Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2dl kaurapuuroa aamupalaksi ja seuraava nälkä klo 1 vasta. Linkki. Ei onnistu mulla.

Vierailija
14.06.2017 |

http://m.iltalehti.fi/terveys/201706130124034_tr.shtml
Mulla tulee kamala nälkä jobtunnin päästä kaurapuurosta. Miksi?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Minä löysin kaurapuurosta pelastuksen! Helppo ja nopea aamupala ja pitää nälkää niin hyvin, että välillä unohdan syödä töissä. Onko minussa jotain vikaa?

Ilmeisesti sinä ja minä ollaan jotain friikkejä :D Minullakin kaurapuuro pitää todella hyvin nälkää.

Kaikki aina puhuvat siitä, että proteiinit pitävät hyvin nälkää, mutta jos syön munakasta, juustoa, kinkkua jne. niin tulee koko ajan nälkä.

Kai sitten tosiaan ihmisillä on erilaiset aineenvaihdunnat tai jotain.

Kaikki puhuvat proteiinin nälänpitävyydestä, koska eivät uskalla puhua rasvasta, joka on se varsinainen nälänhallintaan vaikuttava aine. Rasvahan on suoraan saatanasta, varsinkin se luonnollinen ja oikea rasva.

42/44 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kans mikään määrä puuroa pidä nälkää poissa kovin montaa tuntia. Sen sijaan jos paistaa pari kananmunaa aamulla, niin ei oo nälkä edes vielä lounastauolla. Silti sitä puuroa tulee syötyä useimmiten, kun se on helpompi tehdä (mikrossa). Turkkilainen jogurtti marjoilla ja tumma leipä runsailla täytteillä pitää kans nälkää hyvin. Rasvan ja proteiinin yhdistelmä on muistaakseni tutkimusten mukaan tehokkain nälän poissa pitämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuron päälle siivutan puolikkaan banaania, lisään kourallisen mustikoita ja muutaman saksanpähkinän. Nälkä pysyy poissa pitkään.

Vierailija
44/44 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuurosta jää aina sellainen olo, että vielä tekis mieli jotain, vaikka maha on täynnä. Vaikea selittää, mutta sellainen pikku himo. Olisko se niin, että vaikka maha muka on täys, niin silti kylläisyys jää saavuttamatta? Sitten parin tunnin kuluttua on aivan kauhea kurniva nälkä.

Joskus laihdutusaikoinani söin aamiaiseksi tai työlounaaksi (riippuen vuorosta) mikrotettua puuroa, raejuustoa ja porkkanan. Eihän sillä millään meinannut jaksaa puolikasta työpäivää. Aivan hirveä olo parin tunnin päästä. Sitten jo mentiin juoksun kanssa kohti välipala-automaatin suklaapatukoita. Ja aina hirveä morkkis jälkeen päin kun tuli taas sorruttua karkkiin hätäpäissään. Mutta kun oli niin muotia sotkea kaurapuuroon raejuustoa proteiiniksi "nälkää pitämään" vaikka tulos oli aina sama, eli ei onnitunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä