Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä syytää kaikki rahansa perheelleen

Vierailija
14.06.2017 |

Aluksi pidin hänen omistautumisestaan perheelle. Pidin sitä kunnon miehen merkkinä, jollaisen tahdon tulevien lastenikin isäksi. Tällä hetkellä asutaan vielä omissa kodeissa, mutta käytännössä ollaan melkein kokoajan minun luona ja harkitaan yhteenmuuttoa vakavasti.

Poikaystävän perhe vaatii häneltä jatkuvasti rahaa itselleen ja ainakin välillä hänen vanhemmilla menee liian lujaa alkoholin suhteen. Poikaystävän sisko on kai jollakin tapaa shoppailuriippuvainen, koska jatkuvasti poikaystävä hakee ja maksaa hänelle postipaketteja.

En tiedä, poikaystävä on ollut kuitenkin hyvin rehellinen näistä. Yhdessä kun ollaan menossa kauppaankin hän kertoo rehellisesti hänellä olevan esim. vaan 20 e laittaa ruokiin viidelle päivälle, koska perhe on vienyt loput. Ollaan oltu yhdessä pari vuotta ja tämä on vaan pahentunut. Silloin rahan anto oli vielä hyvin satunnaista, nykyään vaikuttaa ettei poikaystävä voi enää itse oikein elää hyvin tämän "lainailunsa" takia.

Poikaystävä on muuten niin hyvä minua kohtaan ja pidän kyllä hänen empaattisuudestaan perhettäänkin kohtaan. Tämä tilanne vaan on lähtenyt ihan lapasesta. En itse tahtoisi asettua poikkiteloin mahdollisesti tulevan appiperheen kanssa vaan tahtoisin poikaystävän hoitavan itse tämän asian kuntoon. Pelkään vain, ettei hänestä ole siihen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa, että useimmiten sitten minun käy poikaystävä niin sääliksi jotta tarjoan hänelle jatkuvasti kaikkea. Tämä alkaa käydä minunkin talouteni päälle. Älkää haukkuko häntä lompakkoloiseksi, koska hän on noista tarjoamisistani oikeasti noloissaan. Minä en vaan voi antaa toisen syödä pelkkiä kynsiään jos vaan minulla on mistä tarjota.

Ap

Vierailija
2/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi laittaa jatkossakin äitinsä ja perheensä sun edelle ja sinä olet kakkonen. Ei tuu toimimaan, ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse.

Vierailija
4/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhistä maista tulleilla on tapa, että rahat lähetetään perheelle. Monissa köyhissä maissa nämä rahat saattavat olla iso osa BKT:stä.

Vierailija
5/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein köyhissä maissa on kulttuuri jossa yhteisö menee yksilön edelle. Perhe kokonaisuutena nähdään tärkeämpänä kuin sen yksittäiset jäsenet. Yksittäisen ihmisen odotetaan tavallaan uhrautuvan yhteisen hyvän eteen. Tavallaan vähän pakkokin kun mitään sosiaaliturvaa ei ole olemassa.

Suomessahan ollaan tosi yksilökeskeisiä kaikissa asiossa. Jokainen pärjää omillaan. Eikä kukaan odota saavansa mitään. Tai, että tekisi töitä vain rahoittaakseen koko sukunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän