Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on typerin valheenne, jonka miehenne on uskonut?

Vierailija
14.06.2017 |

Minun mies uskoo ihan mitä vaan sille syötän. Välillä ihan hävettää, vähän kuin lapselta huijaisi karkin.

Mies uskoo mm että olin neitsyt, kun tavattiin, raskaana kun mentiin naimisiin ja että hän on lasteni isä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/7 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eksäni, kun oltiin vielä yhdessä, tinkasi varmaan puoli vuotta, oliko mulla suhde yhteen työkaveriin. Ei ollut. Yhden pitkän ja raskaan työpäivän jälkeen taas kyseli ja kyseli ja kyseli, ja kyllästyneenä sanoin, että joo, panemassahan me tietysti oltiin. Heti uskoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eksäni, kun oltiin vielä yhdessä, tinkasi varmaan puoli vuotta, oliko mulla suhde yhteen työkaveriin. Ei ollut. Yhden pitkän ja raskaan työpäivän jälkeen taas kyseli ja kyseli ja kyseli, ja kyllästyneenä sanoin, että joo, panemassahan me tietysti oltiin. Heti uskoi.

Mulla on samantapainen, mies oli äärettömän mustasukkainen ja keksi mitä ihmeellisempiä kuvioita miten muka petän häntä. Samaan aikaan mulla oli oma kämppä aivan hirveässä kaaoksessa kun oli tapahtunut liikaa ikäviä sattumuksia lyhyen ajan sisällä enkä jaksanut huolehtia kämpästä. Otin kerran miehelle kuvia kämppäni kaaoksesta ja näytin niitä hänelle ja sanoin, että kato, tossa mä sitten petin sua (kämppä tosiaan siinä kunnossa, etten olisi kehdannut sinne ketään edes päästää). Mies kysyi heti: "Kenen kanssa sä tossa panit?"

Vierailija
4/7 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mul on kaikki hyvin" ja "en oo suuttunu"

Vierailija
5/7 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En oo pettäny sua"

Vierailija
6/7 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin huono valehtelemaan että pysyn mieluummin totuudessa. Eli joku valkoinen valhe on varmaan pahin minkä mies on uskonut, "onpa hyvää tämä sun tekemä ruoka" silloin kun ei ollut kovinkaan hyvää.

Vierailija
7/7 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä hyvä valehtelemaan, mutta en kertakaikkiaan pysty sellaiseen. Alkaisi omatunto soimata liikaa. Pieniä valkoisia valheita toki täälläkin, tyyliin "olipa taas maailman parasta seksiä", vaikka olisi ollutkin ihan tavallista. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan