Siis millainen äiti lämmittää lapsen ruoan mikrossa?!?
Olen kyllä hämmästynyt että moista välinpitämättömyyttä lapsen terveydestä ja hyvinvoinnista voi olla vielä vuonna 2017. Mikroaaltouuni säteilyttää lapsen ruokaa! Se pilaa ruoan ravintoarvoja. Luuletteko että säteily on joku terveellinen asia! Itsekeskeistä ja laiskaa lykätä lapsen ruoka mikroon, puhumattakaan tuttipulloista mikrossa. Muovista voi liueta vaikka mitä. Säälittää lasten puolesta.
Kommentit (48)
Mikro on tehty myrkyttämään ruokamme
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä hämmästynyt että moista välinpitämättömyyttä lapsen terveydestä ja hyvinvoinnista voi olla vielä vuonna 2017. Mikroaaltouuni säteilyttää lapsen ruokaa! Se pilaa ruoan ravintoarvoja. Luuletteko että säteily on joku terveellinen asia! Itsekeskeistä ja laiskaa lykätä lapsen ruoka mikroon, puhumattakaan tuttipulloista mikrossa. Muovista voi liueta vaikka mitä. Säälittää lasten puolesta.
OT,
mutta aika hyvä provon tunnusmerkki on se, että otsikko tai viesti alkaa sanoilla siis, tosiaan, eli tai elikkä. Niitä viljelevä ihminen ei ole tosissaan. :D
Minä olen sellainen äiti. Jos haluavat syödä muuna, kuin ruoka-aikana, niin ihan itse saavat ruokansa lämmittää.
Oma äiti luuli ihan oikeasti 90-luvun alussa että mikron säteily saa ruuan säteilemään ionisoivaa säteilyä :'D
Itseasias mikro ei oo se ongelma vaan et mitä moskaa mikroruuat on. Ei sisällä muuta ku eläinten jätettä ku heitetty kokonaisena lihamyllyyn. Itse oon siirtyny soija lihaan koska älöttää toi eleinten jauhamis prosessi. Tosin en oo kokonaan lihasta luopunu. Joku kotimainen jauheliha varmaan on ehkä tehty hiukan laadukkaammin. Ku joku valmis jauheliha pihvi.
Vierailija kirjoitti:
Oma äiti luuli ihan oikeasti 90-luvun alussa että mikron säteily saa ruuan säteilemään ionisoivaa säteilyä :'D
Usko tai älä mutta äitisi on oikeassa. Olisipa omanikin ollut yhtä viisas
Roinatan kirjoitti:
Itseasias mikro ei oo se ongelma vaan et mitä moskaa mikroruuat on. Ei sisällä muuta ku eläinten jätettä ku heitetty kokonaisena lihamyllyyn. Itse oon siirtyny soija lihaan koska älöttää toi eleinten jauhamis prosessi. Tosin en oo kokonaan lihasta luopunu. Joku kotimainen jauheliha varmaan on ehkä tehty hiukan laadukkaammin. Ku joku valmis jauheliha pihvi.
"Soija lihaan"? (Olisi muuten yhdyssana, mikäli tällaista termiä on edes olemassa.)
Tarkoitatko soijapohjaisia tuotteita, vai eläintä, jota on syötetty soijalla?
Enpä ole vähään aikaan nähnyt yhtä surkeaa kirjoitusta.
Järki hoi. Jos se mikro on ehjä niin tietysti käytän. Samoin muoviastiat on turvallisia ehjänä, bakteerit pesiytyvät naarmuiseen muoviin ja sellaiset kuuluu roskiin, samoin kuin pannut ja kattilat joiden teflonpinnoite on rikki.