Kolmekymppiset äidit! Mitä lehtiä luette/tilaatte?
Kommentit (25)
ne mulle nyt tulee. joskus vähän aikaa sitten tuli vielä Maku, mutta se oli mulle ihan turha..
haluaisin ehkä seuraavaksi tilata jonkun viikkolehden, esim Anna tai Me Naiset vois tulla pätkän.
Suomen Kuvalehti
Image
Hesari
ammattilehtiä
paikallinen sanomalehti
Me naiset
Anna
KK
Kotivinkki
Meidän perhe
Hesari
Kotiin tulee:
Aamulehti
Talouselämä
Anna
Koti&Keittiö
Talo&Koti
Meidän Talo
Töissä luen:
Kauppalehti
Taloussanomat
Lisäksi olen aikaimoinen sisustusfriikki ja tulee ostettua aika paljon irtonumeroina kotimaisia ja ulkomaisia sisustuslehtiä.
Kommenttisi naisten lehdistä vaikutti hieman alentavalta: ' pyh, minä mitään naisten lehtiä lueskele' . Mutta se on ikävä kyllä suuressa ristiriidassa sen kanssa että olet täällä :). Nämä sivut on pahinta akkailua. Mieluummin tunnustan lukevani naisten lehtiä kuin tätä palstaa ;)
Lapsille tilasin Lemmikki-lehden ja siinä sivussa sain itselleni lahjaksi muutaman numeron annaa ja se vaikutti oikein sopivalta lukupaketilta. Puhelin myyjille tiedoksi: mua saa lähestyä jonkun oikein hyvän anna-tarjouksen kanssa.
Kaverilta saan Avotakan, Annan, Glorian, Glorian Kodin ja Koti ja Keittiön (äitinsä on lehtifriikki ja kierrättää niitä)
Kas vain, meille tullessa ekana kyselee mun annoja ja me naisia. Just ja just jotain jutellaan, kun hän keskittyy sitten niihin lehtiin.
Se, että niitä naitenlehtiä lukee, tarkoittaa mun mielestä ajan hermoilla olemista. Ilman Paris Hiltonen tekemisiäkin pärjää, mutta on niissä ihan asiaakin...tai pitääkö aina olla niin asiaakaan...
Hesari, Me Naiset, Kodin Kuvalehti, Meidän Perhe, Koti&Keittiö
lisäksi ostelen irtonumeroita mistä milloinkin, monesti sisustuslehtiä, englantilaisia viikkolehtiä.
ilmeisesti saan akkailuannokseni tältä palstalta sitten. Mutta mua ei ihan todellakaan kiinnosta naistenlehdet. ei mua trendit, meikit tai julkkikset kiinnosta. ja sitten se muu asia on usein niin köykästä että lehden selaa 5 minuutissa.
3
Vierailija:
ilmeisesti saan akkailuannokseni tältä palstalta sitten. Mutta mua ei ihan todellakaan kiinnosta naistenlehdet. ei mua trendit, meikit tai julkkikset kiinnosta. ja sitten se muu asia on usein niin köykästä että lehden selaa 5 minuutissa.3
Me Naiset on esim. parantunut hurjasti. Sisältää nykyään jopa asia-artikkeleita ja usein on pitkä stoori esim. kolmannen maailman naisten elämästä, joka minusta on enemmän kuin tärkeää saattaa myös länsimaisten naisten tietoon, jotta ymmärtäisivät että feminismissä on kyse ennen kaikkea naisten ihmisoikeuksista, jotka eivät ole mikään itsestäänselvä asia.
MeNaiset, Kaksplus, Meidän perhe, Kotivinkki, Hesari
Meille tulee
-Me Naiset
-Hyvä Terveys (lahja)
-Fitness
-Kaunes ja Terveys
-Hesari
-Aku Ankka
Sponssattuja lehtiä
-Kiekkolehti
-Jääkiekko lehti
Ilmaisjakelu lehdet
seiska
Meidän perhe
Satunnaisesti muita juoru/naistenlehtiä
Himpun verran erilaiselta vaikuttaa lehtitilaukseni teihin muihin... Lukuunottamatta yhtä aiempaa Infernon tilaajaa *vilkuttaa*
Itselleni on tullut Anna varmaan jo kymmenen vuotta ja siinä on kyllä nykyisin todella paljon muutakin luettavaa kuin julkkiksia, vaatteita ja meikkejä. On ruuanlaittoa, sisustusta, vaikutusvaltaisten naisten haastatteluja ja paljon paljon kaikkea sellaista, mikä liittyy naisen arkielämään, lapsiin, työhön jne.
Olen ihan samaa mieltä siitä, että turha tuomita naistenlehdet noin kategorisesti hömpäksi. Julkkislehdet (7 tms.) on sitten ihan asia erikseen.
kun tuntuu moni lainaavan. onhan niissä lehdissä jokunen kiinnostavakin juttu, mutta edelleen vaan jostain kumman syystä en tilaa lehteä satunnaisten artikkeleiden vuoksi.
sen sijaan hehkutan tieteen kuvalehteä. siinä on lehti jonka parissa menee aikaa ja jota jää kelaamaan.
ja tuosta sennehommasta vielä sen verran, että miksi ihmeessä te luulette että ajattelisin teistä " huonosti" lehdenlukutapojenne perusteella? mieltymyksiähän ne vain on ja viihdettä. ei sen isompi juttu.
HS
Taloussanomat
Koti&Keittiö
Talouselämä
Forum
Arvopaperi
Tosin kaikkia en todellakaan ehdi ja jaksa lukea, aina en edes selata.
Kauppalehti
Taloussanomat
Suomen Kuvalehti
Anna