Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti, käyn ottamassa silikonirinnat

Vierailija
14.06.2017 |

Olen vuosikaudet tuskaillut rintojeni kanssa. Koossa ei varsinaisesti ole vikaa, mutta muodossa on. Käytän käytännössä koko ajan liivejä/urheilurintsikoita koska ärsyttää se, miten roikkuvat rinnat valuvat milloin kainaloihin ja milloin napaa kohden. Jos kumarrun niin rinnat roikkuvat. Asia häiritsee jatkuvasti, minua itseäni. Olen jo 33v ja lapset isoja. Molempia imetin pitkään, rinnat olivat raskausajan valtavat, samoin imetysajan.
Tästä lähtien säästän 150e/kk vähintään ja toivon pääseväni operaatioon ensi keväänä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jos se tekee sinut onnelliseksi :)

Vierailija
42/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas tyytymätön näyttää tältä. Tissini ällöttävät minua 247 ja hankkisin implantit heti, rahatkin on koossa, jollen pelkäisi kuollakseni että leikkaus menee pieleen.

https://cosmeticjourney.com/forum/topic/14185-calling-all-tuberous-brea…

.

Mitä ihmettä?! Mulla on aika täsmälleen tuollaiset rinnat, enkä ole koskaan ajatellut että niissä olisi jotain vikaa :o. Minkä ihmeen takia noita pitäisi leikata, en ymmärrä!

Samaa mieltä, nuo on tosi hyvät rinnat. Niiden kanssa voi elää, liikkua, nukkua ja ne ovat terhakat ja ei liian pienet tai isot. Ehkä olet vähän sokea sille, mitä sinulla on. Ottaisin nuo milloin tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas tyytymätön näyttää tältä. Tissini ällöttävät minua 247 ja hankkisin implantit heti, rahatkin on koossa, jollen pelkäisi kuollakseni että leikkaus menee pieleen.

https://cosmeticjourney.com/forum/topic/14185-calling-all-tuberous-brea…

.

Mitä ihmettä?! Mulla on aika täsmälleen tuollaiset rinnat, enkä ole koskaan ajatellut että niissä olisi jotain vikaa :o. Minkä ihmeen takia noita pitäisi leikata, en ymmärrä!

Samaa mieltä, nuo on tosi hyvät rinnat. Niiden kanssa voi elää, liikkua, nukkua ja ne ovat terhakat ja ei liian pienet tai isot. Ehkä olet vähän sokea sille, mitä sinulla on. Ottaisin nuo milloin tahansa.

Onhan ne käytännölliset, liikkuminen on tosiaan helppoa ja miehetkin pysyvät loitolla, mutta ovat mielestäni kokonsa puolesta liian pienet ja epäesteettisen muotoiset. Pienuudenkin kanssa voisin elää jos rintojen muoto olisi edes kaunis. Harmittaa ihan todella että olen saanut geenilotossa näin surkeat tissit.

Vierailija
44/47 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlaiset tissit ja rumat be on minunkin mielestäni. En silti lähtisi mihinkään leikkauksiin vaan pidän nämä. Onneksi minussa on kyllä muuta kaunista, ei kukaan ole täydellinen.

Vierailija
45/47 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sen toki tehdä. Muista kuitenkin, että ei kenelläkään muullakaan ole täydellisiä rintoja. Jos siis tasan itsesi takia haluat korjauksen tehdä, tee se. Mutta älä sopiaksesi johonkin "muottiin", joka on keinotekoisesti luotu.

Älkää huijatko itseänne Suomestakin löytyy naisia joilla voi sanoa olevan täydelliset rinnat.

Vierailija
46/47 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkailen juuri sun tuleville maisareille.

Vierailija
47/47 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkari voisi hankkia itselleen "maisarit" että pääsisi kopeloimaankin.