Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On näköjään olemassa miehiä

Vierailija
14.06.2017 |

Jotka kehuvat lihavaa ja rumaa vaimoaan. Noissa läskiryhmässä monella on sellainen mies. Oudolta tuntuu kun oma mies ei ole koskaan kehunut ulkonäköäni. Ja olin jo tavatessamme lihava.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ei ole sama asia kuin lihava. Kauneus ei ole katsojan silmässä.

Vierailija
2/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on. Sen kerra n kun yrittää kommentin kirjoittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin missin mitoissa, kun ensimmäisen aviomieheni tapasin. Siis mitoissa ja kasvoiltakin kaunis. Eksä ei ikinä kehunut. Vahti syömisiäni ja urheiluani. 20 vuotta olin aina dieetillä.

Nykyään olen 10 kg painavampi, riippurintainen, pömppämahainen, ja tietysti myös vanhempi ja ryppyisempi. Nykyinen aviomieheni kehuiminua jo ensimmäisen puolen vuoden aikana enemmän kuin exäni koko yhteiselon aikana. Ja kehuu vieläkin, näiden vuosien jälkeen.

Ei se ulkonäöstä ole kiinni.

Vierailija
4/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi hyvinkin sellainen pullukka nainen, jolla olisi kivat, isot ja hyllyvät rinnat, mutta naiset ei kelpuuta :( m27

Vierailija
5/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tapasi minut myös kun olin pyöreä, eli 60 kg ja 155cm. Nyt olen seurustellut hänen kanssaan kaksi vuotta ja laihtunut 5kg eli vieläkin vähän jenkkakahvaa ja hyvin paksut reidet ja peppu. Mies alkoi kerran saarnata kuinka en saisi syödä herkkuja liian usein koska hän "ei ihan oikeasti tuntisi enää seksuaalista vetoa minuun jos lihoisin". Sitä seksiä on nytkin meillä alle 40-vuotiailla max kerran viikossa ja minusta voisi olla joka päiväkin. Ainoa hetki elämässäni kun olen laihtunut mallinmittoihin oli suhteessa jossa molemmat halusi seksiä joka päivä ja jossa mieheni kehui minua aina, monta kertaa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän