Jokainen joka nostaa kämmenensä olkapäätään korkeammalle on natsi ja tekee natsitervehdyksen
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa nyt vastuu, myös niistä tyhmistä jutuista.
OK otetaan vastuu siitä että jotkut käsiäänestää päivää ennen psjohtajavaalia jostain asiasta, joku ottaa siitä kuvan ja sitten muutaman päivän päästä psriveistä loikannut uuvatti väittää sitä natsitervehdykseksi.
Otan tästä vastuun .. otan kovasti ... tosin tarkennatteko hieman MITEN otan tästä vastuun.
Täytyykö minun tehdä jotain?
Uhrata vaikkapa jokin pieni eläin lepyttääkseni suuttuneita retardihenkiä?
Et taida edes tietää, mistä on kyse. Asia selvisi jo. Mitäpä, jos lukisit uutisia pelkän MV:n ja Hommafoorumin sijasta?
Niin, mistä ON kyse? Ei ainakaan natsitervehdyksistä.
Päättele itse. Minusta on ja aivan selvästi. Mutta ei pj-äänestyksen aikana.
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201706142200206581_pi.shtml
Hallitukseen pitää saada Tervehdysministeri, Tervehdysministeriön virkana olisi sitten tarkkailla kansalaisten tervehdyksiä. Vihapuhepoliisi voisi valvoa kentällä ettei suomalaisilla käsi heilu väärin, muista ei ole niin väliä. Luonnollisesti Tervehdysministeriksi tulee Tiina Elovaara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa nyt vastuu, myös niistä tyhmistä jutuista.
OK otetaan vastuu siitä että jotkut käsiäänestää päivää ennen psjohtajavaalia jostain asiasta, joku ottaa siitä kuvan ja sitten muutaman päivän päästä psriveistä loikannut uuvatti väittää sitä natsitervehdykseksi.
Otan tästä vastuun .. otan kovasti ... tosin tarkennatteko hieman MITEN otan tästä vastuun.
Täytyykö minun tehdä jotain?
Uhrata vaikkapa jokin pieni eläin lepyttääkseni suuttuneita retardihenkiä?
Et taida edes tietää, mistä on kyse. Asia selvisi jo. Mitäpä, jos lukisit uutisia pelkän MV:n ja Hommafoorumin sijasta?
Niin, mistä ON kyse? Ei ainakaan natsitervehdyksistä.
Päättele itse. Minusta on ja aivan selvästi. Mutta ei pj-äänestyksen aikana.
Jo itse kuvasta voi päätellä ettei ole natsitervehdys vaan viittaus/äänestys. Joka toisella on vasen käsi ylhäällä. Ja kädet ovat nimenomaan ylös. Natsitervehdys on viistoon eteen oikealla kädellä.
Ja sen on jo moni taho, Elovaara mukaanlukien, todennut että tuo on äänestystilanne.
Joten miksi jaksatte jankuttaa natseista?
Vierailija kirjoitti:
Hallitukseen pitää saada Tervehdysministeri, Tervehdysministeriön virkana olisi sitten tarkkailla kansalaisten tervehdyksiä. Vihapuhepoliisi voisi valvoa kentällä ettei suomalaisilla käsi heilu väärin, muista ei ole niin väliä. Luonnollisesti Tervehdysministeriksi tulee Tiina Elovaara.
Pirkko Mattilastahan sen saa vain pari kirjainta lisäämällä.
Vierailija kirjoitti:
No ihan selvä natsitervehdyshän tuo on, ei tuossa mitään "käsiäänestetä".
Tosin se ei ajoitu Halla-ahon valintaan, kuten T.E. luulo.
http://www.iltalehti.fi/politiikka/201706142200206581_pi.shtml
"Kuva onkin otettu tilanteessa, missä puoluekokousedustajia pyydettiin nostamaan kätensä ylös sen merkiksi kuinka moni haluaa järjestää sähköisen äänestyksen puolueen presidenttiehdokkaan valintaprosessista."
Olen vihreä, enkä todellakaan näe tuossa natsitervehdyksiä. Osalla porukasta on ylhäällä oikea ja osalla vasen käsi. Toiset seisovat ja toiset istuvat. Tuoliin nojaillaan. Eipä vaikuta natsitervehdykseltä. Elovaarana olisin tosi nolo. Ei pitäisi hutkia...
Olet vähän myöhässä.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005253744.html
Elovaarakin jo myöntää että kyseessä on äänestystilanne.