Lähihoitajat, kysymys teille
Kun aina valitatte pienestä palkasta, niin millä kustannatte tekoripset, rakennekynnet, tatuoinnit ja punaisen hiusvärinne?
Kommentit (14)
Edellinen aloitukseni samasta asiasta poistettiin jostain kumman syystä.
AP
Rehellinen vastaus: Minulla ei ole koskaan ollut irtoripsiä, rakennekynsiä, tatuointeja eikä punaista hiusväriä (hiukset on viimeksi värjätty yli 10 vuotta sitten).
Terveisin eräs lähihoitaja
Muita ei ole, mutta tatuointeja on, pitää joko olla säästettynä tai sitten ottaa esim. joustoluotto ja maksaa pikkuhiljaa pois.
Ei mulla ainakaan kuitenkaan usein ole varaa tatuointeja laitella, n. 10 vuoden välein olen laittanut.
Ainiin punaiset hiukset on mulla ollut, on varaa siten, että ostan kaupasta 5-10 euron väripurkin kerran kuukaudessa ja laitan itse päähäni. Kampaajalla en ole ikinä värjäyttänyt, ei olis varaa.
Isommat tulot kuin menot. Eli pienet menot. Eli säästämällä.
Tekokynsiä ei voi pitää jos on hoitaja.
Työpaikalta voi pölliä monia erilaisia reseptinappeja. Niille on kysyntää kadulla ja myyntihinta korkea.
Ei ole mullakaan mitään aloitusviestissä mainituista. Mut varmaan säästäisin tai pihistelisin jostain muusta? Jeesus miten yksinkertaisia ihmiset on
En tunne kyllä ketään jolla noita olisi, paitsi tatuointeja. Omani otin muuten ennenkuin edes opiskelin alalle, en edes muista maksoinko itse kesätöistä vai sainko esim synttärilahjaksi rahaa.
Ai mutta taitaa yhdellä työkaverilla olla ripset. Maksaa ne varmaan palkastaan. Mä lähden muuten etelään pariksi viikoksi, ottaako päähän? Ihan sillä lähihoitajan palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Tekokynsiä ei voi pitää jos on hoitaja.
Hyvä huomio! Tuo opetetaan jo lähihoitajakoulutuksessa.
Missäs tollasia lähihoitajia on? Ei ainakaan mulla oo tullu vastaan tässä 4 vuoden työuralla.. Tosin oon päiväkodissa töissä. Ja oon vaan avustaja ja palkka on ihan riittävä
Vierailija kirjoitti:
En tunne kyllä ketään jolla noita olisi, paitsi tatuointeja. Omani otin muuten ennenkuin edes opiskelin alalle, en edes muista maksoinko itse kesätöistä vai sainko esim synttärilahjaksi rahaa.
Ai mutta taitaa yhdellä työkaverilla olla ripset. Maksaa ne varmaan palkastaan. Mä lähden muuten etelään pariksi viikoksi, ottaako päähän? Ihan sillä lähihoitajan palkalla.
Ei ota päähän, koska sinulla ei ole maitsemiani asioita etkä valita pientä palkkaasi, toivon lukutaitoa
AP
Tulee kyllä lähihoitajakaveri mieleen, mutta ebaysta tilailee.