Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoli seitsemältä ylös kun mies lähtee puoli kahdeksalta töihin

Vierailija
15.06.2017 |

Ei antanut meidän taaskaan nukkua.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha aloitus ap. Mammapalstalaiset vannovat aamuvirkkuuden nimiin ja mikäli heräät seitsemän jälkeen olet laiska paska, joka ei saa mitään aikaan. Joten täältä et sympatiaa saa. Ja vinkkivitonen: puhu sille miehelle. Kai hänkin lomailee jossain vaiheessa ja haluaa silloin nukkua.

Vierailija
42/52 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kotirouva, mutta tottakai herään joka aamu samaan aikaan kuin mieheni ja laitan aamiaisen sillä aikaa, kun hän tekee aamutreenit ja käy suihkussa. Mukava aloittaa päivä yhdessä rauhallisella aamiaisella ja antaa ja saada halaukset ja pusut toisen lähtiessä töihin. Siitä on hyvä päivän alku tehty.

Sun työsi on kotirouvailu, ja siihen toimenkuvaan saattaa kuulua joissa perheissä tuo malli. Se on ihan ok,kunhan se on kaikille osapuolille mieleistä.

Kunnioituksen ja arvostuksen puute näyttää olevan ap:n miehellä - ja se todella ikävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kotirouva, mutta tottakai herään joka aamu samaan aikaan kuin mieheni ja laitan aamiaisen sillä aikaa, kun hän tekee aamutreenit ja käy suihkussa. Mukava aloittaa päivä yhdessä rauhallisella aamiaisella ja antaa ja saada halaukset ja pusut toisen lähtiessä töihin. Siitä on hyvä päivän alku tehty.

Sun työsi on kotirouvailu, ja siihen toimenkuvaan saattaa kuulua joissa perheissä tuo malli. Se on ihan ok,kunhan se on kaikille osapuolille mieleistä.

Kunnioituksen ja arvostuksen puute näyttää olevan ap:n miehellä - ja se todella ikävää!

Ap on mtyös kotirouva, eli Ammattivalittaja. Kannattaisi pitää vaan suu supussa, kun mies elättää.

Vierailija
44/52 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen ollut tossa roolissa - ennen kuin tajusin, etten hyödy siitä itse mitenkään. Jollei aikuinen äijä saa itseään liikkeelle omatoimisesti aamuisin, niin voi voi. Sen lisäksi mitä enemmän palvelin, sitä enemmän mies haukkui minua maanrakoon. Joo, ollaan erottu mutta varon visusti olemasta enää palvelija kenellekään varsinkaan ilman palkkaa. 

Vierailija
45/52 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä totuus on se että mies ei pääse iltaisin nukkumaan, jos te valvotte myöhään. Eli teidän pitää joustaa iltavalvomisesta ja herätä ajoissa. Työn teko on arvokkaampaa kuin lomailu. Jos ette pysty menemään ajoissa nukkumaan ja herätä ajoissa, lähtekää lomalle ja jättäkää mies kesäleskeksi.

Vierailija
46/52 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin mahdollista herätä sillä tavalla hiljaisesti, ettei toisten tarvitse suorastaan nousta ylös sängystä, vaikka hiukan havahtuisivat.

Vierailija
47/52 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan enemmän aikaa hengailla palstalla, aamusta klo 23 asti. Mitä muutakaan sitä tekisi mökillä, lapsen kanssa, hmm.

Vierailija
48/52 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen ollut tossa roolissa - ennen kuin tajusin, etten hyödy siitä itse mitenkään. Jollei aikuinen äijä saa itseään liikkeelle omatoimisesti aamuisin, niin voi voi. Sen lisäksi mitä enemmän palvelin, sitä enemmän mies haukkui minua maanrakoon. Joo, ollaan erottu mutta varon visusti olemasta enää palvelija kenellekään varsinkaan ilman palkkaa. 

Minä taas hyödyn! Mies pitää minua kuin kukkaa kämmenellä, ei pihtaa rahoja, vaan voin käyttää niitä miten haluan, on koko ajan maksanut minulle yksityistä eläkettä (varsin runsaasti sitäkin). Meillä on kivaa yhdessä eikä meillä puhuta rumasti kummallekaan, meillä rakastetaan ja voidaan hyvin.

Ja kyllä se mies pääsee aamulla liikkeelle omatoimisestikin, mikä on tullut todistettua moneen kertaan, kun itse olen ollut matkoilla tai kesäasunnolla.

Vierailija
49/52 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas niin turhasta vinkumista, ettei mitään rajaa. Aloitus olisi ok, jos herätys olisi joskus klo 5, mutta klo 6.30 ei tosiaan ole mikään kiduttavan aikainen.

Miehen aamumökäämisten jälkeen meette takas sänkyyn ja jos uni tulee, niin sitten se loppui kesken ja jos taas ei tule, niin sitten sille ei ollut tarvettakaan.

Lomalla voi myös hyvällä omalla tunnolla ottaa päikkäreitä niin lapset kuin aikuisetkin.

Vierailija
50/52 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee ihan samaa! Ovet paukkuu ja laatikot kolisee. Jumalaton manaaminen jos jälleen kerran on pistänyt tavaransa hukkaan... mutta auta armias jos herää mun aamuääneen...

Joku jumaliste kerta kun kiukuttelunsa jälkeen tinttaillen kitisee, että keitä nyt edes kahvia (suuuuure, oota mä lopetan tän vaipanvaihdon ja lapsen kaiken muun aamuvalmistelun niin lapsen kuin omani ja siirryn palvelemaan sun aamuasi.) otan lapsen kainaloon, paiskaan sen pirun kahvipannun sirpaleiksen sen jalkoihin ja painelen ulko-ovesta samantien ulos enkä vaan pure huultani ja totea rauhallisesti, etten ehdi jos haluan ehtiä töihin itsekin.

Vierailija
51/52 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tekee ihan samaa! Ovet paukkuu ja laatikot kolisee. Jumalaton manaaminen jos jälleen kerran on pistänyt tavaransa hukkaan... mutta auta armias jos herää mun aamuääneen...

Joku jumaliste kerta kun kiukuttelunsa jälkeen tinttaillen kitisee, että keitä nyt edes kahvia (suuuuure, oota mä lopetan tän vaipanvaihdon ja lapsen kaiken muun aamuvalmistelun niin lapsen kuin omani ja siirryn palvelemaan sun aamuasi.) otan lapsen kainaloon, paiskaan sen pirun kahvipannun sirpaleiksen sen jalkoihin ja painelen ulko-ovesta samantien ulos enkä vaan pure huultani ja totea rauhallisesti, etten ehdi jos haluan ehtiä töihin itsekin.

Ai niin ja missään nimessä ei voi herätä varttia aikaisemmin jotta ei tarvitsisi aamuansa ihan paniikissa vetää, nouuuu kun se varttikin on niiiii tärkeä. Luojan kiitos lopetti sen puoltatuntia ennen herätystä torkuttamisen kun herätti aina lapsenkin ennen kuin oli pakko. Arvatkaa kaksi kertaa kuka sen parkuvan lapsen kanss nousi silmät ristissä ylös jotta mies sai torkuttaa vie?

Kyl, mieheni on aamuidiootti, onneksi useimmiten tuo käytös rajoittuu vaan aamuihin. Veikkaan että syyllinen löytyy herttaisesta anopistani joka on aina passannut kaiken perheensä eteen.

Ja hän on herttainen, risoo silti miten on aikuisen ihmisen niin vaikeaa hillitä käyttäytymistään pienen lapsen edessä. Olin ihan ihan varma että lapsemme ensimmäinen sama on v.ttu saat.na...

Vierailija
52/52 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja missään nimessä ei voi herätä varttia aikaisemmin jotta ei tarvitsisi aamuansa ihan paniikissa vetää, nouuuu kun se varttikin on niiiii tärkeä. Luojan kiitos lopetti sen puoltatuntia ennen herätystä torkuttamisen kun herätti aina lapsenkin ennen kuin oli pakko. Arvatkaa kaksi kertaa kuka sen parkuvan lapsen kanss nousi silmät ristissä ylös jotta mies sai torkuttaa vie?

Kyl, mieheni on aamuidiootti, onneksi useimmiten tuo käytös rajoittuu vaan aamuihin. Veikkaan että syyllinen löytyy herttaisesta anopistani joka on aina passannut kaiken perheensä eteen.

Ja hän on herttainen, risoo silti miten on aikuisen ihmisen niin vaikeaa hillitä käyttäytymistään pienen lapsen edessä. Olin ihan ihan varma että lapsemme ensimmäinen sama on v.ttu saat.na...

Hertrainen anoppi siis... mies aamuisin on kuin takapuoleen ammuttu karhu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän