Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmekymppiset äidit! Mitä lehtiä luette/tilaatte?

Vierailija
29.03.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppalehti

Taloussanomat

Suomen Kuvalehti

Anna

Vierailija
2/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne mulle nyt tulee. joskus vähän aikaa sitten tuli vielä Maku, mutta se oli mulle ihan turha..

haluaisin ehkä seuraavaksi tilata jonkun viikkolehden, esim Anna tai Me Naiset vois tulla pätkän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naistenlehdet ei kiinnosta.

Vierailija
4/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Kuvalehti

Image

Hesari

ammattilehtiä

paikallinen sanomalehti

Vierailija
5/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset

Anna

KK

Kotivinkki

Meidän perhe

Hesari

Vierailija
6/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin tulee:

Aamulehti

Talouselämä

Anna

Koti&Keittiö

Talo&Koti

Meidän Talo

Töissä luen:

Kauppalehti

Taloussanomat

Lisäksi olen aikaimoinen sisustusfriikki ja tulee ostettua aika paljon irtonumeroina kotimaisia ja ulkomaisia sisustuslehtiä.

Vierailija
7/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi naisten lehdistä vaikutti hieman alentavalta: ' pyh, minä mitään naisten lehtiä lueskele' . Mutta se on ikävä kyllä suuressa ristiriidassa sen kanssa että olet täällä :). Nämä sivut on pahinta akkailua. Mieluummin tunnustan lukevani naisten lehtiä kuin tätä palstaa ;)

Vierailija
8/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tilasin Lemmikki-lehden ja siinä sivussa sain itselleni lahjaksi muutaman numeron annaa ja se vaikutti oikein sopivalta lukupaketilta. Puhelin myyjille tiedoksi: mua saa lähestyä jonkun oikein hyvän anna-tarjouksen kanssa.

Vierailija
9/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilta saan Avotakan, Annan, Glorian, Glorian Kodin ja Koti ja Keittiön (äitinsä on lehtifriikki ja kierrättää niitä)

Vierailija
10/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas vain, meille tullessa ekana kyselee mun annoja ja me naisia. Just ja just jotain jutellaan, kun hän keskittyy sitten niihin lehtiin.

Se, että niitä naitenlehtiä lukee, tarkoittaa mun mielestä ajan hermoilla olemista. Ilman Paris Hiltonen tekemisiäkin pärjää, mutta on niissä ihan asiaakin...tai pitääkö aina olla niin asiaakaan...

Vierailija
11/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari, Me Naiset, Kodin Kuvalehti, Meidän Perhe, Koti&Keittiö

lisäksi ostelen irtonumeroita mistä milloinkin, monesti sisustuslehtiä, englantilaisia viikkolehtiä.

Vierailija
12/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti saan akkailuannokseni tältä palstalta sitten. Mutta mua ei ihan todellakaan kiinnosta naistenlehdet. ei mua trendit, meikit tai julkkikset kiinnosta. ja sitten se muu asia on usein niin köykästä että lehden selaa 5 minuutissa.

3

Vierailija
13/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ilmeisesti saan akkailuannokseni tältä palstalta sitten. Mutta mua ei ihan todellakaan kiinnosta naistenlehdet. ei mua trendit, meikit tai julkkikset kiinnosta. ja sitten se muu asia on usein niin köykästä että lehden selaa 5 minuutissa.

3

Me Naiset on esim. parantunut hurjasti. Sisältää nykyään jopa asia-artikkeleita ja usein on pitkä stoori esim. kolmannen maailman naisten elämästä, joka minusta on enemmän kuin tärkeää saattaa myös länsimaisten naisten tietoon, jotta ymmärtäisivät että feminismissä on kyse ennen kaikkea naisten ihmisoikeuksista, jotka eivät ole mikään itsestäänselvä asia.

Vierailija
14/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeNaiset, Kaksplus, Meidän perhe, Kotivinkki, Hesari

Vierailija
15/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee

-Me Naiset

-Hyvä Terveys (lahja)

-Fitness

-Kaunes ja Terveys

-Hesari

-Aku Ankka

Sponssattuja lehtiä

-Kiekkolehti

-Jääkiekko lehti

Vierailija
16/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisjakelu lehdet

seiska

Meidän perhe

Satunnaisesti muita juoru/naistenlehtiä

Vierailija
17/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himpun verran erilaiselta vaikuttaa lehtitilaukseni teihin muihin... Lukuunottamatta yhtä aiempaa Infernon tilaajaa *vilkuttaa*

Vierailija
18/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on tullut Anna varmaan jo kymmenen vuotta ja siinä on kyllä nykyisin todella paljon muutakin luettavaa kuin julkkiksia, vaatteita ja meikkejä. On ruuanlaittoa, sisustusta, vaikutusvaltaisten naisten haastatteluja ja paljon paljon kaikkea sellaista, mikä liittyy naisen arkielämään, lapsiin, työhön jne.

Olen ihan samaa mieltä siitä, että turha tuomita naistenlehdet noin kategorisesti hömpäksi. Julkkislehdet (7 tms.) on sitten ihan asia erikseen.

Vierailija
19/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuntuu moni lainaavan. onhan niissä lehdissä jokunen kiinnostavakin juttu, mutta edelleen vaan jostain kumman syystä en tilaa lehteä satunnaisten artikkeleiden vuoksi.

sen sijaan hehkutan tieteen kuvalehteä. siinä on lehti jonka parissa menee aikaa ja jota jää kelaamaan.

ja tuosta sennehommasta vielä sen verran, että miksi ihmeessä te luulette että ajattelisin teistä " huonosti" lehdenlukutapojenne perusteella? mieltymyksiähän ne vain on ja viihdettä. ei sen isompi juttu.

Vierailija
20/25 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS

Taloussanomat

Koti&Keittiö

Talouselämä

Forum

Arvopaperi

Tosin kaikkia en todellakaan ehdi ja jaksa lukea, aina en edes selata.