Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulujen yhteishaun tulokset 2017

Vierailija
15.06.2017 |

Ajattelin, että tässä keskustelussa voidaan jännittää yhdessä opiskelupaikkojen saantia. Toivon mukaan jo ensi viikolla tieto onko saanut opiskelupaikan, tulee opintopolkuun. Osaan paikoista on saattanutkin jo tulla.

Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset?

Kommentit (1077)

Vierailija
221/1077 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanut Tre yliopistosta jo kesäkuun ekalla viikolla hallintotieteistä hyväksytyn, tosin pääsin pelkällä todistuksella :)

Millaiset tulokset kirjoitit? :)

Vierailija
222/1077 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää... Tuleekohan Metropolian, Diakin ja LAUREAN tulokset vasta 30.6... Hain terveydenhoitajaksi kaikkiin. Vieläköhän koko ensi viikko pitää kärvistellä töissä odottaen vain tuloksia... Pääsin jo Xamkiin siirtohaussa ja Tamkiin olen 1. Varasijalla. Toivon silti pääseväni Helsinkiin koska asun täällä.

Moi hain samoihin kouluihin ja minulle sanottiin että tulokset tulevat viiveellä vasta 3.7.2017.

Syynä ettei servereitä pitää testailla perjantaina, massiivisen käytön takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1077 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hgin yliopiston suomen kielen, suomalais-ugrilaisten kielten jne. koulutusohjelman tuloksia odottelen... Ei mitään hajua, miten meni, koska kokeessa oli essee. :/

Täällä myös yksi Helsingin tuloksia odottava...

Vierailija
224/1077 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännittää... Tuleekohan Metropolian, Diakin ja LAUREAN tulokset vasta 30.6... Hain terveydenhoitajaksi kaikkiin. Vieläköhän koko ensi viikko pitää kärvistellä töissä odottaen vain tuloksia... Pääsin jo Xamkiin siirtohaussa ja Tamkiin olen 1. Varasijalla. Toivon silti pääseväni Helsinkiin koska asun täällä.

Moi hain samoihin kouluihin ja minulle sanottiin että tulokset tulevat viiveellä vasta 3.7.2017.

0/5

Vierailija
225/1077 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäs tällaisen tiedon kuulit?

Vierailija
226/1077 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanut Tre yliopistosta jo kesäkuun ekalla viikolla hallintotieteistä hyväksytyn, tosin pääsin pelkällä todistuksella :)

Millaiset tulokset kirjoitit? :)

Yllä jo vastasinkin, mutta siis LLLEEM, ja pisteitä sain arvosanoista LLLE (2 reaalia, äidinkieli ja pitkä kieli) :)

T. Se TRE hallintotieteisiin päässyt :)

Vierailija
227/1077 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ensimmäisellä hakukerrallani eka toiveeseen, unelma tiedekunta joten en edes muihin hakenut! Niin onnellinen. Tuloksen sain jo 20.6, UEF. :)

Vierailija
228/1077 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin ensimmäisellä hakukerrallani eka toiveeseen, unelma tiedekunta joten en edes muihin hakenut! Niin onnellinen. Tuloksen sain jo 20.6, UEF. :)

Onnea! Saanko kysyä mikä ala? :)

Vierailija
229/1077 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Saanko kysyä mikä ala? :)

Kiitos! Yhteiskuntatiede. :)

Vierailija
230/1077 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka kirjoitit että terveydenhoitajan pääkaupunkiseudun tulokset tulee vasta 3.7. "serverien päivittämisen takia", mistä kuulit kyseisen tiedon? Ja etkö osaa kirjoittaa kunnolla?

Vierailija
231/1077 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka kirjoitit että terveydenhoitajan pääkaupunkiseudun tulokset tulee vasta 3.7. "serverien päivittämisen takia", mistä kuulit kyseisen tiedon? Ja etkö osaa kirjoittaa kunnolla?

p askaa se puhuu. Miksi servereitä päivitettäisiin juuri tulospäivänä, kun aikaa olisi ollut monta kuukautta päivittää ilman että tulosten ilmoittaminen myöhästyy.

Vierailija
232/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi päivä odottelua edessä. :/

Vierailija
233/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi päivä odottelua edessä. :/

Hei sinä odottelija!

Tulokset voivat tulla minä hetkenä hyvänsä. Omat tulokseni tulivat viime keskiviikkona muutaman minuutin yli klo 13. Sain ensin sähköpostia, jossa oli pääsykokeista saamani pistemäärä ja hetkeä myöhemmin sähköpostiin tiedon, että opintopolusta selviää lisää. Seuraavana aamuna tuli vielä opintopolusta sähköpostilla viesti, että onneksi olkoon olet saanut opiskelupaikan! Joku kyseli tuolla aiemmin, että tuleekohan yöllä tietoja, niin enpä oikein usko. Miksi kukaan jossain korkeakoulussa syöttäisi tiedot järjestelmiin, mutta ajattelisi, että ähäkutti, ajastankin tämän vasta yöllä näkymään ;)

Vierailija
234/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten tulokset tuli nimenomaan yöllä. Kirjauduin opintopolkuun klo 0.01 päivänä jolloin tulosten piti saapua ja siellä ne tulokset olivat!

Vierailija
235/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinapäivät alkakoon!

Vierailija
236/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hgin yliopiston suomen kielen, suomalais-ugrilaisten kielten jne. koulutusohjelman tuloksia odottelen... Ei mitään hajua, miten meni, koska kokeessa oli essee. :/

Täällä myös yksi Helsingin tuloksia odottava...

Ja täällä :) toivottavasti meitä onnistaisi.

Vierailija
237/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille vielä odotteleville! Lapin yliopisto ilmoitti jo viime viikon keskiviikkona :)

Vierailija
238/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Turku on viime vuonna julkaissut tuloksia (biologia)?

Vierailija
239/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulintujen hajuaisti on huono eli ovat kuulon ja näön varassa. 

Jos kissa loikoilee piilossa, niin tintti tulee kyllä sisään ja joutunee yllätetyksi. Eli keksi jotain muuta. Lähde sitä verkkoa hakemaan, se on varmaan paras ratkaisu, jos ei puhetta usko. 

Vierailija
240/1077 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulintujen hajuaisti on huono eli ovat kuulon ja näön varassa. 

Jos kissa loikoilee piilossa, niin tintti tulee kyllä sisään ja joutunee yllätetyksi. Eli keksi jotain muuta. Lähde sitä verkkoa hakemaan, se on varmaan paras ratkaisu, jos ei puhetta usko. 

Mihinkäs sä olit hakemassa :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän