Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5-vuotias tyttäreni torui minua"Älä äiti syö enää sokeria ku olet noin lihava"

Vierailija
13.06.2017 |

Lähes joka päivä hän muistuttaa samasta asiasta.
Tänään hän sanoi,et
Uimahallissa ja kylpylässäkin oli melkein kaikki Äidit lihavia.
Super pikkuvanha ;-).

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lasten suusta kuulet totuuden."

Vierailija
2/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on fiksu tyttö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista.

Vierailija
4/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkin kasvattanut oikean pikkupir... siis enkelin.

Vierailija
5/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki äidit on lihavia?

Vierailija
6/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi ihme.

Kyllä lapset seuraa aikuisten puheita.

Vierailija
7/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hymiö?

Vierailija
8/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö nyt viimeistään alkaa herätyskellot soimaan?

Vierailija
9/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisen ei tarvitsisi edes osata sanaa lihava, saati yhdistää syömistä ja ylipainoa keskenään. Kasvatat tulevaa syömishäiriöistä, ap.

Vierailija
10/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä torunut.

Vierailija
11/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisen ei tarvitsisi edes osata sanaa lihava, saati yhdistää syömistä ja ylipainoa keskenään. Kasvatat tulevaa syömishäiriöistä, ap.

Ei vittu ole todellista... lasten on ensiarvoisen TÄRKEÄÄ yhdistöä liikasyöminen lihavuuteen!!!! Apn lapsi on TÄYDELLINEN

Olette vaib kateellisia kun ette itse tuossa iässä tajunneet lopettaa lihomistanne

Siinä nykyinen syömishäiriöinen

Vierailija
12/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on luonnollisestikin huolissaan äitinsä terveydestä. Kuka lapsesta huolehtisi, jos äiti kuolla kupsahtaa tukkoiseen suoneen?

Vierailija
13/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu ole todellista... lasten on ensiarvoisen TÄRKEÄÄ yhdistöä liikasyöminen lihavuuteen!!!! Apn lapsi on TÄYDELLINEN

Olette vaib kateellisia kun ette itse tuossa iässä tajunneet lopettaa lihomistanne

Olen toipunut syömishäiriöinen ja toivon kovasti, että omat lapseni ei joutuisi käymään samaa tietä. Olen hukannut syömishäiriöön niin suuren osan elämääni, että todellakin toivon lasteni elämään jotain muuta sisältöä. Toisekseen lapset kyllä oppivat syömään terveellisesti ja ennen kaikkea järkevästi ihan itsestään, kun kotona tarjotaan terveellistä ruokaa ja herkkuja opetellaan syömään kohtuudella. Ruokaan ei pidä ikinä liittää häpeää ja syyllisyyttä. Sinulla on eri arvot, mutta itse ottaisin tänä päivänä mielummin ylipainon kuin anoreksian. Onneksi olen kuitenkin ihan normaalipainoinen.

Vierailija
14/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitistä huolissaan. Mustakin oli jo pienenä jotenkin surullista, että äitini oli aina ylipainoinen. Se ei lapselle ole vain mikään ulkonäköongelma, varmaan lasten mielestä äiti on yleensä kaunis lihavanakin, minusta oma äitini ainakin on. Lapsena äitin kanssa ei voinut leikkiä mitään juoksuleikkejä. Jotenkin kai sitä huomasi, että se ylipaino vaikeuttaa toisen liikkumista jotenkin. Ei se ajatus hirveästi pinnalla ollut, en muista koskaan sanoneeni äitin painosta mitään, eikä kukaan muukaan siitä huomauttanut. Mutta tuli vain se huoli mieleen tästä ketjusta ja jotenkin tunnen suorastaan samaistuvani ap:n lapseen.

Vierailija
15/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni hokee samaa. Olen anorektikko, 168 cm ja juuri ja juuri 40 kg. Silti lapsi kyselee, että miksi olen näin lihava.

Vierailija
16/16 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole opettanut tulevalle koulukiusaaja kakarallesi ettei toisten painoa saa kommentoida ? Et ole varmaan ainoa jonka painoon hän on mielestään oikeutettu puuttumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi