Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kissasi ajattelee tästä persu keissistä?

Vierailija
15.06.2017 |

Mau?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ei natseista perusta, natsit on koiraihmisiä.

Vierailija
2/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Halla-aho sentään Soinin oppipoika. Eiköhän se osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee syvää häpeää kun maan asioista on päättämässä noin keskenkasvuista jengiä.

Vierailija
4/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat ei natseista perusta, natsit on koiraihmisiä.

Jos mie vihellän samalla tavalla sun koiralles, tulisko tuo luokse

Vierailija
5/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli tuohtunut. On 100% kokoomuslainen kissa, kaikki pitää tuoda valmiina nokan eteen ja häntä on palvottava ja kohdeltava kuin kuninkaallista kotona.

Vierailija
6/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani, Kari nimeltään, söi koko purkin Shebaa ja kakkasi historiallisen pahalta haisevan löysähkön kakan. En tiedä, liittyykö Persuihin, mutta paskanhaju leijui kodissani tuntikausia, vaikka tuuletin ristivetona kaikki ikkunat auki!

Vierailija
7/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi kissa on suorastaan pöyristynyt, ilmaisee tämän tuijottamalla sohvatyynyä. Nuorempi kissa ei ole niin kiinnostunut politiikasta, mutta on selvästi ollut aiempaa kiinnostuneempi ötököistä, mikä on luultavasti merkki jostain. Leikattuja narttuja molemmat.

Vierailija
8/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sopineet kissojen kanssa, että emme puhu politiikasta, joten en tiedä. Veikkaan, että naiskissaa ei voisi vähempää kiinnostaa ja noi pojat on varmaan Halla-ahon kallellaan.

Vierailija
9/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oksensi matolle, joten vissiin kuvottaa koko juttu. Toinen ei oo noussut sängystä muuta kuin syömään, niin epäilen sen olevan masentunut, kun elämme kovia aikoja.

Vierailija
10/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani on todennäköisesti osittain abyssinialainen eikä hän paljon perusta rasismista. Puolet kalkkunamuonasta jäi kuppiin ja hän ryyppäsi noin puoli desiä vettä suruunsa. Tuolla kyyhöttää alakuloisena pedissään.

Vierailija
11/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on pöyristynyt, eikä millään tavalla voi ymmärtää miksi me ihmiset äänestämme korkeasti palkattuihin virkoihin lähes aivottomia kummajaisia. Kukaan muu oman firman pomo ei palkkaisi kaikenlaisia "vähäkarvaisia" edustamaan itseään ja omaa firmaansa avoimella valtakirjalla moniksi vuosiksi.

Hän ei voi ymmärtää perusteluistani huolimatta, miksi me ihmiset haluamme elättää heitä vielä viran päättymisen jälkeenkin sopeutumaan työttömänä ja maksamaan heille muutaman vuoden työstä isoja eläkkeitä.  Pelkään pahoin, että hän suunnittelee oman puolueensa perustamista minulta salatussa paikassa muiden kissojen kanssa. Olen todella huolissani jopa peloissani, minkälaisia päätöksiä aikoisivat tehdä jos suunnitelmansa toteutuu :) 

Kiitos ap kun teit tästä aloitteen, tunsin kaipaavani myötätuntoa, ole turhautunut kun minulla on itseäni älykkäämpi kissa 🐱

Vierailija
12/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinia ulkonäöllisesti muistuttava kollini oksensi lattialle ison kasan ruohoa.

Vierailija
13/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soinia ulkonäöllisesti muistuttava kollini oksensi lattialle ison kasan ruohoa.

Onkohan se kissan vihjaus  joka liittyy  vihreisiin ?

Vierailija
14/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli tuohtunut. On 100% kokoomuslainen kissa, kaikki pitää tuoda valmiina nokan eteen ja häntä on palvottava ja kohdeltava kuin kuninkaallista kotona.

Kyllä tuo kuvauksen perusteella enemmän vasemmistolaiselta kuulostaa...muut maksaa ja tekee työt, itse voi vain odottaa laiskana sohvalla muiden kustantamaa ruokaa laittamatta tikkua ristiin.

Vierailija
15/21 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaa papereita, juoksee niiden kanssa vimmatusti ja kääntyy lennossa.

Vierailija
16/21 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on pöyristynyt, eikä millään tavalla voi ymmärtää miksi me ihmiset äänestämme korkeasti palkattuihin virkoihin lähes aivottomia kummajaisia. Kukaan muu oman firman pomo ei palkkaisi kaikenlaisia "vähäkarvaisia" edustamaan itseään ja omaa firmaansa avoimella valtakirjalla moniksi vuosiksi.

Hän ei voi ymmärtää perusteluistani huolimatta, miksi me ihmiset haluamme elättää heitä vielä viran päättymisen jälkeenkin sopeutumaan työttömänä ja maksamaan heille muutaman vuoden työstä isoja eläkkeitä.  Pelkään pahoin, että hän suunnittelee oman puolueensa perustamista minulta salatussa paikassa muiden kissojen kanssa. Olen todella huolissani jopa peloissani, minkälaisia päätöksiä aikoisivat tehdä jos suunnitelmansa toteutuu :) 

Kiitos ap kun teit tästä aloitteen, tunsin kaipaavani myötätuntoa, olen turhautunut kun minulla on itseäni älykkäämpi kissa 🐱

Korjasin tuon kirjoitusvirheen josta sai vaikutelman, että pyytäisin ap:ta olemaan turhautunut. 

Vierailija
17/21 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani ei koskaan luottanut Timo Soiniin.

Vierailija
18/21 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kissaa ei ole, mutta teen vapaaehtoistyötä löytökissojan parissa. Kyllä siellä näkyy kahteen leiriin jakaantuminen selvästi. Muutama on poliittisesti sitoutumaton ja ne vähät välittää, nukkuvat vain korissaan. Olen kyllä havainnut selkeitä häntätervehdyksiäkin. Yksi osoitti mieltään välittömästi päästämällä pisut hiekkalaatikon viereen laatikon sijasta. Yksi taas on jatkuvasti niskan päällä. 

Vierailija
19/21 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani on city-vihreä: sisäkissa, joka yrittää siirtyä kasvisruokavalioon huonekasvien avulla. Se on luonnollisesti vahingoniloinen.

Vierailija
20/21 |
16.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kissani on jämerä lihansyöjä-persu ja halveksii sekä ylenkatsoo syvästi ryhmästä loikanneita pettureita.