Otin juuri toisen annoksen LSD:ta. Kysykää typeriä kysymyksiä!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö aallot näkökentässä väreissä joita ei ole tavallisen silmien ja aivojen toiminnan kanssa nähdä? Onko synestasiaa? Onko asioiden koot vääristyneitä? (Esim. puhelin pöydällä näyttää pöytää suuremmalta)
Kuulen ja haistan seinän värit.
- AP
Tämä ei ollut oikeasti AP:n viesti. Tiedän mitä on synestesia, enkä ainakaan vielä sitä ole kokenut.
- AP
Trolli valtaavat keskustelusi jos et itse jaksa. Jatka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö aallot näkökentässä väreissä joita ei ole tavallisen silmien ja aivojen toiminnan kanssa nähdä? Onko synestasiaa? Onko asioiden koot vääristyneitä? (Esim. puhelin pöydällä näyttää pöytää suuremmalta)
- AP
Tämä ei ollut oikeasti AP:n viesti. Tiedän mitä on synestesia, enkä ainakaan vielä sitä ole kokenut.
- AP
Nyt alkaa jo sekoon polla, enkä tiedä mikä on totta ja mikä ei.
- AP
Mullekin seinät muuttui vihaiseksi, kun olin vaan pilvessä! Tarkoittaako tämä, että olen erityisen herkkä kaikelle tuollaiselle ja ettei mun varsinkaan kannata kokeilla lappuja ikinä? En juurikaan ole poltellutkaan tuon jälkeen. Muutkin voi vastata kuin ap.
- Missä kaupungissa olet käynyt viimeksi ( omaa asuinpaikkaa ei lasketa ) ?
- Muistatko hyvin vitsejä? Kerro yksi hyvä jos muistat:
- Jos taivaalta voisi sataa tunnin ajan mitä tahansa ja saisit sen itsellesi, mitä haluaisit sieltä satavan?
- Millä iällä on sopiva mennä naimisiin ?
oletko koska aineita otettuasi kuvitellut olevasi lintu ja olet yrittänyt lentää?
Vierailija kirjoitti:
Mullekin seinät muuttui vihaiseksi, kun olin vaan pilvessä! Tarkoittaako tämä, että olen erityisen herkkä kaikelle tuollaiselle ja ettei mun varsinkaan kannata kokeilla lappuja ikinä? En juurikaan ole poltellutkaan tuon jälkeen. Muutkin voi vastata kuin ap.
Ei ollut tämäkään kirjoittaja oikeasti AP.
- AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- AP
- AP
Nyt alkaa jo sekoon polla, enkä tiedä mikä on totta ja mikä ei.
- AP
Olen homo.
- AP
Olen kala ja voin hengittää veden alla.
- AP
Toivottavasti heität veivit, narkkari!
Tajuatko kaiken olevan yhtä, ja elämän vain taajuus muiden joukossa (kuten näkyvä valo?)
Haluaisin vain mainita, että se palovaroittimeksi kutsuttu laite siellä katossa ei välttämättä olekaan palovaroitin, vaan nauhuri joka nauhoittaa kaiken poliisille.
Hyvää matkaa!
Laita tämä kiinni.
Sulje selain.
Sulje elektroniset laitteet.
Keskity oleelliseen.
Olet mahtava henkiolento maallisessa kokemuksessa!
*Miksi olet syntynyt tälle planeetalle?
*Mikä on tarkoituksesi? Mikä on tehtäväsi?
Mene ajassa taaksepäin.
Mene aikaan ennen syntymääsi.
*Missä olet? Mitä näkyy?
Mitä teemaa työstät nyt?