Hallialaiset: mitä se haittaa, jos puoluestaanne eroaa ihmiset, jotka ei kannata teitä!!?
Sehän on selvä, että ko ryhmällä ei olisi ollut enää sijaa teidän porukoissanne vaan nöyryytys tuli selväksi jo puoluekokouksessa. Koville tuntuu ottavan se, kun ideologianne tuli nyt niin päivänselväksi ja ne ryhmät ja liikkeet, jotka ovat oikeasti ideologian takana ( Suomen sisu, hommafoorumi, Suomen vastatintaliike jne,) Totuus paljastui ja nyt pitää lähtijät haukkua.
Kommentit (42)
En oo eläissäni persuja äänestäny mutta tän farssin jälkeen lähti mun äänet niin salelta, kokkareilta kuin kepultakin.
Soini nyt on ollut sellanen moottoriturpa koko poliittisen uransa, mutta mua ällöttää toi minun-puolue-vaikka-itte-siirrynkin-syrjään -asenne. Täs uus vaihtoehto-setissä käyttää nyt sitten varsinkin sitä nuorta ja kokematonta mimmiä ihan kuus-nolla hyväkseen, kun taatusti on oma selusta turvattu ja persusta pedattu jonnekin hyväpalkkaiselle suojatyöpaikkapallille Peten ja Juhkun avustuksella.
Mitä puolueesta eroamisiin tulee, niin mulle on opetettu että rivissä seisotaan, syteen tai saveen. Muu on rintamakarkuruutta. Lobbaamalla voi yrittää vaikuttaa, mutta ainoa varma tapa on äänestää. Persuilla on n. 10 000 jäsentä. Missäs loput ~8 000 oli äänestyksen aikaan sitten? Ihan turha inistä jos ei kerran ole edes ollut ääntänsä paikalla antamassa omalle suosikilleen.
Avauksesta on silmät itkusta valuen tehty rikosilmoitus.