isännöitsijä ei vastaa sähköposteihin
Olen laittanut niin isännöitsijälle kuin hänen sihteerilleen parikin sähköpostia kevään aikana. Ei akuutteja juttuja. Vastausta ei tule. Mielestäni heidän pitöisi jotenkik reagoida. Laitanko hallituksen puheenjohtajalle seuraavaksi vai mitä teen? Toki voi soittaa mutta jos haluan mustaa valkoisella vastaukseksi.
Kommentit (21)
Hallituksen pj on isännöitsijän pomo.
Hekassa kaikki päi peetä! Is. Nostaa vain liksaansa, mut ei tee töitänsä! Mistä me vuokraa maksetaan kun ei saa mitään palvelua!!!
Laita koko hallitukselle (jos sinulla on heidän sähköpostit) ja sano että isännöitsijä ei vastaa, voitteko edistää asiaa.
Meidän taloyhtiössä on muuten ihan sama tilanne. Olin myös hallituksessa ja itse ainakin pidin huolen siitä, että kaikille vastattiin. Ainakin että kiitos viestistä, käsittelemme asian seuraavassa kokouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Hekassa kaikki päi peetä! Is. Nostaa vain liksaansa, mut ei tee töitänsä! Mistä me vuokraa maksetaan kun ei saa mitään palvelua!!!
No ette isännöintipalveluista maksa vuokraa! 😂
Muistuta viesteistä ja cc: taloyhtiön hallituksen puheenjohtajalle.
Onko ihan mahdotonta käydä ihan fyysisesti siellä isännöintitoimistossa?
Heka kumpulassa isännöitsijät irtisanoituvat peruskorjauksen jälkeen, kun ongelmia liikaa ja kukaan ei ota vastuuta! Näkyy vuokrassa.. Sikamaista että näin..
Ainainen nalkuttaja voi pitää tunkkinsa!
Isännöitsijä
Kyllä asiallisiin viesteihin pitäisi aina vastata! Isännöitsijät löysäilevät, haluavat palkkansa joka kuukausi, mutta eivät tehdä mitään töitä rahan eteen!! Hekassa paljon ongelmia. Asukkaita ei haluta kuunnella ja heidän ongelmiaan ratkaista. Hekan asukkaat kyllä maksavat vuokraa..
Se on VASTIKE josta menee taloyhtiön kulut, myös isännöintipalkkiot.
VUOKRA maksetaan asumisoikeudesta osakkeenomistajalle, joka maksaa vastikkeen taloyhtiölle.
REALIASSA osataan myös olla tekemättä asioiden eteen nopeassa tahdissa mitään!
Kiinteistösihteerinä joku vit... uivelo, jolla ei tunnu olevan asioiden hoidosta mitään käsitystä ja lisäksi ainakin yksi täys urpo siellä tuntuu omakohtaisten kokemusteni perusteella olevan ”isännöitsijän” vakanssilla ja toisesta olen arvosteluja lukenut!
Mikähän siinä on, kun tuntuu, että kaikki idiootit kasaantuu saman firman listoille?
Soita! Usko pois on paljon firmoja jossa asiat hoidetaan soittamalla ei mailitse.
Antakaa yhtiökokouksessa määräys hallitukselle valita uusi isännöitsijä. Me valitsimme. Uusi vastaa viimeistään seuraavana päivänä kaikkiin viesteihin.
Riippuu mistä kirjoittelet ja oletko "maanvaiva" tms. Jotkut tykkää vaan valittaa joka asiasta mitä maa päällään kantaa ja purkaa omaa pahaa oloaan valittamalla eri instansseihin. Jos asia on oikeasti tähdellinen niin soita isännöitsijälle!
Riippuu ihan asiasta mistä laitoit. Jos kyse on siitä, että naapurisi luo autopaikkansa lumet sun auton taakse, niin ei kuulu isännöitsijälle.
Isännöitsijöitä on monenlaisia, sekä hyviä, että huonoja. Yhteistä niille kaikille on nykyisin, että taloja ja työtä on liikaa. Ne eivät yksinkertaisesti ehdi vastata kaikkeen. Vaihtakaa pienempään ja kalliimpaan toimistoon.
Kyllä kuuluu jos kyseessä häiriökäyttäytyminen eikä asiaa pysty muuten sopimaan..
Meillä oli tuollainen isännöitsijä ja potkut tuli.
Rasittavaa kyllä meilläkään ei isännöitsijä vastaa. Olen asunut 10 vuotta taloyhtiössä ja hänet näkee kerran vuodessa yhtiökokouksessa. Olen käynyt toimistossakin, ei ole koskaan paikalla. Käsittämätöntä. Otan yhteyttä hallituksen puheenjohtajaan, hän sanoo, että isännöitsijä hoitaa asiat - no kun ei hoida. Voisi edes vastata, että Kiitos viestistä, tutkitaan asiaa. Tietäisi, ettei viestit mene suoraan roskakoriin. Puhelimessa on vastaaja.
Mulla on kolmessa taloyhtiössä osake, kahdessa toimii hyvin. Isännöitsijä vastaa viimeistään seuraavana päivänä edes JOTAIN, yleensä saa ihan kunnollisen vastauksen. Mutta tämä yksi ei. Enkä valita turhasta, en aina valita vaan kysyn jotain asiaa mutta ei mitään kuulu.
Tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus.