Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko painoa tullut?

29.03.2006 |

moikka!

itse olen nyt viikolla 17 eikä paino ole vielä noussut mihinkään. olisinkin nyt tiedustellut oliko/onko teillä vk 17 tullut painoa minkä verran ??

t.nelli

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi paino nousta vasta raskausviikon 21 tienoilla siihen asti painossa oli koko ajan vain miinusta. Sen jälkeen painoni nousi pikkuisen joka kerta viikoille 27 asti. Siitä eteenpäin painoni otti ison harppauksen 3 viikossa 5kg. Vaavinkin paino oli tolloin 2 kertaistunut. Koko raskauden aikana painoni on siin noussut vaivaiset 8kg. Lähtö tilanteeni oli alipainoisen ja normaalin rajoilla. Lääkäri vakuutti ettei ole mitään syytä huoleen jos kerta vaavi kasvaa. Kuulemma ei kaikille äideille tule huikeita painonnousuja. Tuskin sinullakaan on tossa vaiheessa vielä syytä huoleen. Vaavi ottaa tarvitsemansa ravinnon,se vaan on sitten sinulta pois. Itselläni on lihakset surkastunut ihan olemattomiin,joten on tainnut nyytti imeä sieltä ravintonsa :)

Lilli81 30+5

Vierailija
2/2 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä rv 22 neuvolassa paino oli puoli kiloa vähemmän kuin ennen raskautta. Ei siitä kuitenkaan ole mitään haittaa jos oikeasti syöt normaalisti. Minäkin olen syönyt aika paljonkin, mutta paino ei vaan noussut.

Nyt on menossa rv 30 ja paino on noussut 3kg. Kyllä se siitä lähtee nousuun sullakin, ennen 20rv neuvolakaan ei puutu siihen mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla