Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupasta sushia?

Nina
14.06.2017 |

Kävin ostamassa sushia tosta lähimarketista ja vasta äsken huomasin, että se on tehty ilmeisesti Virossa?? Olin jo syönyt monta palaa ja aloin tutkimaan etikettiä, se piti purkaa osiin että tämä asia selvisi. Haluisin joskus ostaa helposti kaupasta sushit, mutta näitä en ainakaan enää osta.. oli myös mauttomia, ja oikeastaan aika pahojakin. Yh.
Onko suositella jotain sushia mitä ei olla tehty Virossa ja joka olisi myös hyvää? Virossa ei mitään vikaa, mut ärsyttää toi ettei kerrota missä on tehty ja myydään suomalaisena.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä syön sushit suosikkiravintoloissani, helppoa ja hyvää. Joskus kun on aikaa ja energiaa, teen itse. Ainut sushi mitä olen ostanut kaupasta on pakastesushi lähi-Salen pakastealtaasta. Ei ihmeellistä, mutta ihan syötävää, jos on pakko saada sushia. Mikään kaupan sushi ei ole huippuhyvää ja tuo pakaste tuntuu turvallisimmalta vaihtoehdolta hygienian ja laadun suhteen.

Vierailija
42/50 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin kokeilla kerran kaupan sushia kun sain maistiaiset ensin. Kyseessä oli Käpylän Majakka, ja oli todella herkullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majakka ❤️

Vierailija
44/50 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan onko Käpylän Majakalla vielä sitä ruokarekkaa? Maistoin viime kesänä Jazzeilla Porissa, ja oli parhautta!!

Vierailija
45/50 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majakalla ei oo enää truckia, mutta sen omistajat toimivat nykyään sellaisella brändillä kuin Umaijari+sushi. Ainakin Flow:ssa näyttävät olevan mukana, en sit tiiä onko muualla.

Vierailija
46/50 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tehdä itse koska ainoastaan ravintoloista saa hyvää sushia. Riisiviinietikkaa, inkivääriä ja wasabia löytyy jo, eli tarvin vain lohta, tonnikalaa, sushiriisiä ja norilevyjä.

Vierailija
47/50 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan sushi on todella paljon tarkemman suurennuslasin alla kuin ravintoloiden. Luulen, että helpommin saa myrkytyksen jostain buffasta kuin kaupasta.

Vierailija
48/50 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leroy sushit minusta parhaita, parempia kuin ravintoloissa

Vierailija
49/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus kuulleeni että riisiä ei saisi koskaan säilyttää ja syödä enää seuraavana päivänä kun siihen alkaa kehittymään jotain balteeria helposti. Miten sitten nuo kaupan sushit voi säilyä jopa päiviä?

Vierailija
50/50 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoreus on niin äärettömän tärkeä asia sushissa, että en ostaisi mitään valmiiksi pakattua marketin altaasta, vaikka siinä olisi parastaenneniä mihin saakka.

Sushihan pitää syödä samana päivänä kuin sen ostaa. Miten joku valmiiksipakattu on edes mahdollinen?