Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi-naiset, älkää kohdelko treffeillä naista kaverina, vaan deittinä kuten miestäkin!

Vierailija
14.06.2017 |

Olen nuori nainen, joka on eron jälkeen yrittänyt löytää uutta tyttöystävää niin netistä kuin Tinderistäkin. Bi-naiset usein ihmettelee, miksi lesbot karttavat heitä. No voin kertoa teille yhden syyn, johon olen vasta hiljattain törmännyt. Menen bi-naisen kanssa treffeille normaalisti kahville tai syömään. Piakkoin paikalle tuleekin näyttävä nainen, joka hetken keskustelee kanssani meikeistä tai muodista kahvin äärellä ja tahtookin sitten kanssani "ihan vähän shoppailemaan". Outo ehdotus minusta treffeillä, mutta lähdinpä kuitenkin, kun odotin jotain pientä flirttiä vaatteiden vaihdossa tai valinnassa. Mutta ei, sen sijaan tyttö jatkaa jutteluaan muodista ja meikeistä ja miettii vain, sopisivatko jotkin asukokonaisuudet hänelle. Heittelin itse ilmaan pientä flirttiä tyylillä "onhan se nätti, mutta mielummin riisuisin sen", josta deitti kuuli pelkän "onhan se nätti" ja päätti ottaa kyseisen hameen. Hän oli tyytyväinen saadessaan shoppailukaverin, minä en niinkään.

Toinen deitti pyysi luokseen illalla käymään. No vein hänelle ruusun ja valkkaripullon. Nainen hämmentyi ruususta ja piti elettä turhana, mutta valkkarin avasi kuitenkin heti. Ehdotin leffan katsomista, johon hän totesi haluavansa mielummin baariin. Melkein jo arvasin, mitä on luvassa, mutta suostuin silti. Suostuin jopa siihen, kun nainen halusi meikata minut. Läheisyyttä tämäkin, ajattelin. Baarissa ikävät epäilykseni tulivat illan mittaa todeksi, kun nainen tahtoi alkaa suudella suurieleisesti juuri miesten nähden, mutta torjui minut syrjemmällä. Tämän huomattuani otin taksin ja lähdin kotiin.

Oikeesti, bi-naiset, kohtelisitteko te miesdeittejänne noin? Jos haet naisseuraa, niin älä oleta deittisi silloin etsivän pelkkiä ystäviä.

Ymmärrän, että heterot voivat vielä hämmentyäkin ulkomuodostani, joka on varsin naisellinen, mutta luulisi bissejenkin tietävän paremmin. Oikeastaan onkin harmillisen vaikea löytää femmenä toista femmeä ainakaan meistä täyslesboista, joita miehet ei värisytä pätkääkään. Tahdon naiselta näyttävän naisen, en niitä poikamaisia naisia, jotka useimmiten iskevät silmänsä minuun.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihmeellisiä tilanteita. Olisiko kyse siitä, että nämä tyypit eivät vain ole kiinnostuneet sinusta ja olet joutunut friendzonelle. Tai sitten he yrittävät leikkiä bitä.

Vierailija
2/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas ihmeellisiä tilanteita. Olisiko kyse siitä, että nämä tyypit eivät vain ole kiinnostuneet sinusta ja olet joutunut friendzonelle. Tai sitten he yrittävät leikkiä bitä.

Kumpikin oli minulle oikeasti tapahtunut tilanne ensitreffeillä. Tietenkään kaikki ei voi sytyttää kaikkia, mutta silloin voisi vaan kohteliaasti päättää ne treffit ja lähteä. Niin minä ainakin olisin ja olen tehnyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on kamalan vaikeaa löytää toista naisellista ja hyvännäköstä naista, kokemusta valitettavasti on. Mutta toivon ja tiedän, että kyl se onni vielä tulee sunkin kohdalle:)

Vierailija
4/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti minua kismittää näissä se, kun nuo bi-naiset kohtelivat ainakin minua ihan eri tavalla kuin mitä varmaan miesdeittiä kohtelisivat. Kuka mies lähtisi ensitreffeillä naisen kanssa shoppailemaan ilman minkäänlaista flirttiä vaan ainoastaan muodista jutellen? Entä kuinka moni mies tykkäisi lähteä baariin luultuaan saada viettää kivan koti-illan tutustuen kunnolla deittiinsä? Kaiken lisäksi siellä baarissa sitten deitti alkaa suudella pelkästään esittääkseen muille ja saadakseen heidän mielenkiintosta, mutta torjuukin syrjemmällä. Tuskin nämä naiset olisivat miehelle tehneet noin ensitreffeillä.

ap

Vierailija
5/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naisellinen bi-nainen ja olin pitkässä parisuhteessa toisen naisellisen bi-naisen kanssa. Kyllä me alusta asti kohtelimme toisiamme romanttisesti, emme kaverillisesti. Toki kävimme shoppailemassa ja baarissa mekin, mutta se sisälsi aina flirttailua yms mitä parisuhteessa yleensäkin. 

Nykyisin olen parisuhteessa miehen kanssa. Edelleen käymme shoppailemassa ja baarissa, vaihdamme samalla pusuja, periaatteessa kaikki on samalla lailla kuin naisenkin kanssa (tosin mies on täysin pihalla meikeistä :D). 

Ettei kannata yleistää. 

Vierailija
6/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas kismittää se, kun olen bi-nainen, ja viimeksi ihastuin heteroystävääni, jolle olin se "ensimmäinen nainen". Lopulta hän ei pystynytkään mihinkään, reilun vuoden kaiken ihanan läheisyyden jälkeen totesi ettei ole lesbo. Pussailla tykkää kyllä.

Vierailija
7/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se on kamalan vaikeaa löytää toista naisellista ja hyvännäköstä naista, kokemusta valitettavasti on. Mutta toivon ja tiedän, että kyl se onni vielä tulee sunkin kohdalle:)

Ikävä kuulla, että se on yleisestikin vaikeaa eikä minulla vaan huono tuuri. En ole edes nirso ulkonäöstä muuten, mutta tykkään naisella olevan pitkät tai muuten nätit hiukset ja ehkä jonkin verran meikkiä. Miesmäisesti pukeutuneet naiset ei vaan sytytä. En myöskään halua joutua arvailemaan deittini sukupuolta ulkonäön perusteella, vaan tahdon hänen näyttävän sillä tavalla naiselta. Kiitos, toivon löytäväni etsimäni.

ap

Vierailija
8/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti minua kismittää näissä se, kun nuo bi-naiset kohtelivat ainakin minua ihan eri tavalla kuin mitä varmaan miesdeittiä kohtelisivat. Kuka mies lähtisi ensitreffeillä naisen kanssa shoppailemaan ilman minkäänlaista flirttiä vaan ainoastaan muodista jutellen? Entä kuinka moni mies tykkäisi lähteä baariin luultuaan saada viettää kivan koti-illan tutustuen kunnolla deittiinsä? Kaiken lisäksi siellä baarissa sitten deitti alkaa suudella pelkästään esittääkseen muille ja saadakseen heidän mielenkiintosta, mutta torjuukin syrjemmällä. Tuskin nämä naiset olisivat miehelle tehneet noin ensitreffeillä.

ap

Eivät nuo naiset ole oikeita bi:tä. Nuo ovat heteroita jotka haluavat olla cooleja.

Mitä tulee muihin kysymyksiisi, minä olen alusta asti roikottanut miestäni mukanani shoppailemassa. Aluksi kielsin häneltä kosketukset julkisella paikalla "entä jos joku tuttu näkee että vieras mies hipelöi minua kaupassa". 

Mutta niin se mies vain oli ihastunut ja pysyi mukana kiltisti, ja yhdessä ollaan vielä vuosia myöhemminkin :D (toki olin sitten muissa asioissa "mukavampi", ei tuo shoppaileminen ollut koko totuus suhteemme alusta, ja vietimme kyllä aikaa kahdestaankin neljän seinän sisällä)

Vierailija
9/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen naisellinen bi-nainen ja olin pitkässä parisuhteessa toisen naisellisen bi-naisen kanssa. Kyllä me alusta asti kohtelimme toisiamme romanttisesti, emme kaverillisesti. Toki kävimme shoppailemassa ja baarissa mekin, mutta se sisälsi aina flirttailua yms mitä parisuhteessa yleensäkin. 

Nykyisin olen parisuhteessa miehen kanssa. Edelleen käymme shoppailemassa ja baarissa, vaihdamme samalla pusuja, periaatteessa kaikki on samalla lailla kuin naisenkin kanssa (tosin mies on täysin pihalla meikeistä :D). 

Ettei kannata yleistää. 

Samis. 😊

Itse lämpenen hitaasti ja saattaisin olla vähän neuvoton nopean flirtin kanssa. Koskee molempia sukupuolia.

Vierailija
10/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas kismittää se, kun olen bi-nainen, ja viimeksi ihastuin heteroystävääni, jolle olin se "ensimmäinen nainen". Lopulta hän ei pystynytkään mihinkään, reilun vuoden kaiken ihanan läheisyyden jälkeen totesi ettei ole lesbo. Pussailla tykkää kyllä.

Äsh, tuo heteroihin ihastuminen ja pettyminen on käynyt meille kaikille. Harmi, että sinun hetsku vedätti noin pitkään.

6, kiva jos teitä löytyy, ettei minun tarvitse heittää kirvestä ihan kaivoon. Mutta menitkö tosiaan ensitreffeillä shoppailemaan? Tietysti ymmärrän shoppailun parisuhteessa, kun silloin tosiaan toisen mielipiteellä on väliä romanttisessakin mielessä eikä pelkkänä muotilehtenä. Toivoisin otsikkoni herättelevän edes joitakin bi-naisia, jotka kohtelevat treffeillä naisdeittiä pelkkänä kaverina.

ap

Vierailija
11/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysypä miehiltä, minkälaista käytöstä saa kestää, kun friendzonetetaan 😉.

Vierailija
12/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelen niinkuin huvittaa.

Vierailija
13/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäädyn miesten ja naisten kanssa jos eka treffeillä alkaa tulla jotain "ihan kiva, mutta parempi se ois makkarin lattialla flirttiä". Ja siis kyllä, oon käynyt eka treffeillä naisen kans shoppailemassa, oltiin kaupungilla eikä jaksettu istua siellä kahvilassa jossa teinit mellasti niin lähdettiin liikkeelle ja päädyttiin shoppailemaan. Kohdallani se, että en vastaa flirttiin kuin hölmistyneellä tuijotuksella ei kerro tuossa vaiheessa kyllä yhtään mitään.

Vierailija
14/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kysypä miehiltä, minkälaista käytöstä saa kestää, kun friendzonetetaan 😉.

Olen kuullut siitäkin miesfrendeiltäni. Useimmiten niihin tarinoihin sisältyy kuitenkin pidempi tunteminen, ei Tinderit tai nettitreffit.

ap

Vierailija
15/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä minäkin miehen kanssa ensitreffeillä ollessani jättäisin vastaamatta tuollaiseen "onhan se nätti, mutta mieluummin riisuisin sen" -flirttiin.

Vierailija
16/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kyseiset bi-naiset eivät ole sinut itsensä kanssa tai pelkäävät muiden reaktiota. Itselläni kehittyi suhde ystäväni kanssa ja huomasin rakkaudesta huolimatta julkiset paikat oli vaikeita. Luulin olevani sinut itseni kanssa, mutta en sitten ilmeisesti ollut. Terkuin bi-nainen.

Vierailija
17/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta joo, ehkä se hameen riisumiskommentti oli vähän liikaa, mutta se olikin vain yksi esimerkki. Ennen sitä olin ainoastaan kehunut häntä seksikkääksi ja kauniiksi. Alkoi vaan turhauttaa se pelkkä kaverishoppailu. Normaalisti treffeillä en ole noin suora.

ap

Vierailija
18/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut bi-kavereissa hieman sellaista asennetta että ajattelevat ettei naisten kanssa tarvitse niin nähdä vaivaa. Miehet on "se toinen, mystinen" joten niitä pitää yrittää miellyttää, mutta naiset on omaa leiriä joten voi ottaa rennosti. Minusta se on hieman outoa sillä itsestä tuntuisi pahalta jos deitti ei yritä tehdä minkäänlaista vaikutusta tai yritä sytyttää kipinää vaikkapa flirtillä.

Itselle kävi aikanaan niin että vanha koulukaveri otti yhteyttä facessa ja kertoi tulevansa viikonlopuksi kotikaupunkiimme. Toivotin tervetulleeksi luokseni. Nainen veti äkkikännit punkulla ja alkoi lähennellä. Sanoi että on aina ollut salaa ihastunut minuun. Olin mielissäni sillä hän on juuri kuvailemasi naisellinen nainen, kuten minäkin, ja todella ihana muutenkin. Sänkyyn siinä päädyttiin ja oltiin koko viikonloppu yhdessä. Tosin hän joi tavattoman paljon, mutta ajattelin että sellaista se on kun yh pääsee vaihtamaan vapaalle.

Kun hän palasi nykyiseen kotikaupunkiinsa, viestittely lakkasi kuin seinään, ja facessakin selvisi ettei nainen ole ihan niin yh kuin antoi ymmärtää. Rohkaistuin kysymään asiaa ja hänen mielestään kyseessä oli kännisekoilu. Miestä hän rakastaa.

Toinen "naisseikkailija" oli entisen (miespuolisen) parhaan kaverini tyttöystävä. Oltiin bileissä ja yhtäkkiä tämä nainen alkaa suudella mua tanssilattialla, kiihottaakseen miehiä. Paras kaveri ehti nähdä tilanteen ennen kuin työnsin muikkelin pois iholta ja niin oli vuosien ystävyys ohi.

En tiedä miksi tässä läpätän ohi aiheesta, mutta helpotti avautua. Kiitos ja anteeks.

Vierailija
19/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, tämän takia siis biseksuaaleilla on niin huono maine lesbojen keskuudessa. En ole itse törmännyt tuollaiseen käyttäytymiseen mutta onpa tökeröä. Herää epäilys että onko tuollaiset mitään bitä edes ollenkaan, eihän ihminen voi olla noin rennosti ja coolisti kovin helposti jos tuntee aidosti vetoa deittiinsä.

Vierailija
20/36 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas, ensimmäinen vaikutti siltä että se haluaa vaan shoppailuseuraa ja toinen halusi käyttää sinua miesten viettelyyn ja huomion saamiseen.

En ole koskaan törmännyt tuollaiseen, eikä tulisi itsellekään mieleen käyttäytyä noin. Suhtaudun uusiin ihmisiin, jopa deitteihin, usein aika kaverinomaisesti tavalla jolla puhun ja kohtelen ihmisiä, mutta tuollainen selkeä harhaanjohtaminen on ihan idioottimaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi