Lasinsiruja lastenruoassa
Niin, että ajattelinpa varottaa että olkaahan tarkkoina kun syötätte lapsillenne valmisruokia. Minä syötän tällä hetkellä 10kk pojalle valmisruokaa kun ei suostu minun tekemää syömään. Ostin sitten Pirkan 1-3-vuotiaille tarkoitettua kasvis-karjalanpaistia (parasta ennen 30112007) ja kun olin sitä jonkun verran jo syöttänyt löysin ruoan seasta 2 0,5-1,5cm pituista ohutta,kaarevaa lasinpalaa. Olivat tosi teräviä. Sattumalta ne huomasin kun sekoitin ruokaa lusikalla ja lasinpala osui lusikkaan ja ihmettelin mikä lisukkaan kolahti. Meillä pojalle syötetään varsin täysiä lusikallisia ja ilta menikin sitten miettiessä mitä olisikaan voinut käydä jos nuo lasinpalat olis mennyt suuhun tai vielä pahempaa, suusta eteenpäin.. Ruoka purkkeineen ja lasinpaloineen on nyt lähtenyt takas keskolle, katotaan mitä tapahtuu.
-Jonna ja poitsu kohta 10kk
Kommentit (2)
ja näköjään tulee aina olemaan...
Kun muistelen niitä edellisiä tapauksia (joskus tällä palstalla on ollu juttua), niin sieltä tulee tyyliin viiden euron lahjakortti ja pahoittelut. Ja varmaan mainitaan kanssa, että ruokapurkissa lukee että tarjoile ruoka aina lautaselta.
Meille ei siis ole sattunut koskaan näin, mutta kyllä mä silti laitan ruuan aina lautaselle, kun koskaan ei tiedä mitä sieltä löytyy. Reissussa se ei aina ole mahdollista, mut sitten täytyy vaan yrittää katsoa tarkkaan ettei suuhun eksy mitään sellaista mikä ei sinne kuulu.
Mutta kerrohan ap sitten jos saat jotain vastausta palautteeseesi.
T: MrsH
Syötin just eilen kaksosilleni samaa ruokaa.. kai otit/otat yhteyttä pirkkaan/valmistajaan?! Kaikkee sitä joutuu varomaan jopa jo lasten ruokia joita oon tähän asti pitäny turvallisina.