Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajat, kysymys teille

Vierailija
15.06.2017 |

Kun aina valitatte pienestä palkasta, niin millä kustannatte tekoripset, rakennekynnet, tatuoinnit ja punaisen hiusvärinne?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä lähihoitajakaveri mieleen, mutta ebaysta tilailee. 

Vierailija
2/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen aloitukseni samasta asiasta poistettiin jostain kumman syystä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään noista. Sori

Vierailija
4/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus: Minulla ei ole koskaan ollut irtoripsiä, rakennekynsiä, tatuointeja eikä punaista hiusväriä (hiukset on viimeksi värjätty yli 10 vuotta sitten).

Terveisin eräs lähihoitaja

Vierailija
5/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ei ole, mutta tatuointeja on, pitää joko olla säästettynä tai sitten ottaa esim. joustoluotto ja maksaa pikkuhiljaa pois.

Ei mulla ainakaan kuitenkaan usein ole varaa tatuointeja laitella, n. 10 vuoden välein olen laittanut.

Vierailija
6/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin punaiset hiukset on mulla ollut, on varaa siten, että ostan kaupasta 5-10 euron väripurkin kerran kuukaudessa ja laitan itse päähäni. Kampaajalla en ole ikinä värjäyttänyt, ei olis varaa.

Vierailija
7/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat tulot kuin menot. Eli pienet menot. Eli säästämällä.

Vierailija
8/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokynsiä ei voi pitää jos on hoitaja.

Vierailija
9/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta voi pölliä monia erilaisia reseptinappeja. Niille on kysyntää kadulla ja myyntihinta korkea.

Vierailija
10/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan mitään aloitusviestissä mainituista. Mut varmaan säästäisin tai pihistelisin jostain muusta? Jeesus miten yksinkertaisia ihmiset on

Vierailija
11/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kyllä ketään jolla noita olisi, paitsi tatuointeja. Omani otin muuten ennenkuin edes opiskelin alalle, en edes muista maksoinko itse kesätöistä vai sainko esim synttärilahjaksi rahaa.

Ai mutta taitaa yhdellä työkaverilla olla ripset. Maksaa ne varmaan palkastaan. Mä lähden muuten etelään pariksi viikoksi, ottaako päähän? Ihan sillä lähihoitajan palkalla.

Vierailija
12/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekokynsiä ei voi pitää jos on hoitaja.

Hyvä huomio! Tuo opetetaan jo lähihoitajakoulutuksessa.

Vierailija
13/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tollasia lähihoitajia on? Ei ainakaan mulla oo tullu vastaan tässä 4 vuoden työuralla.. Tosin oon päiväkodissa töissä. Ja oon vaan avustaja ja palkka on ihan riittävä

Vierailija
14/14 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne kyllä ketään jolla noita olisi, paitsi tatuointeja. Omani otin muuten ennenkuin edes opiskelin alalle, en edes muista maksoinko itse kesätöistä vai sainko esim synttärilahjaksi rahaa.

Ai mutta taitaa yhdellä työkaverilla olla ripset. Maksaa ne varmaan palkastaan. Mä lähden muuten etelään pariksi viikoksi, ottaako päähän? Ihan sillä lähihoitajan palkalla.

Ei ota päähän, koska sinulla ei ole maitsemiani asioita etkä valita pientä palkkaasi, toivon lukutaitoa

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi