Olen miettinyt eroa monta vuotta
En tiedä oikeastaan miksi aloin seurustella. En kokenut huumaa. Tämä oli toinen mies elämäni aikana. Tiesin,että mies ei satuta minua..edellinen satutti. Mies huomioi ja helli.menin vain mukana. Suhteen alussa muistan ahdistuksen.. olemme seurustellut 7vuotta ja en uskalla erota. Mies on kunnollinen ja hyvä ihminen. En vain tiedä rakastanko ja jos rakastan miksi mietin eroa
Kommentit (12)
Kuvailit täysin mun toista parisuhdettani. Se oli juuri tuollainen ja 6 vuotta oltiin yhdessä. Olisin aivan hyvin voinut kirjoittaa tämän saman tekstin. Meillä suhde päättyi erään baari-illan jälkeen, kun avasin suuni. Siitä asiat sitten lähti sujumaan. Muistan varmasti ikuisesti sen tunteen, kun kuljin kaupassa ja tajusin, että mä olen eronnut, sinkku enkä ole enää siinä suhteessa. En varmasti eläissäni ollut kokenut tai tule kokemaan sellaista helpotuksen tunnetta.
Minä tunnen kuristuvan sisältä.haluan pois. Mutta mies on hyvä minulle ja en halua satuttaa ketään
Haluaisitko, että mies olisi kanssasi vain säälistä tai omaa saamattomuuttaan?
Äh mulla oli sama. Olin todella masentunut ennen kuin tapasin miehen. Ei me kumpikaan rakastuttu edes. Oltiin ehkä kavereita. Kunhan hengailtiin ja yritettiin esittää että nyt on löytynyt sellainen "jalat massa ja järki kädessä" - suhde. Ei hemmetti mä olin tyhmä! Liitto ilman intohimoa? YÄK!
Muistan kun mentiin naimisiin, en ollut yhtään onnellinen siitä. Meistä ei ole yhtäkäkään kuvaa missä kosketaan..
Mietin eroa sen 7 vuotta kun oltiin yhdessä, kun se vihdoinkin tapahtui - olin jo unohtanut koko miehen.
Oikeastaan minäkin olen tämän ajan miettinyt eroa. Tulemme kyllä miehen kanssa toimeen.emme ikinä riitele. Mutta kaikki läheisyys saa minulle inhottavan olon. Voisin elää ilman seksiä mut miehelle annan vaikka tulee kamala olo minulle.
Onneksi mies ei halua lapsia. Toisaalta en ymmärrä miksi tunnen näin ,vaikka toinen on todella hyvä ihminen
Vierailija kirjoitti:
Ois taas jännämiehelle tilausta.
Typerys
Olen kyllä miettinyt rakastaako mies oikeasti..
Mies ei ole puhut tulevaisuudesta mitään.
Toivotko että miehesi esittäisi samalla tavalla päivittäin rakastavaa kuin itse esität vaikka et rakasta?
Eikö sinun mielestäsi miehelläsi ole oikeutta löytää oikeaa rakkautta?
En tietenkään. Mies ansaitsee parasta..
Just