Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin parhaat tuotteet

Vierailija
14.06.2017 |

Mitä ostat? Löytöjä?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina monta purkkia sellaista ”risifrutti” tyyppisessä purkissa olevaa kreikkalaista jugua sitruuna-hillolla. Ai että, ei löydy muualta läheskään yhtä hyvää vastaavaa.

Ja sitruunahullu jatkaa keksiosastolle jossa on myynnissä sitruuna-valkosuklaakeksejä. Nam.

Kyytipojaksi uutuus juomahyllyltä: vadelman makuinen kivennäisvesi.

Täytyykin käydä huomenna...

Vierailija
82/91 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemensämpylät, tsatsiki ja emmental.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ovat fasupaloja muistuttat Vohvelipala Toffee - Sondey - 220g.  HInta on vain 1,32 €. Maku toffee, muita makuja en ole maistanut. Suomessa valmistettu, mikä oli kiva yllätys.

https://fi.openfoodfacts.org/product/20419646/vohvelipala-toffee-sondey

Toinen löytö Fairtrade Favorina merkkiset suklaalla kuorrutetut vaahtokarkit muovilaatikossa 1 kg.  Jouluaiheisia isoja karkkeja. Laatikon hinta 6,99 €. Valmistusmaa Ranska

Vierailija
84/91 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usein käy lidlissä, kun tulee ostettua pelkkiä herkkuja... :D mutta, minusta parhaita tuotteita saa paistopisteeltä, sitten pikkupizzat pakasteesta, pähkinät, kahden creme bruleen paketti, limpparit, karkit ja sipsit ja sitten sellainen valmis pizzapohja, missä on myös kastike mukana. Nallesipsit oli parhaita mut ei saa enää? :( joo en käy onneksi usein kun tulisin lihavaksi

Missähän kohtaa tämä on, kun olen etsinyt?

Vierailija
85/91 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä minä sieltä haen:

Makaroni ja spagetti, koska ne on halvempia kuin vastaavat muissa kaupoissa.

---

Eihän nää maksa missään paljon mitään.

Vierailija
86/91 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillimaisterin caesar-parmesaani kastike.On ilmeisesti kausituote,mutta tuota latkisin vaikka jokapäivä litroittain.Uunissa paistettujen kalan kanssa ihanaa.Kalan kanssa sopii myös ja ranskalaisten kastikkeeksi.§ Paistopisteen tuotteet on hyviä ducesse-perunat pakasteesta nhyviä. Ja duo-banaanijogurtti suklaamuroilla. Heatherway toffee ja saman merkin fish and chips.namia.Myös vaatteet ja lelut laadukkaita.

Vierailija
87/91 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grillimaisterin caesar-parmesaani kastike.On ilmeisesti kausituote,mutta tuota latkisin vaikka jokapäivä litroittain.Uunissa paistettujen kalan kanssa ihanaa.Kalan kanssa sopii myös ja ranskalaisten kastikkeeksi.§ Paistopisteen tuotteet on hyviä ducesse-perunat pakasteesta nhyviä. Ja duo-banaanijogurtti suklaamuroilla. Heatherway toffee ja saman merkin fish and chips.namia.Myös vaatteet ja lelut laadukkaita.

Siis KANAN kanssa ihanaa. Ja myös kalan..

Vierailija
88/91 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaissämpylät todella hyviä ja ihanan kuohkeita. Paistopisteeseen oon rakastunut viime aikoina. Proteiinivanukas Milbonan sillä voisin elää pelkästään ku niin hyvää.

Vierailija
89/91 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan säilykepapuja ja kikherneitä aina monta tölkkiä. Ja devils majoneesi on hyvää kananmunien kanssa.

Vierailija
90/91 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haen espresso-papuja. Maksaa kolme kertaa vähemmän kuin muut, ja latessa/cappucinossa maistuu ihan samalta. Se musta pussi. 

Vierailija
91/91 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kosmetiikka on hyvää ja halpaa. Esim. Kajal silmienrajauskynä, Cien sensitive puhdistusvaahto kasvoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi