Palstan vakkarijankuttajat, listataan
Kaikki me tiedetään ihmistyyppi: hänellä on päähänpinttymä yhdestä asiasta, ja siitä tehdään lähes identtisiä aloituksia tälle palstalle jatkuvalla syötöllä. Listataan kummallisimmat!
Tervetuloa myös jankkaajat, kertomaan meille mitä tarkoitusta yhden asian jankkaaminen sinulle ajaa!
Aloitan:
- vesipullojankkaaja
Vesipullojankkaaja tekee jatkuvasti aloituksia tänne siitä, miten ärsyttävää, typerää ja tyhmän näköistä on, kun ihmiset (etenkin naiset) kantavat mukanaan vesipulloa kuntosalilla, lenkillä, kaupungilla ja töisdä. Etenkin jatkuva pullosta hörppääminen sieppaa tätä kirjoittajaa.
- juoksutrikoojankkaaja.
Juoksitrikoojankkaaja on mies, joka tekee jopa useita aloituksia viikossa. Hänen kiinnostuksensa kohdistuu voimakkaasti siihen, mitä alushousuja naiset käyttävät tiukkojen juoksutrikoiden alla. Hän myös vastaa aina aloituksiinsa itse usean kerran, kirjoittaen viestin loppuun naisen nimen ja iän (yleensä Riitta 32, Erika 19, Raisa 28 tms), jotta luulisimme vastaajia naisiksi.
Kommentit (90)
Jankuttaja, joka jokaisessa aloituksessaan haukkuu naisia, koska ei itsellään ole naista, ja sekin on tietysti naisten vika.
En kyllä jaksa niitä Jenni Vartiaista vihaavan Jenni-hullunkaan aloituksia. Yleensä aloittaa positiivisella Jenniä kehuvalla viestillä, ja vastailee sitten itselleen haukkuen häntä mitä törkeimmillä nimityksillä.
Vauvajankkaaja! Lapsijankkaaja! Teinijankkaaja!
Vierailija kirjoitti:
Vakkariaihe, ei saman ihmisen, mutta aina joku keksii "ihmetellä" "ihan aidosti" että miksi lihavat syö aina niin pieniä annoksia ja salaattia työpaikkalounaalla. Siis ei mitään pahantahtoisuutta, itsensä ylentämistä ja veetuilua, ihan hyvässä tahdossa haluaa tietää että voi että, miksiköhän on näin :O
Olen itse ihan normaalipainoinen, mutta itsetuntoni ei perustu sille ja siksi en jaksa kiinnostua muiden syömisistä.
Joo, nämä ovat hauskoja. Vähän samaa sarjaa ovat ne, jotka niin vilpittömästi ihmettelevät, mikseivät työttömät mene töihin.
"Natsi persu rasisti" - jankkaaja. Kaikki, jotka eivät ole hänen kanssaan samaa mieltä, ovat natseja.
Joku puhuu joka ketjussa Zuvaginoista
gu kirjoitti:
gu on idiootti!
Åhå? Nolla nega-peukkua? Onko kaikki meikän alapeukuttajat trolleja? Pistäkää ny ees yjs alapeukku!
Maahanmuuttojankkaaja. Aihe kuin aihe käpertyy aina samaan höpötykseen.
Montako eri ihmistä luulette noiden olevan? Kukapa oikean totuuden tietää mutta itse uskon nykyään että kyseessä on pari vakavasti häiriintynyttä henkilöä.