Pitääkö naisen ottaa oppituntina jos menee läpsimään miestään ja saakin nenilleen?
Mitä mieltä jos nainen läpsii/tönii tms. miestä kun on sanaharkkaa ja sitten saakin itse ns. käkättimeen niin pitäisikö naisen ottaa tämä opetuksena vai mitä? En tajua kun vaimo alkoi räyhäämään kahta kauheammin kun jo vuosia sitten annoin hänelle takaisin ja kerroin kaapin paikkaa. Siitä lähtien on aika ajoin ollut kahta kauheammin agressiivinen ja muistutellut "teit sitä ja tätä".
Kommentit (49)
Itse ainakin olen aina antanut tasa-arvon nimessä, muijille takaisin. Jos kerran tasa-arvoa haluavat, niin ei siinä kohtaa kun on lyönyt mua kaljapullolla päähän tai raapinut mun naamaa kynsillä, tarvitse enää tasa-arvoa unohtaa.
Muistutus:
https://yle.fi/uutiset/3-5487134
Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin - Yle
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltaan ei vastata väkivallalla vaan poistumalla tilanteesta. Väkivaltaa saa käyttää vain silloin, kun muuta mahdollisuutta tilanteesta pakenemiseen ei ole. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?
Olet varmaan samaa mieltä jos nainen lyö tai potkaisee munille kun puolustautuu väkivaltaista miestä vastaan?
Ehkä sä olet vaan narsisti. Ärsytät tahallas niin kauan et toinen reagoi?
Saako nyrkkeilijätkin henkisiä vaurioita? Miksi he sitten tietentahtoen harrastaa sitä? Tarkoitan et riippuu ihmisestä.
Jos sä olet henkisesti sairas ja rikot jatkuvasti toisen rajoja. Onko sulla tapana myös öisin leikitellä vaimos nukkuvalla vartalolla?
Kyllä vanhoissa parisuhdeoppaissa oli paljon hyvää asiaa. Yksi näistä koskia juuri tämän kaltaista tilannetta.
Jos nainen alkoi kuvittelemaan asemastaan liikoja parisuhteessa, ei tehnyt ruokaa, siivonnut ja osoitti epäkunnioitusta miestään kohtaan niin kunnon isällinen illanvietto on silloin paikoillaan.
Kun peppua kirvelee ja kuumottaa voi sitten miettiä omaa käyttäytymistään.