Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luotatko vaistoosi, jos tunnet että joku on ihastunut sinuun?

Vierailija
13.06.2017 |

Itse ainakin alitajuisesti tunnen "yhteyden" ja jännitteen joidenkin miesten kanssa. Nämä ovat harvinaisia kohtaamisia, mutta koskaan en ole tulkinnut väärin. Hassua, sillä mitään konkreettisia todisteita ei aluksi ole ollut. Myöhemmin on vain osoittautunut, että vaistosin oikein. Mihin tällainen mahtaa perustua? Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mistään vaistoista ole kyse, kun aika moni mies nyt vaan on kiinnostunut naisista ja jos naista itseään joku mies sattuu kiinnostamaan, niin on todennäköistä että miestäkin kiinnostaa nainen ja tällöin nainen "vaistoaa" tästä kiinnostuksen. Ei naiset varmastikaan minkään itseään kiinnostamattoman rumiluksen kiinnostuksia vaistoa, pitävät vain creepyinä.

Vierailija
22/23 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein miettiä, enkä muista, että minulle olisi ikinä tullut sellainen olo, että joku olisi ollut ihastunut minuun. Taidan olla poikkeus naisten joukossa, ainakin av-palstalaisten, ympärilläni ei ole ikinä kieppunut mitään läähättävää ihailijoiden laumaa. Ja kadullakin olen saanut kävellä enimmäkseen rauhassa, mitä nyt joskus joku humalainen huutelee perään, nehän huutelee kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävä mies = luotan

Mies josta voisin itse kiinnostua = en luota

Ihan yks yhteen on tähän saakka mennyt. Mitä epämiellyttävämpi mies, sitä varmemmin on kiinnostunut minusta.