Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö muiden kaverit näin (kun on puhuttu yhdessä jonnekin menemisestä)?

Vierailija
13.06.2017 |

Seuraavassa on tiivistettynä yksi keskustelu, jonka kävin talvella kaverini kanssa.

A: Kesällä on tulossa tapahtuma X, ootko kuullu?
B: Joo, mäkin kuulin ja houkuttais mennä. Aiotko mennä?
A: Joo. Se on silloin kesäkuun toisena viikonloppuna.
B: Mä pyydän töistä kesäloman tuohon, että pääsisin sinne, ois kiva mennä yhdessä.
A: Joo, kuulostaa hyvältä.
(B jää siihen käsitykseen, että lähtisi A:n kanssa tapahtumaan)

Myöhemmin, kun B kertoo, että hänellä on nyt kesäloma järjestettynä niin, että pääsee tapahtumaan ja kysyy lippujen ostosta, menee A vaikeaksi ja sanoo, että on jo ostanut omansa ja menee sinne C:n kanssa. Välttelee aiheesta puhumista. B:lle sopisi, että hän lähtisi mukaan kolmanneksi, mutta A haluaa olla kahdestaan C:n kanssa. Lopulta A ja C lähtevät tapahtumaan, B ei lähde (tapahtuma kaukana B:n kotoa eikä päiväseltään käynti onnistunut B:llä).

Käsitänkö jotenkin väärin tuollaiset tilanteet kaverini kanssa vai mistä on kyse? Kuinka sanatarkasti toisen pitäisi vastata, jotta tietää ollaanko lähdössä jonnekin vai ei? Tuntuu, etten osaa lukea ihmisiä ollenkaan. :(

N23

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ajattelua, jos ei johonkin tapahtumaan vois lähteä isommalla porukalla.

Vierailija
22/23 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin arvostan suoraan puhumista, jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta ja jos haluaa ryypiskellä niin sitten sanoo suoraa että ryypiskelee, minua syrjitään aina tuon takia kun en käytä alkomahoollia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksais tollasta dumppaamista. Löydät varmasti parempiakin ystäviä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi