Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorekkaat nelivitoset, millaista seksielämänne oikeasti on

Vierailija
14.06.2017 |

Miten se on nyt erilaista kuin 10-30 vuotta sitten? Montako asentoa teillä on vakikäytössä ja joko oman tai kumppanin iän (ja pehmenemisen) takia joistakin on täytynyt luopua?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän seksielämä on nykyään paljon kokeilevampaa ja harrastamme seksiä useita kertoja viikossa. Ja minä naisena saan melkein myös aina orgasmin. Olemme kokeilleet lukemattomia asentoja ja harrastamme myös joskus anaaliseksiä. Videokuvaamme myös silloin tällöin. Joskus myös harrastamme seksiä autossa. Laidasta laitaan siis. Enää ei häpeile kuten nuorena, suhteen alkuaikoina.

Vierailija
2/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-:_. kirjoitti:

Meidän seksielämä on nykyään paljon kokeilevampaa ja harrastamme seksiä useita kertoja viikossa. Ja minä naisena saan melkein myös aina orgasmin. Olemme kokeilleet lukemattomia asentoja ja harrastamme myös joskus anaaliseksiä. Videokuvaamme myös silloin tällöin. Joskus myös harrastamme seksiä autossa. Laidasta laitaan siis. Enää ei häpeile kuten nuorena, suhteen alkuaikoina.

Onko kumppanisi samaa ikäluokkaa kanssasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehkö varustus ei ole pehmennyt. Vielä. (Pieneen riittää veri helpommin?)

Aktiivisempaa kuin silloin kun lapset oli taaperoiässä.

Tavat muuttuneet. Jotain jäänyt pois. Jotain uutta tullut.

Yhdellä sanalla: hyvää.

Tiina

p.s. Juuri muu kuin sänkyelämä ei meidän suhteessamme sitten toimikaan. Vuorovaikutus, kommunikaatio jne, kovin vaikeaa, riitelemme paljon.

Vierailija
4/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Jotain on jäänyt pois, koska en pidä sellaisesta enää. Sen sijaan pidän joistakin uusista jutuista, joista en aiemmin pitänyt. Tiina, nro 3)

Vierailija
5/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap rajaat vain nuorekkaisiin?

Vierailija
6/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap rajaat vain nuorekkaisiin?

Kiinnosti tietää onko heidän seksielämänsä samanlaista kuin se oli nuorena, jos ulkonäkö yhä on...

Vierailija
7/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan elämäni parasta seksiä 45-vuotiaana, kokeilevaa, kiihkeää ja ihanaa. Tosin mulla on 35-vuotias rakastaja, hän ei arvostele ulkonäköäni, huom miehet! Aina mulla on ollut seksivietti voimakas. Olin pitkään n. samanikäisen miehen kanssa 21-vuotiaasta asti ja hänenkin kanssaan seksi oli mahtavaa. On kyllä ollut joskus varsin laimeita tapauksia.

Vierailija
8/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ikäiseni näköinen ja oloinen, puolisko myös. Seksielämämme on hyvin vireää ja se painottuu aamuihin, koska silloin jaksaa ja sessiot voivat kevyesti olla pitkiäkin. Emme harrasta anaalia, kun se on molempien mielestä perseestä.  Mutta muuten nautimme toisistamme ja usein. 

Vierailija
9/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuorekas, mutta seksielämä on parempaa. Orgasmeja väh 2, usein 3 per kerta.

Vierailija
10/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on? Joku muistikuva vuosien takaa. Seksielämä? 

Avioliitossa 17v.

Vierailija
11/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan elämäni parasta seksiä 45-vuotiaana, kokeilevaa, kiihkeää ja ihanaa. Tosin mulla on 35-vuotias rakastaja, hän ei arvostele ulkonäköäni, huom miehet! Aina mulla on ollut seksivietti voimakas. Olin pitkään n. samanikäisen miehen kanssa 21-vuotiaasta asti ja hänenkin kanssaan seksi oli mahtavaa. On kyllä ollut joskus varsin laimeita tapauksia.

Jotain taitaa käydä kateeksi :D? Olen ylipainoinenkin vielä, nätti naamaltani kyllä, mutta seksi ei kuulu vain nuorille, kauniille ja laihoille.

Vierailija
12/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asento, jossa vaimo antaa 3-4 kertaa vuodessa.

Tämä taitaa olla se yleisin malli vaikka lööppilehdet antavatko ymmärtää jotakin muuta.

Tämän ikäisillä oma käsi käy kuin teinipojalla.

Vierailija
13/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä huomaa hirveästi eroa siihen kun olin 35v, 45v tai nyt 55v.

45v:nä oli 4 lasta kotona, vanhimmat teinejä ja se tietty vähän rajoitti. Rakennettiin talokin niin että meidän makkari oli mahdollisimman kaukana lasten huoneista:)

Samat asennot (kaikki muu paitsi lähäri mistä en ole koskaan pitänyt), monipuolinen ja leikkisä, kokeileva seksi, lelut, suuseksi joka sessiossa molemmille jne kerran viikossa.

Nyt mies (nuorempi) alkaa hyytymään ja saattaa mennä 2-6 vkoa väliä. Mulla kyllä hormonit jyllää edelleenkin tosi vahvasti ja tarvitsisin läheisyyttä paljon useammin ja enemmän! Koen että elän jo puutteessa. Mutta setti on yhtä monipuolista kuin ennenkin!

Vierailija
14/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämä on moninkertaisesti parempaa. Syynä on eri mies. Hän hoitaa minuta moneen kertaan ennen omaa tulemistaan. Ja mitä parempaa seksi on, sitä useammin sitä itsekin haluaa.

Mies siis vaihtui viisi vuotta sitten. Hän on 50. Hänellä on tosin huonompi kunto kuin eksällä, joten enemmän ollaan sängyssä selälteen.

Vierailija
15/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asento, jossa vaimo antaa 3-4 kertaa vuodessa.

Tämä taitaa olla se yleisin malli vaikka lööppilehdet antavatko ymmärtää jotakin muuta.

Tämän ikäisillä oma käsi käy kuin teinipojalla.

Komppaan, paitsi että se olen minä, joka ei anna. Oma käsi paree.

Vierailija
16/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se on? Joku muistikuva vuosien takaa. Seksielämä? 

Avioliitossa 17v.

Miksi et käy vieraissa?

Vierailija
17/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu 18-kesäisistä lähtien ja edelleen rulettaa! Ollaan hoikkia ja hyväkuntoisia molemmat, sama meno ja samat asennot kuin parikybäsenäkin. Välillä sekstaillaan enemmän ja välillä vähemmän, riippuu stressitasoista. Minusta on iän myötä tullut rohkeampi ja estottomampi, olin nuorena paljon ujompi ja jännitin, miltä näytän ym. Nyt kehtaan toivoa kaikenlaista. Synnytyksen jälkeen palaset menneet kohilleen, eli saan orgasmin t o d e l l a helposti.

Vierailija
18/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksikäs se muuttuisi? Paremmaksi, koska tunnetaan toisemme paremmin kuin ennen.

Vierailija
19/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennompaa kuin ennen, läheisempää kuin ennen, käytetään monia asentoja kuten ennenkin, mies ei enää juurikaan petä vaikka aiemmin oli avoimen suhteen kannalla avioliitossakin. N45+M55 lapset 2 kpl juuri aloittaneet koulunsa.

Vierailija
20/32 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmoista ole :(

Ujo sinkku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän