Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos treffeillä ei keksi mitään puhuttavaa ja ollaan vaan hiljaa?

Vierailija
14.06.2017 |

Mua pelottaa! Meillä onnolleet niin hauskat chat keskustelut että mitä jos livenä juttu ei kuljekaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ette ole kiinnostuneita toisistanne. Jos olette, niin ei todellakaan tarvitse väkisin miettiä jutunaiheita.

Vierailija
2/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa kun oivaltaa sen olevan ihan normaalia. Vastapuoli hiljaisuuden keskellä miettii ihan samaa. Mieti vaikka pari aihetta valmiiksi millä voit aloittaa keskustelun sopivana hetkenä. Niin ei tarvitse siinä hetkessä alkaa funtsimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ei ole mitään mieliaihetta josta voisit puhua päiviä? Vaikka olenkin juntti mies niin pystyn kyllä rupattelemaan noin tunnin vaikka millaiselle tuppisuuulle. 

Vierailija
4/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella omalla kohdalla että ei löytyisi puhuttavaa. Tietenkin jos toinen vähäsanainen niin en kauaa istu vaan lähtisin tilanteesta pois ja sanoisin että sellainen tapaus.

Vierailija
5/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhumattomuudedta tai jututtomuudestakin voi puhua.

Vierailija
6/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa voi pussata kun jutunaiheet loppuu.

Vierailija
7/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran treffeillä pelästynyt, kun toinen oli ihan tosi hiljainen. Kirjoittaen juttelu oli sujunut kuitenkin ihan hyvin. Olisin toivonut, että hän olisi etukäteen varoittanut, että on ihan tosi hiljainen.

Vierailija
8/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hiljainen, enkä aina vain keksi puhuttavaa! Tähän kyllä on auttanut se, että keksin ennakkoon _vähintään_ viisi aihetta, joista voi sitten jutella, jos tulee hiljaisempia hetkiä. Yleensä juttua on kutenkin riittänyt sen verran, että on vain muutamaa ennakkoon keksittyä puheenaihetta tarvinnut käyttää.

Vierailija
9/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti valmiiksi kysymyksiä, joita voisit miehelle esittää. Ihmiset tykkäävät puhua itsestään ja tietysti on aina mukavaa, kun joku on niin kiinnostunut, että haluaa tietää sinusta lisää. Näin lisäät omia pisteitäsi hänen silmissään ja samalla kuittaat hiljaiset hetket. Vaikka vain, että mistä olet alulnperin kotoisin, onko sisaruksia, missä olet viimeksi matkustanut, onko matkalla sattunut ikinä mitään uskomatonta, osaatko suositella uutta puhelinta/sykemittaria/polkupyörää... :D  

Vierailija
10/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikettivirhe.

Jos ei ole puhuttavaa, pitää räplätä kännykkää.

Vierailija
11/11 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😫 en oo treffaillu 15 vuoteen ketään ja en taida uskaltaa?! Liian vaikeeta.