Martina ja Stefan TAAS eronneet!
Kommentit (73)
Stefun suku inhoaa marttia. Ne ei ikinä hyväksy maraa sukuunsa. Ovat tehneet sen hyvin selväksi. Mutta Stefun lapsi saa kyllä omansa. Lopettaisi sekoilunsa molemmat, lapsihan siinä eniten kärsii.. Hävettää molempien puolesta, aikuiset ihmiset! Martti nyt oikeisiin töihin ja tienatkoon omat rahansa itse!
Seiskan lööpit.. Noloo... Voi hannu hanhi ja mara marttyyri ;)
No ei 50k ole mitenkään erityisen hyvä palkka, opettajat ja sairaanhoitajatkin saattavat tienata saman. Mara viettää varsinaista kulutusjuhla ihan koko ajan, bemarit oltava alla ja koti vimpan päälle sisustettu, vaatteet oltava merkkikamaa. Ei tuo 50 k riitä silloin yhtään mihinkään. Oma miehenikin tienaa 50 k vuodessa eikä todellakaan eletä leveästi.
Snapin perusteella Martina etsii uutta kotia ja käyny tsekkaan kotia naapurustosta, jossa asuu jo Esko, Nanna sekä Eevsku :D
En ymmärrä miks perintörikkaat katselisi Martinaa alaspäin. Onko ne tehneet työtä omaisuutensa eteen? Enemmän nostan hattua sille, jolla ei ole ollut mitään ja joka on määrätietoisuudellaan noussut tyhjästä.
Vaikka yhteinen lapsi, suostuisiko stefan kustantamaan lemmenpesää martinalle ja hannekselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi Hannes sadasti hotimpi!
Fyysisesti Stefu on just sellanen pullamössö suomenruotsalainen, ei ihme et Martina on kuumana Hannekseen. Tietty Stefu on rikas, mutta rikas ei aina oo rakas.
Ei se Martinan insta kuvassa näytä yhtään pullamössöltä. Minun makuun satakertaa enemmän kun tatuoitu Hannes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi Hannes sadasti hotimpi!
Fyysisesti Stefu on just sellanen pullamössö suomenruotsalainen, ei ihme et Martina on kuumana Hannekseen. Tietty Stefu on rikas, mutta rikas ei aina oo rakas.
Ei se Martinan insta kuvassa näytä yhtään pullamössöltä. Minun makuun satakertaa enemmän kun tatuoitu Hannes!
Ulkonäöllä (rahalla) saa siis anteeksi paskapäisyyden, pettämisen ja väkivaltaisuuden.
Hahhaa eivät oo eronneet. Nyt vuosi 2019.
Mietin myös, että varmasti Martinalle ei olisi ongelma asua jossain Stefanin sijoitusasunnossa. On hänellä muutenkin sen verran laaja tuttavapiiri, että saattaa asunto löytyä sitäkin kautta.