Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jari Sillanpää haluaa vauvan. Onko 52-vuotias liian vanha isäksi?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä minun että mieheni vanhemmat ovat tuota ikäluokkaa. Ainakin meistä on mukavaa, että lapsillamme on nuorekkaat ja hyväkuntoiset isovanhemmat, jotka jaksavat leikkiä ja touhuta heidän kanssaan. Jos tuossa iässä saa lapsen, niin isovanhemmista ei välttämättä ole enää leikkikavereiksi, sillä he saattavat olla joko jo kuolleita tai sitten niin huonokuntoisia, etteivät enää jaksa mitään vauhdikkaampaa.

No voi, minkä ikäinen oli Lipponen tullessaan isäksi uudestaan. Ja nyt kirjoitti tyttö, miten paljon lie älliä!! Ei haitannut vanha isä.

Lipponen ei olekaan homo.

No kai tuo Jarikin tarvitsee lapsen tekoon naisen, joten lapsella olisi myös äiti.

Vierailija
22/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin vanha isä kuin äiti (riskiraskaus). Siittiöt on syytä tutkia ensin.

Luuletko että siittiöistä näkee esim. autismin ja muut iäkkään isän aiheuttamata terveysriskit?

No jos autismin riski nousee yhdestä promillesta jopa kahteen, niin kannattaako moista edes miettiä?

Kyse ei ole kaksinkertaistumisesta, jo 40-vuotiaalla riski on kuusinkertainen nuorempaan nähden.

"Kun isä oli yli 40-vuotias, hänen jälkeläisensä autisminkaltaisen aivotoiminnan häiriön riski oli lähes kuusinkertainen verrattuna alle 30-vuotiaiden isien lapsiin, kun syntymävuosi, sosioekonominen asema ja äidin ikä otettiin huomioon. Äidin iällä ei havaittu olevan yhteyttä autismin kaltaisiin aivotoiminnan häiriöihin, kun isän ikä vakioitiin. Näyttää siltä, että mitä vanhempana mies saa lapsia, sitä todennäköisemmin hänen lapsensa on autistinen. Mahdollisina mekanismeina tutkimusryhmä esittää muutoksia miehen ituradassa tai geenien toiminnan muutoksia."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni isä oli yli 60v. hänet saadessaan. Mummoni oli erittäin älykäs ja terve koko elämänsä ja eli lähes 90-vuotiaaksi.

Vierailija
24/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on nyt puitu "kynät sauhuten" erään poliitikon vaimon raskautta vaimon ollessa Jarin ikäinen.Nyt aletaan analysoida Jarin kelpoisuytta isäksi.Huvittaisi mutta kun ei huvita kun niin henkilökohtaisista asioista on kyse.Tuleepa aamupäiväisestä ja nyt tästä avautumisesta mieleen vanha sanonta "kel onni on ,se onnen kätkeköön"! Mistään näin henkilökohtaisesta ei kannattaisi avautua riepoteltavaksi ! Toki kummassakaan tapauksessa tuskin vauvapalstaa luetaan eli mitäpä näillä väliä siinä suhteessa!

Vierailija
25/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä minun että mieheni vanhemmat ovat tuota ikäluokkaa. Ainakin meistä on mukavaa, että lapsillamme on nuorekkaat ja hyväkuntoiset isovanhemmat, jotka jaksavat leikkiä ja touhuta heidän kanssaan. Jos tuossa iässä saa lapsen, niin isovanhemmista ei välttämättä ole enää leikkikavereiksi, sillä he saattavat olla joko jo kuolleita tai sitten niin huonokuntoisia, etteivät enää jaksa mitään vauhdikkaampaa.

Musta on aika kevyt syy luopua kokonaan omasta jälkikasvusta siitä syystä että "olisi ollut mukavaa jos isovanhemmat jaksaisivat vauhdikkaampia leikkejä." Että kun eivät nyt jaksa, niin jääkööt lapset syntymättä. 

Vierailija
26/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on aika kevyt syy luopua kokonaan omasta jälkikasvusta siitä syystä että "olisi ollut mukavaa jos isovanhemmat jaksaisivat vauhdikkaampia leikkejä." Että kun eivät nyt jaksa, niin jääkööt lapset syntymättä. 

Tuskinpa hän nyt sitä noin kuitenkaan tarkoitti. Todennäköisesti totesi vain, että se on heidän kohdallaan hieno asia ja mukava bonus.

Vierailija
27/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on iäkäs isä. Olen ikäni kärsinyt neurologisista ja autoimmuunisairauksista ja isä kuoli kun olin teini.

Ikävää kun olet sairastellut. En tiedä johtuuko se isäsi iästä. Sairauksia on tietysti myös nuorempien vanhempien lapsilla, ja jokaisella on ristinsä.   Isäsi kuitenkin antoi Sinulle elämän lahjan.

Vierailija
28/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni oli 52 ja äitini 42 vuotias minut saadessaan. Toki en ollutkaan esikoislapsi mutta ainakaan minun vanhempien jaksamisessa ei ole ollut mitään ongelmaa. Ihan yhtä aktiivista elämää mun lapsuudessa on vietetty kuin sisarustenkin kanssa ja äitini edelleen 64 vuotiaana elää jopa vilkkaampaa elämää kuin itse.

Mielestäni typerää tuomita tavallista iäkkäämmät vanhemmat vain syntymävuoden perusteella.

Vierailija
29/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, jos se tehdään puolison siittiöillä, Siltsun siimahäntien parasta ennen -päiväys meni ajat sitten.

Vierailija
30/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siim on vasta 29, ei ollenkaan liian vanha äidiksi.

Eikös ne jo eronneet ton Siimin kanssa? Eli Jartsan pitää etsia uusi "äiti" lapselleen. 

Vierailija
31/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on iäkäs isä. Olen ikäni kärsinyt neurologisista ja autoimmuunisairauksista ja isä kuoli kun olin teini.

Ikävää kun olet sairastellut. En tiedä johtuuko se isäsi iästä. Sairauksia on tietysti myös nuorempien vanhempien lapsilla, ja jokaisella on ristinsä.   Isäsi kuitenkin antoi Sinulle elämän lahjan.

Nämä tällaiset sairaudet on tyypillisiä isän korkeasta iästä johtuvia sairauksia. Ihan tutkittu juttu.

Siskollani on paitsi reuma myös oppimisvaikeuksia...sama syy.

Vierailija
32/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeammin, teistä on kivaa että teillä on ilmaiset lapsenvahdit. 

Vierailija
33/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on ihan yksilöllistä, ei voi yleistää, että näin olisi automaattisesti ja jokaisen kohdalla. Ja vaikka teidän kohdallanne nuoremmilla isovanhemmilla onkin aikaa ja halua touhuta lastenlastensa kanssa, niin ei sekään ole mikään itsestäänselvyys, että näin olisi kaikkien kohdalla. Nuoremmat isovanhemmat ovat (useimmiten) vielä työelämässä mukana ja osalla heistä asuu vielä omiakin lapsia kotona.

Vierailija
34/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kukakohan on tämä onnekas nainen? Varmasti joku nuorempi nainen. Arvostan jaria siitä kun pitää nämä naisasiat yksityisena tietona eikä retostele lehtien sivuilla.

Voi, jos olisin nuorempi! Heti voisin ottaa Jarin solut kohtuuni :D ja ruveta mamaksi.

💛💙💜💚❤️️ Siltsun siemeniä! ❤️️💚💜💙💛

Vierailija
35/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma että ton haastattelun jälkeen monet sinkkunaiset tarjoutuvat Jarin lapsen äidiksi. Samalla tavalla kävi Toivolankin kohdalla.

Vierailija
36/40 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun vanha isä on mammoille ok mutta Antti Lindtmanin vaimon raskauden monet teilasivat täysillä?!

Vierailija
37/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus, mikä valehtelija.

Vierailija
38/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaa

Vierailija
39/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saatánan poikarakkaudella se meinaa tiineeks ittensä saada?

Vierailija
40/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi, minkä ikäinen oli Lipponen tullessaan isäksi uudestaan. Ja nyt kirjoitti tyttö, miten paljon lie älliä!! Ei haitannut vanha isä.

Joo, mutta Jarilla on hieman suurempiakin haasteita tuossa isäksi tulemisessa kun puoliso ei vaan sikiä vaikka kuinka yrittäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi