Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko nämä vartalot liian hoikkia?

Vierailija
14.06.2017 |

Itse viehätyn tällaisista naisista, mutta se on kuulemma "sairasta".

https://s18.postimg.org/wpycqe9m1/1496526909347.jpg
https://s16.postimg.org/3rdr58eh1/1496433610455.jpg

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ellieloveena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ite aikalailla tollanen mitoilla 173cm/58kg :D

Ja ihan normipaino..

Tuskin noilla mitoilla. Tytöt noissa kuvissa on jotain 40-48kg.

Niin että sinä tiedät paremmin miltä näytän? Eipä mua kukaan 58 kiloseks uskokaan mutta kun olen jumankauta 58 kg.

Niin no sulla on varmaan todella hoikat jalat ja paino kertynyt yläkroppaan ja yläkropan saa vaatteilla hyvin piiloon, joten varmaan "näytät laihemmalta"

Vierailija
22/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttinen miten isoja valaita, huuuh!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan missitki ton näkösiä ja monet yli 60kg

No ei todellakaan ole saman näköisiä, paitsi jotkut ulkomaiset ehkä esim aasialaiset.

Vierailija
24/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 175/60 mitat ja tissit A-kuppi, rintalasta, kylkiluut ja selkäranka paistaa ku Naantalin aurinko. Näytän anorektikolta ylävartalosta 60-kilosena, alakroppa on kyllä täysin normaali. Ihmisten on hirveän vaikea ymmärtää sitä, että en ole lainkaan alipainoinen vaikka näytän tältä! Ärsyttää!

Vierailija
25/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoi?

Pari kaverinaista. Tuollainen vartalo on kuulemma useimmille naisille mahdoton saavuttaa, siksi sen ihannoiminen on väärin. ap

No ei tuollaista vartaloa kovin moni saakaan, koska se vaatii todella vähiä syömisiä. En nyt sanoisi, että niiden ihannointi on väärin, mutta tuollaisen kropan odottaminen tyttöystävältä on huono juttu. Marginaalinen määrä naisia voi ylläpitää tuollaista painoa terveellisellä määrällä ruokaa, mutta suurin osa joutuisi näännyttämään.

Voit verrata tilannetta siihen, että tyttöystäväsi odottaisi sinun näyttävän aina kilpakunnossa olevalta bodarilta. Onhan se mahdollista, mutta ei yleensä kovin terveellistä ellei sinulla ole todella hyvät geenit.

Ja palstan virallinen wannabe anorektisen kokoinen (huomaa poliittisesti korrekti termi, koska hän kieltää olevansa proana) näkemys asiasta ei ole terve, joten häntä en hirveästi kuuntelisi.

Vierailija
26/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellieloveena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ellieloveena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ite aikalailla tollanen mitoilla 173cm/58kg :D

Ja ihan normipaino..

Tuskin noilla mitoilla. Tytöt noissa kuvissa on jotain 40-48kg.

Niin että sinä tiedät paremmin miltä näytän? Eipä mua kukaan 58 kiloseks uskokaan mutta kun olen jumankauta 58 kg.

Niin no sulla on varmaan todella hoikat jalat ja paino kertynyt yläkroppaan ja yläkropan saa vaatteilla hyvin piiloon, joten varmaan "näytät laihemmalta"

Nimenomaan päin vastoin. Alakroppaan kertyy ennemmin. Hauskaa, miten kuvittelet tietäväsi miltä vartaloni näyttää... :)

Vierailija
27/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa ilkeitä, turha mennä henkilökohtaisuuksiin tällaisella asialla. Ihmiset ovat erimuotoisia ja -näköisiä. So?

Vierailija
28/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
29/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ihan liian laihoja. Tota vaaleaa kun vähän likistäisi, sehän katkeaisi kuin tikku :(

Vierailija
30/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta he ovat laihoja, mutten mä tiedä onko ne sairaita. Musta ne näyttää terveiltä, mutta mistäpä sitä kuvien perusteella tietää. Ei näytä kalpeilta tai sairailta, mutta kukapa meikin kanssa ainakaan naamasta siltä näyttäisikään.

Noiden hoikkuutta varmasti korostaa ruumiinrakenne. Mä en saisi tollaista vartaloa, vaikka olisin miten laiha, koska luustosta ei siihen ole, en saisi mitenkään noin kapeaa vyötäröä kuin tuolla vessassa olevalla tytöllä ollen silti hyvinvoiva. Jos jotenkin siinä onnistuisin, niin olisin kuoleman rajoilla ja varmasti paljon epäterveempi kuin tuo kuvan tyttö.

En myöskään saisi noin kapeita reisiä kuin tuolla ulkona olevalla tytöllä ollen silti terve. Jos saisin, olisi pitänyt muu keho rääkätä paljon pahemman näköiseksi kuin tuolla tytöllä. Eri ihmisillä rasvat keräntyy eri tavoin. Ehkä sen takia tuo tyttö näyttää niin laihalta, että sillä on kapeat reidet, ei kerry sinne läski niinsanotusti. Ylävartalo kyllä näyttää aika normaalilta, hoikalta, ei liian laihalta.

Vierailija
31/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoi?

Pari kaverinaista. Tuollainen vartalo on kuulemma useimmille naisille mahdoton saavuttaa, siksi sen ihannoiminen on väärin. ap

No ei tuollaista vartaloa kovin moni saakaan, koska se vaatii todella vähiä syömisiä. En nyt sanoisi, että niiden ihannointi on väärin, mutta tuollaisen kropan odottaminen tyttöystävältä on huono juttu. Marginaalinen määrä naisia voi ylläpitää tuollaista painoa terveellisellä määrällä ruokaa, mutta suurin osa joutuisi näännyttämään.

Voit verrata tilannetta siihen, että tyttöystäväsi odottaisi sinun näyttävän aina kilpakunnossa olevalta bodarilta. Onhan se mahdollista, mutta ei yleensä kovin terveellistä ellei sinulla ole todella hyvät geenit.

Ja palstan virallinen wannabe anorektisen kokoinen (huomaa poliittisesti korrekti termi, koska hän kieltää olevansa proana) näkemys asiasta ei ole terve, joten häntä en hirveästi kuuntelisi.

"Marginaalinen määrä naisia..." Jotain rajaa nyt noihin juttuihin.  Ei tuo kondis vanhemmiten enää onnistu, mutta kuvien naisethan ovatkin nuoria. Eikä kukaan ole sanonut, että tyttöystävältä moista vartaloa odotettaisiin. Tai no, sinähän sanoit. 

Kilpakunnossa oleva bodari on ehkä "vähän" eri asia, kun siihen kuntoon on vuosikausia treenattu ja syöty oikein, käytetty steroideja ja kuivatettu kehoa pari viimeistä päivää. Kuvien kondista voi ylläpitää ympäri vuoden, mutta bodarin kilpakuntoa ei voi. Bodari kuolee nestehukkaan, jos yrittää pysyä siinä kunnossa.

Vierailija
32/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja nuoria naisia...

Vierailija
33/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoi?

Näinpä. Meillä kaikilla on se oma malli, joka on itselle just oikee. Jos aloittaja tykkää tuollaisista tytöistä, niin ihan kiva juttu... yleisesti ottaen naiselta halutaan väh. 50kg painoa ja muodokkuutta/lihaksikkuutta.

Itse olen tuollainen kuin kuvien tytöt mutta en ole kokenut saavani mitään arvostusta. Enemmänkin kauhisteluja kun olen hoikka. Kehoni on sellainen, että saan tehdä kovasti töitä ja syödä hullun lailla, että lihoisin.

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi erityisesti tavoitella tällaista laihuutta, jos ei ole sitä luonnostaan (kyllä, kuvien tytöt ovat laihoja). Enkä ymmärrä miksi tuollainen hoikkuus olisi väärinkään.

Ollaan kaikki sellaisia kuin ollaan. :)

Ei ole väärin arvostaa hoikkiakaan. Me saadaan oikeasto todella harvoin hyvää kommenttia. Vaikka netissä ihmiset ihannois siroutta, oikeassa elämässä ei.

Vierailija
34/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä noi näyttää siltä, että noita kuvia on venytetty pituusuunnassa :D Jotenkin omituiset kuvat. Kauniita naisia kuitenkin :)

Vierailija
35/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niin sanoi?

Nuo tytöt ovat todennäköisesti lievästi alipainoisia, joten sikäli kenenkään ei ole terveydelliseltä kannalta tarpeellista pyrkiä noin hoikkiin mittoihin. Toki jotkut ovat alipainoisia luonnostaan ja silti ihan terveitä, eikä sitäkään ole tarpeen lähteä muuttamaan.

Jospa nuo kaverinaisesi ovat huolissaan siitä, että sinä edellyttäisit naisystävääsi laihduttamaan itsensä alipainoiseksi tai pysymään alipainoisena vaikkei se terveellisellä tavalla onnistuisikaan? Siinä he ovat nimittäin oikeassa, että alipainon saavuttaminen ja varsinkin sellaisen ylläpitäminen terveellisesti on aika mahdotonta silloin, jos alipaino ei ole se ihmisen oma paino, johon keho ihanteellisissa oloissa asettuu luonnostaan. Itse en kyennyt ylläpitämään edes bmi 19 ilman että homma sai epäterveellisiä piirteitä ihan liikaa. Itsensä pitäminen jatkuvassa aliravitsemuksen tilassa ei ole yhtään sen terveellisempää kuin ylensyöntikään.

Mutta ethän sinä kauneusihanteisillesi paljon mitään mahda, enkä pidä sairaana tai vääränä sitä, että viehätyt laihoista naisista. Kunhan muistat vaan, että ihanteesi ovat omiasi eikä muilla ole velvollisuutta niihin mahtua.

Vierailija
36/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoja ovat kyllä, mutta mikäs siinä jos he itse tykkäävät ja joku muukin vielä tykkää?

Itse lisäisin vähän pehmeyttä ja lihaksia, avot!

Vierailija
37/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan normaaleja, tosi hoikkia kylläkin. Jos ovat teinejä, pituuskasvu on voinut viedä niin paljon energiaa, että ei ole kertynyt vararasvaa vartalolle.

Vierailija
38/38 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole liian laihoja, vaan luonnostaan siroja ja pitävät mitoistaan huolta. Tietenkään kaikki eivät voi päästä samaan, koska täytyy luonnostaan jo olla tietynlainen ruumiinrakenne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan