Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ystäviä eksäsi kanssa

Vierailija
15.06.2017 |

Vai jotain muuta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.En mitään. Exät on exiä, eivät ystäviä.

Vierailija
2/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ystävä. Emme me tee asioita yhdessä kuten ystävät.

Toki voidaan perheenä käydä yhdessä vaikka syömässä ja pystyn sujuvasti seurustelemaan nykyisen mielitiettynsä kanssa, jos ollaan samoissa tilaisuuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos olisin, ei olisi ex. En ymmärrä exien kanssa kaveeraamista, mun mielestä se häiritsee uuden suhteen luomista. Ainakin minua häiritsisi.

Vierailija
4/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ystäviä, ex kun löysi seksuaalisen suuntautumisensa eron pyörteissä. Nyt olemme molemmat löytäneet elämiemme miehet ja voimme hyvin olla ystäviä.

Vierailija
5/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystäviä mutta hyvissä puheväleissä. Meillä on yhteinen lapsi joten kanssakäymistä tapahtuu väkisinkin. Lapsella on kaksi vanhempaa vaikkeivat yhdessä asukaan. Hänellä on oikeus tasapainoiseen lapsuuteen ja kasvuun,  ilman vihamielisyyttä vanhempien välillä.

Ja sitä paitsi miksi pitäisi inhota ja vihata entistä? En minä ainakaan jaksa tuijottaa menneeseen ja hautoa sitä. Elämä on lyhyt, haluan katsoa eteenpäin! 

Jos seurustelukumppanini yrittäisi estää yhteistyötä eksän kanssa, se juttu loppuisi siihen. Jonkun äijän mustasukkaisuus ei pääse hajottamaan ja myrkyttämään lapseni hyvää suhdetta molempiin vanhempiin. Jos ei kestä sitä, että asiat voi hoitaa sovussa ja yhteisymmärryksessä entisen puolison kanssa, näytän mistä on viis hirttä poikki.

Vierailija
6/6 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes nähnyt exää 20 vuoteen vaikka samassa kaupungissa asutaan.

Ei ole mitään suurempaa riitaa. Pari kertaa nähtiin eron jälkeen mutta exän jutut oli niin lapsellisia ettei niitä jaksanut kuunnella ilman myötähäpeää. Aikuinen 3kymppinen mies retosteli panoillansa. Ja en ollut mustis vaan nuo jutut vain vahvisti eron olleen 100% oikea ratkaisu.