpaikka keskustelu tai ystävien kanssa juttelu juhannuksesta on kyllä sitä että.mitä ostetaan ja kuinka paljon.

Ja aina on jollakin joku anekdootti siitä.miten juoma loppui juhannuksena kesken ja jollain lasten polkuautolla tai optimistijollalla piti lähteä hakemaan lisää jostain

Itse yritän laihduttaa ja siksi jätän nyt siiderit ja oluet ottamatta. Tilalle vichy.

Juhannus on koetinkivi kyllä.

Ehkä yksi pullollinen kuivaa valkkaria?

T. 168cm ja 79,8kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme