Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalivastaavaksi, miten ja millaista työ?

justthinking
14.06.2017 |

Heips,
paikkakunnallemme ollaan avaamassa uusi kuntosali ja sinne haetaan osa-aikaisia kuntosalivastaavia. Haluaisin kovasti hakea, mutta taitaa olla turhaa laittaa hakemusta menemään, kun itse en kyllä harrasta kuntosalilla käyntiä? Muita liikunnallisia harrastuksia mulla kyllä on ja kuntosalilla työskentely kiinnostais tosissaan. Mutta kaipa fitness-harrastajia löytyy pilvin pimein joille nakki luultavimmin napsahtaa?

Vai voisko olla mitään mahiksia työhön jos ei ole alan harrastaja? Entä millaista työ on ja millainen on palkka? Ainakaan noissa työilmoituksissa ei puhuta että työhön kuuluisi varsinaista laitteiden käytön opastusta tms, vaan enemmän kuulostaa vastaanotto-, myynti- ja asioiden hoito-työltä.

Kiitti jos joku jaksaa avata asiaa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaan hoitaa asiakaspalvelua, siivoilee, kantaa painoja takasin paikalleen jne. helposti tohon pääsee vaikket treenaisikaan.

Vierailija
2/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka oli yhdessä paikassa joku 1900 e / kk. 638

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et tiedä mitä se edes sisältää etkä itse ole fitness ihminen, niin kyllä he mieluummin valitsevat jonkun muun, kuten esim. sutjakan fitness-tyttösen sinne

säästä aikaasi äläkä hae

Vierailija
4/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka oli yhdessä paikassa joku 1900 e / kk. 638

kaupallisella salilla vai? ei varmaan ollut. homma on yksinkertasta eikä siitä makseta paljoakaan. hakijoita kun riittää eikä osaamista vaadita. ulkonäön täytyy varmaan sopia salille eli hyvä ryhti, ei läski jne.

Vierailija
5/5 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... turhaa ajankulua kai laittaa hakemusta...fitnessmisuja kai riittää pilvin pimein joista mehukkain poimia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme