Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millainen äiti lämmittää lapsen ruoan mikrossa?!?

Vierailija
13.06.2017 |

Olen kyllä hämmästynyt että moista välinpitämättömyyttä lapsen terveydestä ja hyvinvoinnista voi olla vielä vuonna 2017. Mikroaaltouuni säteilyttää lapsen ruokaa! Se pilaa ruoan ravintoarvoja. Luuletteko että säteily on joku terveellinen asia! Itsekeskeistä ja laiskaa lykätä lapsen ruoka mikroon, puhumattakaan tuttipulloista mikrossa. Muovista voi liueta vaikka mitä. Säälittää lasten puolesta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki hoi. Jos se mikro on ehjä niin tietysti käytän. Samoin muoviastiat on turvallisia ehjänä, bakteerit pesiytyvät naarmuiseen muoviin ja sellaiset kuuluu roskiin, samoin kuin pannut ja kattilat joiden teflonpinnoite on rikki.

Vierailija
42/48 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikro on tehty myrkyttämään ruokamme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hämmästynyt että moista välinpitämättömyyttä lapsen terveydestä ja hyvinvoinnista voi olla vielä vuonna 2017. Mikroaaltouuni säteilyttää lapsen ruokaa! Se pilaa ruoan ravintoarvoja. Luuletteko että säteily on joku terveellinen asia! Itsekeskeistä ja laiskaa lykätä lapsen ruoka mikroon, puhumattakaan tuttipulloista mikrossa. Muovista voi liueta vaikka mitä. Säälittää lasten puolesta.

OT,

mutta aika hyvä provon tunnusmerkki on se, että otsikko tai viesti alkaa sanoilla siis, tosiaan, eli tai elikkä.  Niitä viljelevä ihminen ei ole tosissaan. :D

Vierailija
44/48 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen äiti. Jos haluavat syödä muuna, kuin ruoka-aikana, niin ihan itse saavat ruokansa lämmittää.

Vierailija
45/48 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti luuli ihan oikeasti 90-luvun alussa että mikron säteily saa ruuan säteilemään ionisoivaa säteilyä :'D

46/48 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasias mikro ei oo se ongelma vaan et mitä moskaa mikroruuat on. Ei sisällä muuta ku eläinten jätettä ku heitetty kokonaisena lihamyllyyn. Itse oon siirtyny soija lihaan koska älöttää toi eleinten jauhamis prosessi. Tosin en oo kokonaan lihasta luopunu. Joku kotimainen jauheliha varmaan on ehkä tehty hiukan laadukkaammin. Ku joku valmis jauheliha pihvi.

Vierailija
47/48 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äiti luuli ihan oikeasti 90-luvun alussa että mikron säteily saa ruuan säteilemään ionisoivaa säteilyä :'D

Usko tai älä mutta äitisi on oikeassa. Olisipa omanikin ollut yhtä viisas

Vierailija
48/48 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Itseasias mikro ei oo se ongelma vaan et mitä moskaa mikroruuat on. Ei sisällä muuta ku eläinten jätettä ku heitetty kokonaisena lihamyllyyn. Itse oon siirtyny soija lihaan koska älöttää toi eleinten jauhamis prosessi. Tosin en oo kokonaan lihasta luopunu. Joku kotimainen jauheliha varmaan on ehkä tehty hiukan laadukkaammin. Ku joku valmis jauheliha pihvi.

"Soija lihaan"? (Olisi muuten yhdyssana, mikäli tällaista termiä on edes olemassa.)

Tarkoitatko soijapohjaisia tuotteita, vai eläintä, jota on syötetty soijalla?

Enpä ole vähään aikaan nähnyt yhtä surkeaa kirjoitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän