Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut mahdollisuus olla kaikkien neljän isovanhempanne kanssa tekemisissä, kuka heistä on/oli teille läheisin?

Vierailija
15.06.2017 |

Vai olivatko kaikki aivan yhtä läheisiä? Vai eikö heistä kukaan ollut erityisen läheinen?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rakkaita mutta äidin äiti oli se kaikista rakkain.

Vierailija
2/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan oikeastaan ollut erityisen läheinen. Kaikki samalla viivalla sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olivat hyvin läheisiä. Läheisin oli kuitenkin äidinäiti (joka tutkimustenkin mukaan on yleisimmin se läheisin isovanhempi). 

Vierailija
4/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat yhä näin 21-vuotiaana, elossa tärkeitä ja läheisiä. Mutta vastaan että isän vanhemmat koska olivat jo rläkkeellä ollessani pieni ja hoitivat paljon.

Vierailija
5/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinisä <3

Vierailija
6/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänisä

Vierailija
7/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen tuntenut vain 3 isovanhempaani, mutta heistä lapsuudessa minulle rakkain oli äidinäiti, aikuisena olen läheisempi kuitenkin isänäidin kanssa (joka asuu lähempänä).

Vierailija
8/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinisä, joka ei koskaan hoitanut minua, kun olin pieni. Se isovanhempi, jonka kanssa olin lapsena vähiten tekemisissä, oli aikuisiällä lopulta läheisin.

Vierailija
9/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena tekemisissä kaikkien isovanhempieni kanssa melko tasapuolisesti, joskin äidinäiti tuntui rakkaimmalta. Hän kuoli jo lähes kymmenen vuotta sitten, ja kolmesta vielä elossa olevasta olen nykyisin tekemisissä lähinnä äidinisän kanssa. Äidin puolen isovanhemmat siis läheisempiä.

Vierailija
10/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Oikeastaan kaikki olivat melko paskoja.

Vierailija
11/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinäiti ja -isä samalla viivalla, huipputyyppejä molemmat ja olin itsekin vähän lellari nuorimman lapsensa ainoana lapsena ja ainoa lapsi, joka syntyi heidän ollessaan eläkkeellä. 

Vierailija
12/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinäiti, olin paljon hänen luonaan kesäisin, pyöräilin mummilaan iso kasa vaatteita mukanani. 😂😢 Hyvä väli oli kaikkiin.

Vierailija
13/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänäiti.

Äidinisä kuoli kun olin 7v, sitä ennen hän oli läheisin, mutta on vaikea verrata häntä niihin isovanhempiin, jotka sain tuntea vielä aikuisenakin.

Vierailija
14/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin äiti, vieläkin kaipaan, jopa enemmän kuin äitiäni. Äiti kuoli, kun olin 14, mummu kun olin 30.

Vierailija
15/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinäiti. Äidinisä kuoli kun olin kuukauden ikäinen. Mummi sanoi aina, että pelastin hänet elämälle. Kaipaan häntä vieläkin, kuoli n. 10 vuotta sitten.

Vierailija
16/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinäiti. Kaikki isovanhemmat ihania, mutta isän vanhemmat kuolivat, kun olin alle 7 ja äidinisä, kun olin murrosiässä. Äidinäiti kuoli, kun olin 32 ja oli tosi läheinen.

Vierailija
17/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinäiti. 

Paljon on aikaa vietetty lapsuudessa molemmissa mummoloissa, koska muutaman kilometrin säteellä asuivat samassa kylässä, eli sinänsä läheisiä kaikki. Nyt on enää elossa äidinisä. Mutta kyllä äidinäidin kuolema muutama vuosi sitten oli minulle se kaikista raskain paikka, hänen kanssaan olin hyvin läheinen. Isänisä on kuollut jo ollessani teini. Isänäiti kuoli pian äidinäidin jälkeen, se meni ehkä vielä samaan shokkiin äidinäidin kuoleman kanssa.

Vierailija
18/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänäiti ja äidinisä ovat olleet kaikkein läheisimpiä, isänisä ja äidinäiti puolestaan etäisempiä, mutta hekin silti tärkeitä ja rakkaita.

Vierailija
19/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän äiti. Asui naapurissa.

Vierailija
20/34 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinäiti joka hoiti minua paljon kun olin pieni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän