Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapseton, koko ikänsä työtön oleva nainen luuseri?

Vierailija
15.06.2017 |

Yleensähän lapsettomuus on muiden silmissä "ok" jos on uranainen tai yleensäkin on joku muu kiintopiste elämässään kuin lapset. Lapsellinenkin nainen voi toki olla uranainen ja vastaavasti sekin on ihan hyväksyttävää, että on "vain" äiti (eikä uralla niin väliä).

Mutta entä jos ei ole uraa eikä lapsia? Eikä muitakaan mielenkiinnonkohteita? Nyt jo sisarusten lapset ovat alkaneet kysellä että miksi mulla ei ole töitä, miksi mulla ei ole lapsia ja miksi asun niin pienessä asunnossa (yksiö). Mitä siihen voi vastata ilman että kuulostaa kamalan surulliselta luuserilta?

En siis halua lapsia, mutta työpaikka ja sitä myöten isompi asunto olisi kiva. Huolettaa vaan, että en saa ikinä töitä (olen vajaa 30-vuotias korkeakoulutettu) ja vielä enemmän kauhistuttaa että jos olen vielä 50-vuotiaanakin työttömänä pikkuyksiössä, niin miten isona luuserina minua sitten pidetään...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä vasta kirjoitellut tästä samasta asiasta tänne.

Vierailija
2/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali tilanne nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän luuseri ole sellainen joka ei laiskuuttaan viitsi hankkia koulutusta ja töitä jne. Jos et saa työpaikkaa itkemälläkään, niin sille ei voi mitään, eli et ole luuseri vaikka sama tilanne olisi 50 vuoden päästä.

Vierailija
4/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän luuseri ole sellainen joka ei laiskuuttaan viitsi hankkia koulutusta ja töitä jne. Jos et saa työpaikkaa itkemälläkään, niin sille ei voi mitään, eli et ole luuseri vaikka sama tilanne olisi 50 vuoden päästä.

pitäisikö sitten tehdä lapsia, jotta sopisin yhteiskuntaan? tuntuu että hukkaan vaan kaikkien aikaa olemalla lapseton ja työtön..

ap

Vierailija
5/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitäisikö sitten tehdä lapsia, jotta sopisin yhteiskuntaan? tuntuu että hukkaan vaan kaikkien aikaa olemalla lapseton ja työtön..

ap

Jos haluat lapsia todella niin siitä vain, mutta lapsia ei todellakaan tehdä miellyttääkseen muita, esim vanhempia, tai "sopimalla yhteiskuntaan". Sanoisin itse, että yritä hankkia töitä joltain muulta paikkakunnalta jos ei löydy omasta, tai uudelleenkouluttaudu jollekin helpolle alalle, josta saa töitä paremman puutteessa. Sitten kun on rahaa ostaa lapsiystävällinen asunto, niin silloin on parempi miettiä lastentekoa, ja muutenkin suunnitella tulevaisuutta.

Vierailija
6/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi