Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli perua juhannus

Vierailija
15.06.2017 |

Hetkellisessä mielenhäiriössä kutsuin vieraita mökille ja nyt kaduttaa. Myöhästä rypistellä kun on kakka housussa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät lärvit ja sikailet. Ens vuonna kun kutsut, ne ei tuu.

Oisitpa hoksannu viimevuonna

Vierailija
2/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita, että sulla on sitten paskat housussa koko juhannuksen ja katso kuka uskaltaa tulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vetää lärvejä kun paikalla on lapsiperheitä. Ehkä mä kutsuessa kuvittelin, ettei kukaan halua tulla metsään hyttysten ruuaksi. Kohteliaisuus kostautu:) T:Ap

Vierailija
4/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat paria päivää etukäteen heille että oot vatsataudissa?

Vierailija
5/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko kutsuneeksi heidät pikku hiprakassa "kukkoo haukkoomaan ja kalijaa kittoomaan"?

Vierailija
6/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukossa lapsiperheitä? Paljonko oot porukkaa kutsunut? Meille tulee vaan appivanhemmat ja nekin vaan yhdeksi yöksi. Sekin jo teettää hommia.

Vierailija
7/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat paria päivää etukäteen heille että oot vatsataudissa?

En raski niille lapsille tuottaa pettymystä, kun he odottaa innoissaan mökille pääsyä. T:Ap

Vierailija
8/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolle luvattiin tiistaista alkaen jäätävän kylmää, alle 10 astetta. Jos mökkinne on pieni, ehkä vieraat eivät tulekaan?

Vierailija
9/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukossa lapsiperheitä? Paljonko oot porukkaa kutsunut? Meille tulee vaan appivanhemmat ja nekin vaan yhdeksi yöksi. Sekin jo teettää hommia.

4 aikuista ja 5 lasta. Kyllä, hommia ja hulinaa tiedossa. T:Ap

Vierailija
10/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi perua!

Vierailija
11/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juhannusta ole mikään pakko viettää. 

Vierailija
12/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä palstalta tosiaan sain käsityksen, että kukaan ei halua lasten kanssa värjötellä kosteessa mökissä tai yöpyä homeisessa aitassa. Teidän syytä siis mun hetkellinen mielenhäiriö:) T:Ap

Vierailija
13/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas hieno esimerkki siitä, miksi asioita ei pidä sanoa vaan "kohteliaisuuttaan". Ehkä vieraatkin tulevat "kohteliaisuuttaan", kun eivät halunneet loukata sanomalla etteivät tule.

Vierailija
14/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastuu sanoistasi.

Vierailija
15/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juhannusta ole mikään pakko viettää. 

Pakko se on nyt viettää, ei tässä muukaan auta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. T:Ap

Vierailija
16/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin pitkään kylässä ihan kohteliaisuuttaan, en halunnut mennä mutten viitsinyt kieltäytyäkään, kun en kutsujan mieltä halunnut pahoittaa. Hiljattain selvisi, että kutsui ihan kohteliaisuuttaan, ei olisi halunnut edes minua kylään. Loppui se asioiden tekeminen pelkkää kohteliaisuuttaan.

Vierailija
17/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin pitkään kylässä ihan kohteliaisuuttaan, en halunnut mennä mutten viitsinyt kieltäytyäkään, kun en kutsujan mieltä halunnut pahoittaa. Hiljattain selvisi, että kutsui ihan kohteliaisuuttaan, ei olisi halunnut edes minua kylään. Loppui se asioiden tekeminen pelkkää kohteliaisuuttaan.

Tämä on tosi tarina. Liika kohteliaisuus ja tavan vuoksi kutsuminen voi aiheuttaa toisessa saman . Ei viitsi kieltäytä, ettei loukkaa kutsujaa.

Tämän takia mä oon jättänyt pois nuo kohteiaisuuttaan asioiden tekemiset ja sanomiset.

Vierailija
18/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan ensimmäinen ja viimenen kerta, kun moisia kutsuja kohteliaisuuttani esitän. Mies saa kiikuttaa mut lobotomiaan jos vielä teen moista. T:Ap

Vierailija
19/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hauskaa, ehkä ne lapsiperheet juuri tykönänsä miettivät, että miten voisivat perua tulemisen, kun tuli luvattua vaikka eivät oikeasti halua, mutta tulevat sitten etteivät aapeeta loukkaa.

Vierailija
20/28 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keksisin jonkun mahataudin tms vaikka voihan olla että tulevat siitä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme