Korkeakoulujen yhteishaun tulokset 2017
Ajattelin, että tässä keskustelussa voidaan jännittää yhdessä opiskelupaikkojen saantia. Toivon mukaan jo ensi viikolla tieto onko saanut opiskelupaikan, tulee opintopolkuun. Osaan paikoista on saattanutkin jo tulla.
Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset?
Kommentit (1077)
Lapin AMK ei vissiin oo vielä julkassu mitään tuloksia? :/ Oon aivan hermorauniona miettiny et vissiin kaikki päässeet on jo saanu tuloksensa ja enää on hylsyt saamatta, mutta eihän se niin voi olla, eihän? :D
Sain Jyväskylän yo:sta tuloskirjeet kahteen hakutoiveeseeni. Soveltuvuuskokeiden tulokset siis tiedän, mutta en edelleenkään sitä, että pääsinkö sisään vai en. Pisteet sinänsä riittäisivät opiskelupaikkaan, mutta tulokset on nähtävissä "30.6. aamupäivään mennessä" opintopolussa.
Olo on kuin joku olisi heilutellut suklaata nenän edessä ja sit syönytkin sen itse :/
Vierailija kirjoitti:
Milloin Turku on viime vuonna julkaissut tuloksia (biologia)?
Muistaakseni viimeisellä mahdollisella viikolla. Olikohan 28.6, mutta en ole varma.
Onko kukaan saanut Tampereelta yhteiskuntatutkimuksen tuloksia?
Onko kukaan saanut Tampereelta yhteiskuntatutkimuksen tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni viimeisellä mahdollisella viikolla. Olikohan 28.6, mutta en ole varma.
Turusta on tullut jo ainakin jotain tuloksia, joten eiköhän ne pian pitäisi tulla.
karpaloine kirjoitti:
Sain Jyväskylän yo:sta tuloskirjeet kahteen hakutoiveeseeni. Soveltuvuuskokeiden tulokset siis tiedän, mutta en edelleenkään sitä, että pääsinkö sisään vai en. Pisteet sinänsä riittäisivät opiskelupaikkaan, mutta tulokset on nähtävissä "30.6. aamupäivään mennessä" opintopolussa.
Olo on kuin joku olisi heilutellut suklaata nenän edessä ja sit syönytkin sen itse :/
Mikä ala? Itse odottelen myös Jyväskylän tuloksia. :/
karpaloine kirjoitti:
Ai ihan konkreettisen kirjeen vai sähköpostin? Milloin? Mulle ei oo tullu mitään, vaikka osallistuin yhteen soveltuvuuskokeeseen (kielenopettaja) :O
Tekisi niin mieli soittaa tonne HY:n hakijapalveluihin (aukeaa kai 12) että mikä niissä tuloksissa kestää. Ihan hulluksihan tässä tulee.
Mikä ongelma kun on ilmoitettu että 30.6.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi niin mieli soittaa tonne HY:n hakijapalveluihin (aukeaa kai 12) että mikä niissä tuloksissa kestää. Ihan hulluksihan tässä tulee.
Kannattaisi varmaan "vähän" petrata kärsivällisyyttä. Jos sanotaan, että tulokset tulevat viimeistään 30.6 niin turha niitä tuloksia on käydä minuutin välein katsomassa. Todennäköisesti suurin osa tuloksista tulee juuri 30. päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turusta on tullut jo ainakin jotain tuloksia, joten eiköhän ne pian pitäisi tulla.
Uskoisi, että tulee. Opintopolussa on kuitenkin lukenut, että saman yliopiston eri hakukohteiden tulokset, voivat tulla eri aikaan.
Luokanope maisteriohjelma ja erityispedan maisteriohjelma
Sähköpostilla otsikolla "Tuloskirje"
Oamkistakaan ei ole vissiin tullut kellekkään vielä mitään tuloksia? Terveisin yksi hermoraunio
Vierailija kirjoitti:
Lapin AMK ei vissiin oo vielä julkassu mitään tuloksia? :/ Oon aivan hermorauniona miettiny et vissiin kaikki päässeet on jo saanu tuloksensa ja enää on hylsyt saamatta, mutta eihän se niin voi olla, eihän? :D
Mä oottelen fyssareiden tuloksia, ei oo vielä tullu. Mikä ala sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oottelen fyssareiden tuloksia, ei oo vielä tullu. Mikä ala sulla?
Terveydenhoitajan tuloksia odottelen. Hain sekä suomen- että englanninkieliseen tutkintoon. Kokeet meni mun mielestä hyvin mutta en uskalla luottaa siihen tunteeseen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkulintujen hajuaisti on huono eli ovat kuulon ja näön varassa.
Jos kissa loikoilee piilossa, niin tintti tulee kyllä sisään ja joutunee yllätetyksi. Eli keksi jotain muuta. Lähde sitä verkkoa hakemaan, se on varmaan paras ratkaisu, jos ei puhetta usko.
Mihinkäs sä olit hakemassa :D
Biologiaa.
S-verkkopankissa joku päivitys, ei pääse just nyt kirjautumaan opintopolkuun eikäää !! :D Miks just nyt, koko viikonloppu ooteltu et josko maanantaina tulis tuloksia. t hermoraunio