Kuinka voin puolustautua?
Minulla oli lyhyt, mutta kiihkeä suhde yhteen työkaveriin. Myönnän - iso virhe. Mies oli kuin unelma, mutta näytti jo lyhyen ajan jälkeen oikean luonteensa, jolloin lopetin suhteen kuin seinään. Tämän jälkeen mies on alkanut syyttämään MINUA stalkkaamisesta. Siis aivan järkyttävää!!! Hän osaa olla erittäin vakuuttava ja asiallinen, joten suurin osa ihmisistä vielä uskoo häntä. Olemme samassa työyhteisössä, joten tämä on yhtä painajaista...
Hän on mukamas joutunut jo informoimaan lähimpiä kollegojaankin minun takiani. Ehdotin pari kertaa eron jälkeen tapaamista, että voisimme rauhassa keskustella asian läpi, koska tunnelma oli niin piinallinen. Mutta mies käänsikin asian toisinpäin: Hän jätti minut ja minä aloin stalkkaamaan HÄNTÄ. Että näinpäin tälläkertaa..
Jos pystyisin, niin vaihtaisin heti työpaikkaa :(
Kommentit (2)
Lue narsisteista. Voi olla että olet pulassa. Koita ignoorata häntä täysin, älä kiinnitä mitään huomiota. Jos hän huomaa ettet reagoi, saattaa väsyä kiusaamiseesi. Jos sinulla on paljon tietoa itsestäsi esim facebookissa, itsesuojelun nimissä et laita mitään josta hän saisi otetta. Jos uhkapostia tulee, säilytä ne ja näytä poliisille. Poliiseilla on nykyään aika paljon tietoa narsismista. Voi olla että jättää sinut rauhaan kun löytää uuden uhrin. Myöhemminkin voi vielä yrittää näyttää valtaansa mutta älä näytä että pelkäät. Nuo nauttivat siitä että heitä inhotaan ja pelätään.
Älä puhu työpaikalla mistään muusta kuin työstä. Ehkä voit esimiehelle kertoa. Soita naisten linjan maksuttomaan numeroon 080002400.
Älä luota miehiin. Niissä on aika iso prosentti narsisteja.