Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia M2- kodeista?

Vierailija
15.06.2017 |

Asumme Helsingissä, ja nyt harkitsen asunnon vuokraamista heiltä. Onko teillä kokemuksia ko. yhtiöstä?

Olen aiemmin asunut VVO:lla ja nyt Stadin asunnossa, miten tuo eroaa muista?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti täällä tehdään työtä M2-kotien mustamaalaamiseksi. Oon asunut kolmessa M2-kodissa eri paikkakunnilla eikä ole mitään ongelmia ikinä ollut. Huollot ja asuntojen vaihdot sujuu kivasti. 

No yhdessä kohteessa tuli vedet katon läpi, asukkaan omaisuus meni pilalle ja asukas ei saanut vuokranantajaa myöntämään vahinkoa tai mitään korvauksia. Se asunto muuten laitettiin heti vuokralle uudestaan, että korjattiinko sitä edes huolellisesti. 

Vierailija
42/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele lapsiperheille. Maksattavat luonnolisen kulumisen jäljet vuokralaisella ja jos reklamoit uhkaavat käräjillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut. Ei mitään moitittavaa, kaikki olivat kunnollisia, ystävällisiä ja työssäkäyviä

Vierailija
44/55 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi jäädä yksi vuosi väliin vuokrankorotuksesta, mutta muuten on M2 Kodit nostaneet joka vuosi vuokraa.

Vierailija
45/55 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitoimisto käskee luottotiedottomia hakea juuri noita koko ajan. Itsellä 3 hakemusta turhaa ja ei tilaa. Vuosi sitten hain myös ei ollut tilaa. Luulen että valinta kriteerit menee ensin vain perheille ja ei suomea puhuville. Kun oli luottotiedot silloinkaan ei ollut tilaa. 

Vierailija
46/55 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski saada huonot naapurit on melko korkea noissa taloissa... 😬

Vierailija
47/55 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrat nousseet m2lla aika paljon verraten 'normaali'vuokra-asuntojen hintoihin ; Helsingin Alppilassa yksiö 40m2 m2kodit kautta 940e/kk, samalta alueelta esim. vuokraturvan kautta 850e/kk. Aika outoa jos pitäisi olla vähävaraisille suunnatut asunnot kyseessä m2sella.

Vierailija
48/55 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Jyväskylän M2-kodissa nyt viitisen vuotta eikä ole huonoa sanottavaa. Isännöinti ja huolto toimii todella hyvin. Naapurit ovat ainakin minun talossa hiljaisia eikä mitään häiriöitä ole ollut. 

Vierailija
49/55 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen asunut Jyväskylän M2-kodissa nyt viitisen vuotta eikä ole huonoa sanottavaa. Isännöinti ja huolto toimii todella hyvin. Naapurit ovat ainakin minun talossa hiljaisia eikä mitään häiriöitä ole ollut."

Missäpäin Jyväskylää?

Vierailija
50/55 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä tuoreita kokemuksia? Asuntoja näyttää olevan Helsingissä ja Espossa hyvin tarjolla, sopisi juuri tällä hetkellä itselleni, kun opiskelen ja käyn osa-aikatöissä.

Vierailija
51/55 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kokemuksia, ainakin pari vuotta sitten homma toimi.

Vierailija
52/55 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kukaan ei puutu valituksiin eikä mitään hyötyä myöskään poliisien käynneistä. Sama meno ja häiriköinti vain jatkuu 

Vierailija
53/55 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu ei koskaan vastausta. Löysin vapailta markkinoilta edullisen tosin erittäin pienen yksiön.

Vierailija
54/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa hyvät ihmiset talojen sijainti että tiedetään missä talossa häiriköidään ja mikä on rauhallinen.

Vierailija
55/55 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kokemus, sain asunnon eron takia nopeasti, muutama päivä siitä kun soitin heille ja kysyin. Asunto oli myös hyvässä kunnossa, mutta hintava yksinasuvalle. Alue ei se parhain, mutta äänieristeet toimivat talossa, siitä iso plussa (vanha peruskorjattu rakennus). Tuosta sitten muutin myöhemmin muualle uudempaan, ja vaikka alue on samassa kaupungissa (Vantaa) parempi ja mukavampi, talossa ei ole minkäänlaisia äänieristyksiä, kuulee kaiken vessassa käynneistä yskimisiin, plus ääni vielä kiertää rakenteissa, vaikka välissä olisi pari huonetta ja väliseinät naapuriin.