Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen; kiihottaako sinua kun kuulet miehen istuneen vankilassa?

Vierailija
15.06.2017 |

Tällaiset miehet vaikuttavat olevan kuumaa tavaraa naismarkkinoilla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään joo, siis puheissa.

Valehtelin kerran naistentansseissa yhdelle naiselle, että täytyy ehtiä keskiyöksi takaisin vankilaan. Sen jälkeen olikin vientiä.

Moi ap.

Vierailija
22/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne semmoiset naismarkkinat järjestetään? Paljonko siellä nainen maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, en halua olla minkään valtakunnan tekemisissä sellaisen vastenmielisen roskaväen kanssa.

Vierailija
24/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa. Olen vankilassa töissä ja jokainen työpäivä on silkkaa kiihotusta. Kotona en sitten seksiä enää jaksakaan, kun töissä tapahtuva järkyttävän valtaisa kiihottuminen vie kaikki voimani. Töitäkään ei tule tehtyä, koska kiihottaa niin kauheasti. Voi kiihotus sentään!! 

Vierailija
25/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vangeista kiinnostuvat naiset ei itsekkään ole yleensä mitään yhteiskunnan kermaa. Sellaisenko haluaisit ap?

Vierailija
26/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exästäni tuli linnakundi, tapon yrityksestä tuomio. Ei kiinnosta olla missään väleissä enää senkään vähää mitä ennen.

Vankilassa istuneista miehistä ainakin kolme on yrittänyt iskeä minua. Torjuin kaikki.

Ja kyllä, piirit oli ennen ns huonot. Muutaman viime vuoden väitellyt näitä vankilapiirejä, koska haluan luotettavan ja turvallisen ympäristön ja lähipiirin. Eli ei kiitos.

Vierailija
27/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden vankilassa istuneen, totaalikieltäytyjän jonka ympärillä ei kyllä juuri naisia pyöri. Selvästi siis ei linnakundius yksin kiihota.

Vierailija
28/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sen nyt taas tietää, millaisten naisten perään ap on tässä itkemässä.

Vierailija
29/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla näistäkin kommentoijista alkais silmät kuulumaan, kun kyseinen linnakundi osoittais kiinnostusta.

Kolme linnakundia yrittänyt saada mut itelleen ja kaikille oon antanut pakit.

Mielenkiintoinen tuttavapiiri sinulla. Minä en edes tunne ketään vankilassa istunutta, vaikka olen jo 53-vuotias.

Vierailija
30/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla näistäkin kommentoijista alkais silmät kuulumaan, kun kyseinen linnakundi osoittais kiinnostusta.

Kolme linnakundia yrittänyt saada mut itelleen ja kaikille oon antanut pakit.

Mielenkiintoinen tuttavapiiri sinulla. Minä en edes tunne ketään vankilassa istunutta, vaikka olen jo 53-vuotias.

Miten mun tuttavapiiri liittyy tähän mitenkään? Yksi tuli kaupassa tekemään tuttavuutta ja kaksi muuta festareilla. Sitten olivatkin etsineet mut facebookista ja kaivaneet mun puhelinnumeron ja mulla kesti todella kauan päästä heistä eroon.

Vierailija
31/31 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosrekisteri on turn-off, todellakin.Samoin tatskat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän