Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohuet hiukset ja huoliteltu ulkonäkö= mahdottomuus?

Vierailija
14.06.2017 |

Ongelma lyhykäisyydessään: minulla on hyvin ohuet, perus suomalaiset hiukset. Haluaisin keinoja ja vinkkejä siihen, että miten saisin laitettua hiuksia niin, että ulkonäköni olisi huoliteltu ja siisti?

Ihan lyhyeksi en haluaisi hiuksiani leikata (nyt noin lapaluihin), sillä lyhyt hiusmalli ei ikäväkseni vain sovi minulle. Haluaisin erityisesti vinkkejä siihen, että miten laittaa hiukset esimerkiksi töihin. Tällä hetkellä en tee muuta kuin harjaan aamuisin, ja noin viidesti päivässä muutenkin, koska hiukset "pakkaantuu" kiinni toisiinsa ja näyttävät vieläkin sotkuisemmilta...

Olen muuten ihan nätti, mutta nuo sotkuiset hiukset pilaavat kuvan itsestään huolta pitävästä naisesta. Kiitos, jos joku osaa auttaa! :)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon kaikille vinkeistä! Kuten joku sanoikin, "kiva" huomata etten paini yksin tämän ongelman kanssa :D Pitää yrittää kokeilla eri juttuja mitä täällä on ehdotettu, niin toivottavasti löytyisi jokin ratkaisu mikä sopii omille hiuksille :) - Ap

Vierailija
42/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap!

Itselläni oli hiirenhäntämäinen. Oli ylikasvaneita kerroksia, niin latvat näytti hapsuilta. Parturi leikkasi minulle a-mallisen "pitkän" polkan. Olen tosella paljon tykännyt! Näyttää hiukset paljon ryhdikkäämmältä ja saa hiukset laitettua tuuheasti helposti. Olisiko se sinunkin tukkapäiviesi helpotus? 😊Pitkä polkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olisi hyvä jos tyviväri olisi tummempi kuin latvat. Lisää tuuheutta. Mukamas 😅 Itsellä oma väri joka liukuu valeeseen balaygellä, mikähitto onkaa 😂 Helppo. Ei tarvi murehtii tyvikasvua. Raitoja lisäilee vaan.

Nro42

Vierailija
44/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä polkka on aina nätti. Pitkä ohut tukka on kamala..

Vierailija
45/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä o sanottukkin niin kiharat on tosi hyvä idea ohuille hiuksille. Itselle tulee aina myssypäivä jos yöksi jätön, en vain osaa käyttää pötkylöitä! Rautaa en viitsi usein käyttää vaikka haluaisin kyllä 😢

46/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostappa ponnarin paksuntaja (esim. Glitteristä) - aivan huippu keksintö!

47/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täysin koukussa hiuspuuteriin. Osis on tahmea ja toimii.

Mutta ennen sitä voi tehdä muutakin:

Ostan tuuheuttavan sampoon ja hoitoaineen kampaajalta (Label, Redken tms). Aussie-merkkiset marketin tuotteet on vähän halvempia ja ihan ok nekin. Pesun jälkeen tyveen muotovaahtoa ja föönaus pää alaspäin. Kuivana tyveä voi kohottaa tyviraudalla, vältän ihan päälaen seutua ettei tule tätimäinen look mutta tämä on makuasia. Lopuksi laitan sitä hiuspuuteria ja puristelen tukkaa ikäänkuin tupeeraisin sormin. Lopputulos on bedhead, näyttää siltä kuin olisi mennyt nukkumaan märällä tukalla eli kaikesta tuosta vaivasta huolimatta luonnollinen.

Ja myös suosittelen että raskit lyhentää hieman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä