Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät Tinderissä vastaa viesteihin?

Vierailija
14.06.2017 |

Syitä on varmasti monia. Typeriin viesteihin ei tietenkään tarvitsekkaan vastata, en minä sitä ihmettele. Itse kuitenkin olen kaikinpuolin asiallinen. Silti on n. 30 kertaa käynyt se, että nainen ei vastaa mitään edes suoraan kysymykseen ja keskustelu jää sitten siihen. Ja useinhan nämä on sellaisia tapauksia, että ollaan jo juteltu aikaisemmin, ja sitten parin päivän päästä ei kuulukkaan mitään.

Sanokaa vaikka suoraan, että "hei sori, mulla on täällä yli sata matchia, en kaikkien kanssa ehdi keskustelemaan :)". Tai sitten älkää kerätkö niitä matcheja, jos ei ole aikomustakaan jutella mitään.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on äärimmäisen buginen ohjelma eikä toimi.

Vierailija
22/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vaan katselee siellä ihmisiä ja peukuttaa ulkonäköä tavallaan ylös tai alaspäin. Eivät edes aio tavata ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tasan kerran jättänyt vastaamatta ja viesti kuului näin: "Hey sexy". Ei vaan tehnyt mieli vastata ja en tiennyt että mies ei puhunut suomea. Nykyään silloin harvoin kun saan matchin, mies ei aloita keskustelua kanssani, en edes muista millon viimeksi aloite olisi tullut miehen puolelta, vuosi sitten?

Juu ei toimi. Ei kiinnosta yhtään. Jos haluaisin ihmisen joka puhuu konsonanteilla, niin kertoisin sen profiilissani. Vituttaa kun tulee surkealla englannilla ja muka suomenkielellä yhtottoja.

Vierailija
24/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä Tinderiä jos haluat tutustua ihmiskunnan pohjasakkaan. Jos haluat oikeasti tasokkaan kumppanin, kannattaa ottaa selvää muista vaihtoehdoista.

Vierailija
25/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet vaan katselee siellä ihmisiä ja peukuttaa ulkonäköä tavallaan ylös tai alaspäin. Eivät edes aio tavata ketään.

Minä olin siellä juttelemaan ihmisten kanssa. Ajattelin että tapaa sitten jos kiinnostaa. Eli en ladannut tinderiä aikomuksena tavata ihmisiä.

Vierailija
26/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevämies kirjoitti:

Näyttä siitä että suomalainen naisella ei järki toimi oikein olleenkaan!!! Hän käyttäytyy kuin mies! Hän antaa pillun ja rakkaudeen täysi väärälle typpeille ja sitten jangutta ja kantelee! Nelikympisenä on valmis saamaan lapsia ja odottaa juku prinssi planetta Marsista tulisi hänen hakuun! Kun joku oikeakin löytyy hänellä alkaa heti kaikki negatiiviset ajatukset ja ennakkoluulu harhat! Hän valitse lopulta väkivaltaisen mieheen parikseen ja sitten kantele miksi hän on väkivaltainen hänelle!

Halua miehen käyttäytyä niin kun nainen mutta näyttää mieheksi!

Ne jotka tinderissä harrastaa ghosting ja benchingiä myös ovat maailman likaisin ja sairaisin typpiä.

Ensiksi me kaikki olemme ihmisiä ja pitää samat säännöt ja hyvät tavat olla mitätahanssa kommunikaatio ja sosiaali mediassakin kuin mitä tahansa tapamisellakin. Pitää käyttäytyä moralisesti hyvin.

Olen huomanut paljon naisia työpaikalla he ovat valmis muutama euron ja työntakia heti suudella asiakkaan jalkaakin mutta kun tule Esim Tinderin jossa hyvin kunnioittava mies joka lähettänyt sydämmen hänelle ja hän jopa hyväksynyt , nainen halua luokata sitä miestä vaika miten eri paha ja sairas käyttäytymisellä kuten vastaamatta jättäminen tai pieni vastaus ja monta tunnista montaa päiväksi odottamisella jättäminen jne...

Hyvät ihmiset jos heillä on kiire ja ei voi vastata , muutamalla pieni viestillä ilmoitta että milloin on pysty vastamaan. Näin toinen puoli ymärtää että voi odottaa ja ei loukannu.

Miten nainen voi odottaa miestä pelkää muutama kuvien perustella jopa voi olla kuinka vanha ja kenen kuva tahansa , että mies keskustelisi hänen kanssa viikkokausiaa ja olisi halukas hänen vaikka miten?!!!

Se on selvä ja perus sääntö ja järki että jos naine heti ei vasta ja pela ghosting tai benching se tarkoitta hän ei varvasti kunnioitta sitä miestä ja ei hyvin kiinosta koska sillä naisilla tai mielisairas ja ruma ja tuolla tavalla kerää huomiota tai hänellä on parempi miehiä etusialla. Ja mies jos pienikin itsetuntu ja kunnioitus itselleen hänen pitäis heti unmatchoida sitä naista ja etsiä joku toinen.

Elämä on niin lyhyt ja meillä kaikilla miehillä sekä vähän aika että rajattu energia pelata naisten sairas leikkiä.

Itse olen hyvin varakas ja nelikympinen ja hyvin terve , hyvänäköinen ja terve tavat oleva ei tupakoiva ja ei baarissa käyvä mies mutta satoista tinder tykkämästäni naisista ei kelpanut heille. Ja ne hyvin muutama joka hyväksynyt alkanut pelamaan mykkäkoulua ja olen siitä luokantunut pahasti.

Ei ihme että suomalainen mies mene ja hanki oma naisen muualta kuin suomesta!!!!!!!

Kirjoitit tämän täsmälleen saman viestin johonkin muuhunkin ketjuun. Kysyin sinulta minkämaalainen olet. En saanut vastausta.

Vierailija
27/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja aioin juuri tehdä aloituksen samasta aiheesta. Siis että mies laittaa viestin, muttei sitten enää vastaa omaan vastaukseeni. Tyypillisimmillään se menee näin: "Hei" (johon vastaan yhtä lakonisesti "hei"), sitten viikon hiljaisuus, jonka jälkeen poistoon.

Tai "Moi xxxxx, mitäs sulle kuuluu?" Vastaan mitä kuuluu, mutten saa mitään vastausta.

Olen kirjoitustaitoinen ja arvostan sitä, että joku laittaa muutakin kuin noita latteuksia, ja vastaan mielelläni. Olenko siis poikkeus? Senkö takia en saa enää jatkovastausta, että kirjoitan enemmän kuin kaksi sanaa? Laitan myös esim. kysymyksiä. Ja mätchejä ei ole satoja, ehkä kymmenen.

Nää on ilmeisesti jotain sarja-aloittajia, jotka laittaa kerralla kymmenelle naiselle viestin ja jatkaa keskustelua vain vastanneista parhaimman näköisen kanssa.

Vierailija
28/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä on varmasti monia. Typeriin viesteihin ei tietenkään tarvitsekkaan vastata, en minä sitä ihmettele. Itse kuitenkin olen kaikinpuolin asiallinen. Silti on n. 30 kertaa käynyt se, että nainen ei vastaa mitään edes suoraan kysymykseen ja keskustelu jää sitten siihen. Ja useinhan nämä on sellaisia tapauksia, että ollaan jo juteltu aikaisemmin, ja sitten parin päivän päästä ei kuulukkaan mitään.

Sanokaa vaikka suoraan, että "hei sori, mulla on täällä yli sata matchia, en kaikkien kanssa ehdi keskustelemaan :)". Tai sitten älkää kerätkö niitä matcheja, jos ei ole aikomustakaan jutella mitään.

Tinderhän on naisille vaan itsetunnonkohotus- ja viehätysvoimantestausväline, kun munaa tulee ilmankin ovista ja ikkunoista.

Höh, mulle ei oo tullut munaa ovista ja ikkunoista, eikä Tinderkään oo onnistunut kohottamaan itsetuntoa :(

Vierailija
29/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on äärimmäisen buginen ohjelma eikä toimi.

Tästä täysin samaa mieltä.

On ihmeellistä miten paljon erilaisia bugeja tinderissä on.

Mulla on kerran käynyt niin että sain 10 mätsiä ja kukaan heistä ei saanut viestiäni tai sitten he eivät pystyneet lähettämään mulle..

Laitoin jokaiselle 10 naiselle 2-3 asiallista viestiä ja en saanut mitään takaisin.

Myöhemmin mätsäsin yhden saman naisen kanssa uudestaan sen jälkeen kun tein tilin uudestaan ja hän sanoi että ei koskaan saanut viestiä minulta.

Joskus käy niin että sun profiilia ei todellisuudessa edes näytetä naisille ja sen takia et saa mätsejä.

Joskus mätsit häviävät listalta ja tulevat viikon päästä takaisin.

Kaikki tämä epävarmuus toimivuudesta aiheuttaa aikamoisen stressin siitä että mitä jos saat mätsin jonkun todella kiinnostavan naisen kanssa ja tinder lakkaa toimimasta.

Se myös luo liikaa painetta pyytää liian nopeasti naisen puhelinnumeroa koska tinder voi lakata toimimasta hetkenä minä hyvänsä.

Vierailija
30/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderhän on naisille vaan itsetunnonkohotus- ja viehätysvoimantestausväline, kun munaa tulee ilmankin ovista ja ikkunoista.

Höh, mulle ei oo tullut munaa ovista ja ikkunoista, eikä Tinderkään oo onnistunut kohottamaan itsetuntoa :(

Minun itsetuntoni meinasi romuttua tinderissä kun selväksi kävi miten harva mies pitää minua edes ihmisenä.

Vierailija
31/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on liikaa vaivaa, eikä nainen halua olla liian aloitteellinen ja kiinnostunut ettei vaan vahingossa anna väärää käsitystä että olisi jotain tsäänssejä.

Vierailija
32/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja aioin juuri tehdä aloituksen samasta aiheesta. Siis että mies laittaa viestin, muttei sitten enää vastaa omaan vastaukseeni. Tyypillisimmillään se menee näin: "Hei" (johon vastaan yhtä lakonisesti "hei"), sitten viikon hiljaisuus, jonka jälkeen poistoon.

Tai "Moi xxxxx, mitäs sulle kuuluu?" Vastaan mitä kuuluu, mutten saa mitään vastausta.

Olen kirjoitustaitoinen ja arvostan sitä, että joku laittaa muutakin kuin noita latteuksia, ja vastaan mielelläni. Olenko siis poikkeus? Senkö takia en saa enää jatkovastausta, että kirjoitan enemmän kuin kaksi sanaa? Laitan myös esim. kysymyksiä. Ja mätchejä ei ole satoja, ehkä kymmenen.

Nää on ilmeisesti jotain sarja-aloittajia, jotka laittaa kerralla kymmenelle naiselle viestin ja jatkaa keskustelua vain vastanneista parhaimman näköisen kanssa.

Monet naiset ei vastaa mitään riippumatta siitä minkälaisen viestin laittaa. Tuollaisella copy-paste aloituksella säästää hukkaan menevää aikaa. Tai ainakin luulee säästävänsä. Ilman kunnon aloitusta ei varmasti synny sitä ensimmäistäkään keskustelua.

Vierailija
33/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö sitä Tinderiä. Kaikki perustuu ulkonäköön ja kokoajan tulee vastaan toinen toistaan paremman näköisiä. Se joka alussa saattoi näyttää kivalta, voi päivän jälkeen näyttää jo ihan tavalliselta pulliaiselta kun tulee vaikka mitä missejä ja seksipommeja vastaan. Ei sen puoleen, en koskaan saanut matchejä kuumimmilta naisilta, joten jätin leikin sikseen. Parempi vain tosielämässä palloilla seksin ja seurustelun perässä!

Vierailija
34/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syi vastaamattomuuden takana voi olla esim:

naisen epävarmuus omasta itsestä

naisen epävarmuus siitä onko valmis suhteeseen

yhteen mieheen tutustuminen kerrallaan

ahdistus tai kyllästyminen nettideittailuun, eli oikeasti app poistettu

jos on useampi match pitää valita mihin panostaa ja sillä hetkellä se voi olla joku muu kuin sinä

nettideittailu on tosi kuluttavaa ja raskasta sillonki kun matcheja tulee, ei aina jaksa olla tavoitettavissa

itse peruin kerran tapaaminen migreenin takia, se oli ihan oikeasti migreeni

olin tosi epävarma tinderin käyttäjä, poistin appin monta kertaa, silti nykyinen mies jaksoi odotella vastausta pisimmillään kolme viikkoa. onneksi odotti. ja onneksi rohkaistui lopulta.

huomaa näissä tinder naisiin turhautujissa sen, että ovat taipuvaisia tulkitsemaan naisen toiminnan mahdollisimman huonossa valossa ja keksimään vastaamattomuuteen syitä ja yleistyksiä kuten ”kaikki naiset ovat nirsoja / kylmiä tms”

monta vakavaa suhdetta alkanut tinderistä, muillakin siis kuin mulla. ja oon tinderille tosi kiitollinen.

Vierailija
35/36 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella turhauttavaa yleistystä, kun itse olen aina vastannut joka ikiseen aloitukseen joka mulle on tehty, koska olen siellä tutustuakseni miehiin, eikä se onnistu keskustelematta. Ja jos en jonkun kanssa halua ekan keskustelun jälkeen viestitellä, poistan mätsin.

Olen myös itse tehnyt aloituksia, vaikka olenkin muutamaan kertaan netistä lukenut, että joillekin miehille se on epätoivoisuuden merkki, mutta suurimpaan osaan aloituksistani en ole saanut vastausta.

Vierailija
36/36 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en ymmärrä, että miksi mätsejä ei poisteta jos heidän viesteihin ei ole mitään aikomusta vastata? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän