Kissa tykkää miehestäni enemmän
Kissa tulee aina rappusille odottamaan kun mies saapuu kotia. Kissa seuraa miestä vessaan/suihkuun tai siis odottaa pesuhuoneessa. Jos mies istuu sohvalla kissa tulee syliin. Minä olen jatkuvasti kissan kanssa kotona ja kissa on vain omissa oloissaan :( Olen vain miettinyt miksi näin on 😃
Kommentit (13)
Lukemattomat ovat kissan tiet..
Meidän kissalle meillä ihmispalvelijoilla on kaikilla oma rooli:
Minä olen emo; tykkää nukkua vieressä, kenenkään muun viereen ei mee nukkumaan.
Mun mies on silittäjä; kerjää silityksiä ja puskee ja rakastaa
Esikoinen; tappelukaveri, leikkii taisteluleikkejä
Toisiks vanhin; pyytää, vaatii, kiehnää, näyttää kunnolla rakkautensa
Kuopus; haastaa leikkiin läpäyttämällä esim jalkapöytään pehmeällä tassulla
Meillä jokaisella on kissin elämässä omat roolit ja kaikki me ollaan kateellisia toisillemme toistemme rooleista =))))
Se on varmaan tyttökissa? Kissat usein kiintyvät vastakkaista sukupuolta olevaan perheenjäseneen. Meillä on ollut monta kissaa, ja poikakissat ovat aina tykänneet enemmän minusta ja tyttökissat miehestäni.
Kuulin lapsena, että kissa kiintyy siihen ihmiseen, josta arvelee olevan itselleen eniten hyötyä. Meillä oli poikakissa ja se tykkäsi isästä, me muut saatiin huomiota vain silloin, kun kissalla oli nälkä eikä isä ollut kotona.
Meillä on 3 kissaa ja kahdella on ihan selkeästi oma suosikki- ihmisensä. Vanhin kissa on minun kamuni ja nuorin palvoo miestäni. Yksi on sellainen joka käyttäytyy samalla tavalla molempien kanssa. Joskus vähän harmittaa ,mutta onneksi rapsutukset kelpaa keneltä vaan. Ja ruoka!
Vaihda roolia ja rupea käyttäytymään kuin kissa. Katsot ottaako kissa nokkiinsa
Mies onkin paljon poissa kotoa ja minä annan aina ruuat ja siivoan vessan. Tyttökissa kyseessä
Jaksatko leikittää kissaa päivittäin? Ja leikittääkö mies? Jos et ole tehnyt sitä, ota ihan rutiiniksi hetki päivittäin. Kissat tarvitsee todella paljon virikkeitä, ja nimenomaan leikittäminen on sitä parasta huomioin osoittamista. Silloin kun itselläni oli aikanaan vähän alavireinen kausi, kissaa ei juuri kiinnostanut myöskään mikään. Nykyään kun leikitään kunnolla vähintään pari kertaa päivässä, kisu rakastaa minua, se tulee aina ovelle vastaan, kerää paijauksia, kehrää taukoamatta ainakin puoli tuntia kun olen tullut kotiin ja seurailee kaikkialle.
Valitettavasti myös kissoilla on omat preferenssinsä seuransa suhteen.
Ne feromonit vaikuttavat kissankin käytökseen.
Aika moni kissa kiintyy yhteen ihmiseen.
Ei kai kissa vaistoa masennusta ja siksi karttaa minua että ei lannista mieltä ? 😃